سبک زندگی تریدرهای معروف ارز دیجیتال / عجیب اما واقعی!


سبک زندگی تریدرهای معروف ارز دیجیتال / عجیب اما واقعی!

با رسیدن ارزهای دیجیتال به ارزش بازار تریلیون دلاری و تبدیل شدن به یک بازار اصلی، دیگر همه مردم می‌خواهند بخشی از این اتفاق هیجان‌انگیزی باشند که در دنیای کریپتو رخ داده است. معامله‌گری در این بازار البته که از دور بسیار جذاب و حتی آسان به نظر می‌رسد اما آنچه بسیاری نمی‌دانند این است که تریدری اصلا کار ساده‌ای نیست! در واقع برای یک تریدر موفق بودن شما باید لایف استایل یا همان سبک زندگی مشخصی را دنبال کنید، قوانین خاص خود را داشته باشید و از همه مهم‌تر به‌روز بمانید.

اما برای برنده بودن در بازار ارزهای دیجیتال به چه چیزهایی نیاز داریم؟ در ادامه این مقاله ما قصد داریم سبک زندگی برترین تریدر های ارز دیجیتال را با هم بررسی کنیم تا بدانیم چطور یک تریدر موفق شویم.

آشنایی با برترین تریدرهای ارز دیجیتال و سبک زندگی جالب آن ها

در تمام دوران‌ها، همیشه افرادی بوده‌اند که توانستند با هوشمندی خود با حضور در بازارهای مختلف سود به دست آورند. بورس، خرید و فروش ملک و ماشین و این روزها ارزهای دیجیتال به ما می‌گویند اگر باهوش باشید همیشه فرصت برای کسب درآمد وجود دارد.

اما محبوبیت خرید و فروش ارز دیجیتال از زمانی شروع شد که عده‌ای متوجه شدند این بازار قوانین قدیمی را شکسته و کسی نیست که آن را اداره کند! بیت کوین و ارزهای دیجیتال در حقیقت آمدند تا قوانین بازی را تغییر دهند و در این کار بسیار موفق بودند.

بنابراین، همانطور که بازی جدید آغاز شده بود آن‌هایی که می‌خواستند در این بازی برنده شوند هم باید خود را تغییر می‌دادند و یک زندگی جدید را شروع می‌کردند. برنامه‌ریزی، استراتژی‌چینی، بیداری‌های شبانه روزی، استفاده از ابزارهای تحلیلی و … همه تنها بخشی از چیزهایی بودند که در بازار ارزهای دیجیتال نیاز است و در بازارهای قدیمی‌تر مانند بورس نه!

علاوه بر همه این‌ها، در بازار ارزهای دیجیتال شما باید شناخت کاملی از خود داشته باشید و به رفتارهای‌تان مسلط باشید. باید بدانید ارزهای دیجیتال رحم ندارند و یک تصمیم عجوله از روی بی‌خوابی یا عصبانیت، می‌تواند سرمایه‌ شما را به‌طور کامل به باد دهد؛ برای همین است که می‌گوییم تریدر کریپتوکارنسی بودن خود یک سبک زندگی خاص نیاز دارد. اما چه سبکی؟

در ادامه، شما می‌توانید با برترین تریدرهای ارز دیجیتال آشنا شوید و البته درباره سبک زندگی آن‌ها نیز بخوانید و به این ترتیب با لازمه‌های معامله‌گری در ارزهای دیجیتال آشنا شوید.

Michael J. Saylor

مایکل جی سیلر یک کارآفرین و مدیر بازرگانی آمریکایی است که شرکت نرم‌افزاری و تحلیل تجاری MicroStrategy را تأسیس کرد و تا اوایل آگوست ۲۰۲۲ به عنوان مدیر عامل آن را اداره کرد و اکنون سمت ریاست را برعهده دارد.

سیلر در ابتدا قصد داشت در نیروی هوایی فعالیت کند و به همین دلیل نیز در دانشگاه رشته هوا و فضا را انتخاب کرد اما یک مشکل پزشکی مایکل را از خلبان شدن بازداشت.

او به لطف سهامداری شرکت میکروس جزو میلیاردهای جهان بود تا این که به دلایلی بخش عظیمی از ثروت خود را از دست داد. او دوباره به لطف سرمایه‌گذاری‌های به موقع خود بر روی بیت کوین میلیاردر شد و در اکتبر 2020، او فاش کرد که شخصاً 17732 بیت کوین به قیمت 175 میلیون دلار خریداری کرده است.

Kenneth C. Griffin

کن گریفین یکی از مشهورترین تریدرهای بازارهای مالی در جهان به‌شمار می‌رود که شرکت سرمایه‌گذاری Citadel را نیز تاسیس کرده است. او تریدری را از زمان دانشجویی خود آغاز کرد؛ او آنقدر در مسیر خود مصمم بود که حتی یک ماهواره را روی پشت‌بام خانه خود قرار داد تا بتواند قیمت سهام‌ها را در زمان واقعی دریافت کند.

اکنون ثروت او چیزی حدود ۲۵.۶ میلیارد دلار آمریکا تخمین زده می‌شود. او همچنین مالک گران‌ترین ملکی است که تاکنون در ایالت متحده فروخته شده و جت شخصی و کلکسیون‌های نقاشی تنها بخشی از ولخرجی‌های آقای گریفین است.

البته این روزها بیشتر به فعالیت‌های خیریه، اجتماعی و به انجام پروژه‌های مختلف در زمینه‌های آموزش، هنر، علم و بهبود شرایط اجتماعی مشغول است.

Peter Brandt

Peter Brandt

Peter Brandt

پیتر برانت مدیر عامل شرکت بازرگانی چندملیتی Factor است. او یک تحلیلگر مالی باتجربه و تاجر معروف نیز به‌شمار می‌رود و با بیش از ۵۷۵۰۰۰ فالوور توییتر، برانت به عنوان یکی از مقامات پیشرو در استفاده از تکنیک های سنتی نمودارگیری برای معاملات در بازارهای آتی و ارز در نظر گرفته می‌شود. او علاقه زیادی به سرمایه‌گذاری در کلکسیون‌های هنری و تولید فیلم دارد.

برانت همچنین برای فعالیت در بازارهای مالی و ترید شعار خود را دارد که می‌گوید:« ایده قوی، هولد هفتگی». او معتقد است یک معامله‌گر باید دلیل محکمی برای انجام معامله داشته باشد، اما زمانی که در یک معامله قرار گرفت، اگر معامله مطابق انتظار رفتار نکرد، باید سریعاً حتی با ضرر اندک از آن خارج شود.

پیتر برنت همچنین علاقه زیادی به ورزش چوگان دارد و در روزهای تعطیل برای رهایی ذهن خود در زمین ورزش اختصاصی با دوستان به بازی چوگان می‌پردازد.

برانت همچنین برای فعالیت در بازارهای مالی و ترید شعار خود را دارد که می‌گوید:

«ایده قوی، هولد هفتگی».

او معتقد است یک معامله‌گر باید دلیل محکمی برای انجام معامله داشته باشد، اما زمانی که در یک معامله قرار گرفت، اگر معامله مطابق انتظار رفتار نکرد، باید سریعاً حتی با ضرر اندک از آن خارج شود.

Winklevoss twins

Winklevoss twins

Winklevoss twins

دوقلوهای افسانه‌ای کامرون و تایلر وینکلووس در سال ۲۰۱۴ صرافی ارزهای دیجیتال Gemini را تأسیس کردند. تخمین زده می‌شود که این دوقلوها علاوه بر سایر دارایی‌های دیجیتال، حدود ۷۰ هزار بیت‌کوین دارند.

هردوی این افراد در آپارتمان‌های نسبتا مجللی در مرکز منتهن آمریکا زندگی می‌کنند و آنطور که پیداست، به نظر می رسد ذهنیت آن‌ها به جای خرج کردن، بر سرمایه‌گذاری متمرکز است. شاید جالب باشد که بدانید یکی از این دو برادر اصلا ماشینی ندارد و دیگری یک SUV قدیمی را می‌راند. تایلر می‌گوید:«هر وقت چیزی را که قرار است بخرم برمی‌دارم، به خودم می‌گویم: «آیا واقعاً به آن نیاز دارم؟» زیرا اگر آن را نخرم، پول آن سرمایه گذاری می‌شود و هر سال در حالی که من خواب هستم برای من درآمد کسب می کند.»

برای تریدر برتر شدن باید سبک زندگی خاصی داشت؟

برخلاف سایر بازارهای مالی، بازار ارزهای دیجیتال تعطیلی ندارد و در ۲۴ ساعت شبانه‌روز فعال است. این موضوع شاید برخی را به چالش بکشد که آیا همه تریدرهای موفق تمام طول روز خود را به معامله‌گری می‌پردازند و برنامه زندگی خود را اینگونه تغییر می‌دهند؟

باید بگوییم که نه! در واقع تریدرهای موفق دقیقا برعکس این موضوع عمل می‌کنند. آن‌ها تنها زمانی مشخص از روز، که از نظر آن‌ها بهترین ساعت بازار است، را به این کار اختصاص می‌دهند و باقی روز را به کارهای عادی خود می‌پردازند.

برای مثال آن‌ها فقط در طول سشن‌های معاملاتی برتر که اوج نوسان بازار در آن‌ها اتفاق می‌افتد، معامله می‌کنند.

همچنین تریدرهای برتر، هر روز معامله نمی‌کنند. اکثر تریدرهای موفق روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه که بازارهای مالی در اوج فعالیت خود هستند، ترید می‌کنند.

بنابراین تریدر برتر، تریدری است که بداند، چه زمانی برای معامله بهتر است. به استراتژی خود پایبند باشد و هیچ چیز را فدای چیز دیگری نکند.

چرا که بازارهای مالی به صورتی هستند که هرچه زمان بیشتری را در آن بگذرانید احساسات شما بر منطق غلبه می‌کند و ضرر بیشتری خواهید کرد. اگر شما هم دچار این مشکل هستید، بهتر است برای موفق شدن در این مسیر، از روانشناسی ارز دیجیتال استفاده کنید.

بنابراین، بهترین کار این است که به جای تغییر سبک زندگی، برنامه‌ریزی داشته باشید و حرکات خود را در بازار آگاهانه انجام دهید.

در نهایت، آنچه درباره سبک زندگی شخصیت‌های معروف ارز دیجیتال گفتنی است برنامه‌ریزی و آموزش مادام العمری است که آن‌ها انجام می‌دهند و این که به کمک خودشناسی و بازارشناسی و تمرین و تمرین و تمرین، در بازار معامله می‌کنند.

جمع بندی

سبک زندگی برترین تریدر های ارز دیجیتال یکی از کنجکاوی‌های اصلی افرادی است که قصد دارند بر روی ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کنند و به سود برسند. تریدرهای برتر اما نه انسان‌هایی با توانایی‌های فوق‌العاده هستند و نه نابغه‌های جهان، بلکه آن‌ها افرادی‌اند که به رفتارهای خود مسلط‌اند، آگاهانه تصمیم می‌گیرند و احساسی عمل نمی‌کنند.

کانال تلگرام



منبع