پرطرفدارترین برندهای آرایشی بین ایرانیان کدام است؟


پرطرفدارترین برندهای آرایشی بین ایرانیان کدام است؟

تقریبا همه خانم‌ها برای افزودن به زیبایی خود از محصولات آرایشی استفاده می‌کنند. انواع محصولات آرایشی از برندهای مختلف و با کیفیت در بازار وجود دارند و خانم‌ها با توجه به نوع پوست خود اقدام به خرید آن‌ها می‌کنند. اما در عین حال همیشه یکی از مسائل مهمی که خانم‌ها باید به آن توجه کنند این است که بتوانند محصولات اورجینال را تهیه کنند که بهترین کیفیت را به آن‌ها ارائه دهند.

در این حالت یک سوال مهم ممکن است برای شما پیش ‌آید و آن هم این است که کدام یک از برندها را برای خرید بهترین لوازم آرایشی باید انتخاب کرد؟؟

ما در تیم تخصصی مادامون در زمینه عرضه انواع محصولات آرایشی و بهداشتی با کیفیت می‌خواهیم به این سوال شما پاسخ دهیم و چند مورد از پرطرفدارترین برندهای آرایشی بین ایرانیان را به‌شما عزیزان معرفی کنیم. اگر قصد خرید محصولات آرایشی با کیفیت و اورجینال را دارید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

پرطرفدارترین برندهای آرایشی بین ایرانیان

خانم‌های زیبارو در ایران در هنگام تهیه لوازم آرایشی با کیفیت، خرید از برندهای معتبر این محصولات را مورد هدف قرار می‌دهند. در ادامه این بخش از مطالب چند مورد از پرطرفدارترین برندهای آرایشی در بین ایرانیان را به شما معرفی خواهیم‌کرد.

مای (MY)

محصولات مای توسط شرکت آریان کیمیا تک در ایران تولید می‌شوند و می‌توان این شرکت را برترین نام تجاری در زمینه عرضه انواع محصولات آرایشی و بهداشتی در ایران دانست. شرکت MY به‌کمک سرمایه گذاران در بخش خصوصی و در سال 2003 شروع به فعالیت کرده است و بسیاری از محصولات مراقبت از پوست و مو، عطر، دارو و آرایشی را عرضه می‌کند.

تمامی محصولات آرایشی شرکت مای تحت لیسانس یک شرکت آلمانی به نام Kahl & O است که همین موضوع باعث شده‌است، با کیفیت‌ترین محصولات آرایشی به دست مصرف کنندگان برسد. در عین‌حال نباید از قیمت بسیار مناسب محصولات شرکت مای نیز چشم پوشی کرد، چرا که کیفیت بالا را در کنار بهترین قیمت به‌شما عزیزان ارائه می‌دهد.

این شرکت با وجود تنوع بسیار زیاد در ارائه انواع محصولات و مناسب با هر سلیقه و جنسیتی سعی بر این داشته است تمامی مشتریان محصولات خود را راضی نگه دارد. همین موضوع سبب شده‌است که از موفقیت و محبوبیت خوبی در ایران برخوردار باشد.

اگر علاقمند به خرید محصولات مای هستید، می‌توانید به سایت و یا صفحه اینستاگرام مادامون مراجعه کنید و اقدام به خریداری محصول مورد نظر خود کنید.

نوت (Note)

برند پرطرفدار نوت در سال 2014 توسط یک شرکت محصولات آرایشی در کشور ترکیه اقدام به تولید لوازم آرایشی بسیار با کیفیت کرده است. محصولات آرایشی و بهداشتی نوت در طیف وسیعی تولید می‌شوند که می‌توان از پرطرفدارترین آن‌ها به خط چشم و لب اشاره کرد. به گفته این شرکت تمامی محصولات برند Note بر پایه مواد معدنی، ویتامین‌ها و روغن‌های طبیعی تولید می‌شوند و هیچ‌گونه خطری پوست شما را تهدید نخواهد کرد. همچنین به‌دلیل این‌که در محصولات نوت از هر گونه پارابن و مواد شیمیایی مضر استفاده نمی‌شود، برای محیط زیست نیز خطرناک نخواهند بود.

محصولات آرایشی نوت

شما مخاطبین عزیز می‌توانید در صورتی‌که قصد خرید محصولات نوت را دارید، به سایت مادامون یکی از برترین ارائه کنند‌گان محصولات آرایشی و بهداشتی در ایران مراجعه کنید.

وچه (Voche)

برند وچه توسط متخصصین فرانسوی بر پایه دو عنصر مهم، علم و طبیعت اقدام به تولید محصولات آرایشی و بهداشتی با استفاده از گیاهان دارویی می‌کند. جالب است بدانید که محصولات وچه فاقد هرگونه مواد شیمیایی هستند که برای پوست و موی شما هیچ ضرری ندارند و حتی به مراقبت از آن‌ها نیز می‌پردازند.

محصولات آرایشی وچه Voche

در محصولات برند Voche از گیاهان و عصاره‌های بسیار کمیاب استفاده می‌شود که با توجه به نوع محصول و همچنین کاربرد آن‌ها، متفاوت خواهند بود. چنین روشی برای تولید لوازم آرایشی و بهداشتی، به بالا بردن سلامت و کیفیت محصولات تولید شده نیز کمک شایانی می‌کند. در عین‌حال باید اشاره کرد که برند وچه برای تبلیغات خود از کاغذ کمی استفاده می‌کند و محصولات خود را بر روی حیوانات تست نمی‌کند. به‌همین دلایل است که در کنار قیمت مناسبی که ارائه می‌دهد توانسته جزو پرطرفدارترین برندهای آرایشی در ایران و جهان باشد.

اگر از طرفداران محصولات آرایشی این شرکت هستید پیشنهاد می‌کنیم حتما به سایت مادامون برای خرید محصولات وچه با تضمین اصالت کالا و ارسال سریع آن‌ها مراجعه کنید.

کالیستا (Callista)

برند کالیستا یکی از قدیمی‌ترین تولید کنندگان لوازم آرایشی و بهداشتی در ایران است که فعالیت خود را از سال 1381 شروع کرده است و در این مدت زمان به یکی از پرطرفدارترین برندها در بین ایرانیان تبدیل شده‌است. برند کالیستا با تولید انواع محصولات آرایشی با کیفیت هم‌چون لاک ناخن، ریمل، رژ لب و … توانسته رضایت بسیاری از خانم‌های زیباروی ایرانی را جلب کند. خرید محصولات کالیستا از مدت‌ها قبل توسط ایرانیان، نشانگر قیمت مناسب و در عین حال کیفیت بالای لوازم آرایشی Callista است.

محصولات آرایشی کالیستا (Callista)

به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم که اگر قصد تهیه محصولات با کیفیت برند کالیستا را دارید، حتما سری به سایت فروشگاه اینترنتی مادامون بزنید.

کلام آخر …

خرید محصولات آرایشی با کیفیت یکی از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها به آن توجه ویژه‌ای دارند. ما در فروشگاه اینترنتی مادامون در مطالب بالا قصد داشتیم 4 برند معتبر و با کیفیت از تولید کنندگان لوازم آرایشی را به‌شما معرفی کنیم. امیدواریم مطالب ذکر شده برای شما عزیزان و به‌خصوص خانم‌های زیبارو مفید واقع شده‌باشد و بتوانید محصولات آرایشی مورد نظر خود را با اطلاعاتی کامل خریداری کنید.

کانال تلگرام

توجه: اطلاعات موجود در مجله اینترنتی ، از منابع معتبر خارجی تهیه و ترجمه شده است اما جایگزین هیچ‌یک از نسخه‌هایی که پزشکان می‌نویسند، نیست. اگر فکر می‌کنید مشکل پزشکی دارید، لطفاً برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه کنید.



منبع