نکات مهم برای خرید گیمبال و فلش مموری


نکات مهم برای خرید گیمبال و فلش مموری

اگر شما هم به دنیای عکاسی علاقه مند هستید، حتما تا به امروز حداقل یک بار نام گیمبال را شنیده اید. این ابزار مهم و کاربردی که در دسته بندی های متنوعی در بازار به فروش می رسد، قدرت عملکردی مطلوبی داشته و شما با خیال راحت می توانید آن را در موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار دهید. این وسیله معمولا برای دوربین های فیلمبرداری مورد استفاده قرار می گیرد.

در صورتی که شما هم تا به امروز از این دوربین ها استفاده کرده باشید، متوجه شده اید که کنترل لرزش کار سختی است. فرقی ندارد که شما چقدر آرام و بی حرکت یک جا قرار گیرید. در هر صورت بدن شما یک سری لرزش های خاص داشته و این لرزش ها هم بر روی لنز دوربین به صورت مستقیم تاثیر گذار هستند. برای حل این مشکل از نظر شما چه راه حلی وجود دارد؟ استفاده از گیمبال یکی از بهترین راه حل های موجود در جهان به حساب می آید که مزایای زیادی را در خود جای داده است.

گیمبال چیست؟

گیمبال چیست؟

گیمبال به عنوان نوعی لرزه گیر شناخته شده است. گیمبال یک ابزار کاربردی و مهم به حساب می آید که با استفاده از مدل ها و ساختار های مختلف این محصول شما می توانید نسبت به کاهش میزان لرزه دوربین اقدام نمایید. به خاطر داشته باشید که در حال حاضر مدل های بسیار زیادی از این محصول در بازار موجود بوده و هر کدام از این مدل های گیمبال نیز یک سری ویژگی های خاص و کلیدی را در خود جای داده اند. به صورت کلی، این ابزار ها دسته های بزرگی داشته و شما می توانید آنها را برای انجام فعالیت های خاصی همچون فیلمبرداری مورد استفاده قرار دهید. این محصول برای دوربین ها و لنز های مختلفی طراحی شده است. برای دریافت بیشترین بازدهی ممکن، شما باید به نوع دوربین خود و نوع لنز آن توجه کنید تا با مشکلی مواجه نشوید.

به صورت کلی گیمبال ها در دو دسته بندی اصلی در بازار به فروش می رسند. دسته بندی اول مربوط به محصولات کوچک و مخصوص موبایل می باشد. مدل هایی که برای موبایل طراحی شده اند معمولا تک دسته بوده و ابعاد خیلی بزرگی هم دارند. دسته بندی دوم مربوط به محصولات مخصوص دوربین عکاسی و فیلمبرداری حرفه ای می باشد. بسته به نوع دوربین شما، این محصولات می توانند در دو حالت تک دسته و دو دسته در بازار به فروش برسند. به خاطر داشته باشید که مدل ها و ساختار های مختلف گیمبال طول عمر زیادی داشته و شما با خیال راحت می توانید آنها را در پروژه های متنوع مورد استفاده قرار دهید. در ضمن، برای دریافت بیشترین بازدهی، شما باید به دنبال تهیه با کیفیت ترین و قوی ترین مدل های موجود در بازار باشید.

این وسیله چگونه کار می کند؟

شاید شما هم از خود می پرسید که به صورت دقیق، گیمبال چگونه کار می کند؟ در پاسخ به این سوال، باید بگوییم که مدل ها و ساختار های مختلف این محصول برای ثابت نگه داشتن دوربین طراحی شده اند. این ابزار کاربردی، یک پشتیبان محوری به حساب می  آید. یعنی شما می توانید یک جسم را به آن متصل کنید و آن جسم را حول یک محور خاص بچرخانید. گیمبال ها می توانند در دسته بندی های متنوعی به فروش برسند. هر کدام از این دسته بندی ها یک سری عملکرد های خاص را در خود جای داده اند. محور های اصلی به کار رفته در طراحی این محصول محور های yaw، roll و pitch هستند. حتما شما هم حداقل یک بار در مشخصات فنی انواع گیمبال این نام ها را مشاهده کرده اید.

محور pitch در گیمبال می تواند برای حرکات بالا و پایین به کار رود. زمانی که شما به دنبال حرکت در محور های بالایی و پایینی هستید، باید از این محور استفاده نمایید. به خاطر داشته باشید که این محور می تواند برای Tilt هم کاربرد داشته باشد. محور Yaw می تواند در راستای افق حرکت داشته باشد. اگر بخواهیم حرکت دوربین را به حرکت سر تشبیه کنیم، باید بگوییم که این محور چرخش سر به سمت چپ و سمت راست را شبیه سازی می کند. در نهایت، محور roll مورد استفاده قرار می گیرد. این محور حرکت در یک راستای خاص می باشد. جالب است بدانید که کار با این وسیله راحت نبوده و برای دریافت بیشترین بازدهی، شما همواره باید دوره های آموزش مخصوص را پشت سر بگذارید.

بررسی نکات مهم برای خرید گیمبال

حال که مباحث مقدماتی را پشت سر گذاشتیم، بیایید تا یک سری نکات مهم برای خرید گیمبال را با هم بررسی کنیم. همانطور که گفته شد این وسیله در دسته بندی های متنوعی به فروش می رسد. برای دریافت بیشترین بازدهی ممکن، شما همواره باید به دنبال خرید با کیفیت ترین و قوی ترین مدل های موجود در بازار باشید. جدا از این مسئله، گیمبال توسط فروشگاه های مختلفی در سراسر ایران در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

خرید از بهترین و قوی ترین فروشگاه های ایرانی به شما اجازه می دهد تا بیشترین بازدهی ممکن را نیز دریافت نمایید. لازم به ذکر است که مدل ها و ساختار های مختلف این وسیله کاربردی طول عمر زیادی دارند. ولی به شرطی که شما بهترین و قوی ترین مدل های آن را تهیه کنید. در غیر این صورت، احتمال خرابی این وسیله وجود دارد.

خرید گیمبال

بهترین فروشنده گیمبال کدام است؟

آیا شما هم به دنبال خرید انواع گیمبال و فلش مموری هستید؟ حتما می دانید که امروزه مراکز عرضه کننده بسیار زیادی در سراسر ایران نسبت به عرضه و فروش این کالا اقدام می نمایند. هر کدام از این فروشگاه ها، خدمات خود را به نحوی خاص در اختیار مشتریان قرار خواهند داد.

دیدنگار، یکی از معتبر ترین مراجع اینترنتی فعال در زمینه عرضه این کالا به حساب می آید که خدمات و محصولات خود را به صورت تضمینی در اختیار کاربران قرار می دهد. برای خرید انواع فلش مموری، وسایل عکاسی و دوره های آموزشی عکاسی شما می توانید هم اکنون خدمات کلی و جامع مجموعه دیدنگار را مورد استفاده قرار دهید. دیدنگار پشتیبانی قوی هم داشته و در صورت بروز مشکل، به راحتی آماده حمایت از کاربران خود می باشد.

کانال تلگرام



منبع