کرم پودر مخصوص روزهای بارانی


کرم پودر مخصوص روزهای بارانی

در روزهای بارانی و مناطق مرطوب باید از وسایل آرایش مخصوصی مانند کرم پودر ضد آب، ریمل ضد آب، رژگونه کرمی و … استفاده کنید. در این مطلب انواع کرم پودر ضد آب آورده شده است تا در زمان خرید دچار سردرگمی نشوید.

موقع آرایش در روزهای بارانی به چه نکاتی دقت کنیم؟

  • در روزهای بارانی بهتر است موهای خود را جمع کنید تا فر نشود.
  • حتما از تثبیت کننده آرایش استفاده کنید.
  • از کرم پودر ضد آب و ریمل ضد آب استفاده کنید.

کدام کرم پودر برای کدام پوست بهتر است؟

شناسایی نوع پوست

برای انتخاب بهترین کرم پودر لازم است تا با نوع پوست خود آشنا شوید.

  • پوست معمولی: استفاده از انواع لوازم آرایش برای افراد دارای این نوع پوست، معمولا مشکلی ایجاد نمی‌کند و نیاز نیست از برندهای خاصی برای آن استفاده شود.
  • پوست خشک: پوست دهیدارته است که بر اثر عوامل مختلف خشک شده است. عواملی مثل کمبود مصرف آب، آبرسانی نکردن پوست و … عامل خشکی پوست است که بااستفاده از ماسک صورت پوست خشک می‌توانید آن را برطرف کنید.
  • پوست چرب: در این نوع پوست ترشح بیش از حد چربی، ظاهری براق به پوست می‌دهد.
  • پوست مختلط: قسمت بینی، پیشانی و چانه (حالت T) روی صورت چرب است و بقیه قسمت‌های آن مانند گونه، خشک است.
  • پوست حساس: با استفاده از هر نوع لوازم آرایش مستعد جوش و قرمزی و … است.

عکس بهترین کرم پودر

بهترین کرم پودر برای انواع پوست

لازم است تا بعد از شناسایی نوع پوست، از کرم پودر متناسب با پوست استفاده شود. بنابراین با توجه به جدول زیر اقدام به خرید کرم پودر ضد آب مناسب پوست خود کنید.

 

انواع پوست خرید بهترین کرم پودر
پوست معمولی کرم پودر سبک
پوست چرب کرم پودر فاقد چربی
پوست خشک کرم پودر با پایه چربی
پوست مختلط کرم پودر مایع یا کرمی
پوست حساس کرم پودر ضد جوش

بهترین نوع کرم پودر ضد آب چه کرم پودری است؟

اکنون که با روش انتخاب کرم پودر متناسب با پوست خود آشنا شدید، نوبت به معرفی بهترین کرم پودرها می رسد تا سلامتی پوست شما درکنار پاکسازی پوست تضمین شود. در این قسمت سعی بر این است که بهترین برندهای کرم پودر ضد آب به شما معرفی شود.

6. کرم پودر کت وان دی لاکیت 

این کرم پودر ضد آب وگان، دارای ماندگاری بالایی است. پوشش دهی این کرم پودر فوق العاده عالی بوده و برای پوشاندن تتوها بسیار مناسب است.

5. کرم پودر رولون کالر استی

این کرم پودر کاملا مناسب پوست چرب است. قیمت کرم پودر بسیار مقرون به صرفه است و ماندگاری 24 ساعته دارد و در باشگاه و روزهای بارانی به خوبی روی پوست دوام می‌آورد.

4. کرم پودر ضد آب مک

کرم پودر ضدآب اصل

اگر خواهان ظاهری طبیعی هستید، از این کرم پودر استفاده کنید. کرم پودر ضد آب مک مدل Pro Longwear Nourishing یکی از بهترین کرم پودرهای موجود در بازار است. این محصول کاملا مناسب هوای بارانی است و جلوه‌ای مات و طبیعی به پوست می‌بخشد. بافت نرم این کرم پودر به داشتن پوستی یکدست کمک می‌کند و جای لک و جوش را پوشش می‌دهد. ماندگاری 24 ساعته دارد و مقاومت بالایی در برابر باران، آرایش، شنا و حتی در یک روز گرم تابستانی دارد.

این کرم پودر فاقد چربی، مناسب پوست‌های معمولی تا چرب است. بافت نرم این محصول موجب شده است تا از آن به عنوان کانسیلر هم استفاده شود. قیمت کرم پودر مذکور نسبت به کارایی آن بسیار مقرون به صرفه است. فروشگاه اینترنتی مدیسه یکی از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی برای خرید این کرم پودر است.

3. کرم پودر ضد آب استی اسنس

این کرم پودر ضد آب عاری از سیلیکون، پارابن و میکروپلاستیک است و برای روزهای بارانی انتخابی فوق العاده است. این کرم پودر قابلیت ماندگاری روی پوست را به مدت 16 ساعت دارد.

2. کرم پودر میکاپ فور اور

این کرم پودر هم برای بدن استفاده می‌شود و هم برای صورت. این محصول جز کرم پودرهای سبک است و برای پوست های معمولی عالی است. محصول مذکور ماندگاری بالایی دارد.

1. کرم پودر اسمش باکس 24 ساعته

این کرم پودر سبک با قابلیت ماندگاری 24 ساعته کاملا برای پوست های حساس و مستعد آکنه مناسب است. این محصول به هیچ عنوان حس سنگینی روی پوست ایجاد نمی‌کند و پوشش دهی خوبی دارد.

کرم پودر ضد آب از کجا بخرم؟

قیمت کرم پودرها بر حسب برند و مواد تشکیل دهنده موجود برآورد می‌شوند و شما می‌توانید کرم پودر مورد علاقه خود را خریداری کنید. در فروشگاه اینترنتی مدیسه می توانید منصفانه‌ترین قیمت ها را پیدا کنید. سایت مدیسه نیز توانسته است به واسطه آرای مردمی، موفق به کسب مقام اول در بخش فروشگاه‌های آنلاین در جشنواره برند محبوب 1401 شود. این موضوع نشان از اعتماد مصرف کنندگان و کیفیت بالای محصولات مدیسه می‌باشد. به همین دلیل می‌توانید در مدیسه بگردید و با خیال آسوده اقدام به خرید کنید و از خرید خود لذت ببرید.

اکنون که با انواع کرم پودر ضد آب آشنا شدید، می‌دانید که برای خرید کرم مناسب ابتدا باید نوع پوست خود را بشناسیم و بعد به سراغ کرم پودر مناسب پوست خود برویم. اگر شما جز افرادی هستید که علاوه بر ظاهر خود به زیبایی دائمی خود اهمیت می‌دهید یا جز آن دسته از افرادی هستید که در مناطق خیلی گرم یا خیلی مرطوب با آب و هوای بارانی زندگی می‌کنید، کرم پودر ضد آب مخصوص شما است.

کانال تلگرام

توجه: اطلاعات موجود در مجله اینترنتی ، از منابع معتبر خارجی تهیه و ترجمه شده است اما جایگزین هیچ‌یک از نسخه‌هایی که پزشکان می‌نویسند، نیست. اگر فکر می‌کنید مشکل پزشکی دارید، لطفاً برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه کنید.



منبع