پنج بزرگ‌ترین نظرات درباره رژیم کتوژنیک اشتباهاتی که به راحتی می‌توانید از آنها اجتناب کنید.

رژیم کتوژنیک دکتر روستایی رژیم کتوژنیک هدفمند یا چهار عقل راه‌ها به نمایش بینندگان شما درباره برنامه غذایی کتوژنیک 1402 TKD چیست؟ اهداف شما از تغییر در سبک زندگیتان چیست؟ برنامه غذایی تغذیه ای پرورش اندام مطلوب چیست؟ درست بعد از زایمان، کودک شما نیاز به تغذیه دارد که از آنچه می خورید بدست می آید. حالا که میدانید رژیم کتوژنیک چیست، اگر به آن برای لاغری علاقه پیدا کردهاید و تصمیم گرفتهاید از این رژیم کم کربوهیدرات برای کاهش وزن استفاده کنید، باید بدانید درست است که رژیم کتوژنیک این روزها طرفداران زیادی را به سوی خود جلب کرده و از سلبریتیها گرفته تا مردم عادی به دنبال این رژیم هستند، اما یادتان باشد که پیروی از این رژیم تنها برای مدت کوتاهی مجاز است و تنها راه ثابت نگه داشتن وزن پس از پایان دوره، پیروی از رژیم تثبیت وزن است. مرحلهی چهارم: درست زمانی که خون شما میزان کتون مناسبی دریافت کرده و کتون به نقطه و میزان خاصی رسید، بدن به حالت کتوز وارد خواهد شد.

دریافت رژیم کتوژنیک رایگان فارسی

زمانی که سایر درمان ها اثر نمی کند، رژیم غذایی کتوژنیک توسط پزشکان برای کودکان مبتلا به صرع توصیه می شود. از آنجا که در تمام طول عمر بدن شما از کربوهیدرات ها برای تامین انرژی و انجام فعالیت های فیزیکی استفاده کرده، ممکن است تا یک هفته در فعالیت های فیزیکی خود دچار مشکل شوید، تا زمانی که بدن شما به استفاده چربی ها جهت فعالیت های فیزیکی عادت کند. در این رژیم مصرف کربوهیدرات به حداقل ممکن می رسد و از چربی ها به عنوان منبع اصلی تامین انرژی استفاده می شود. وقتی به درستی این کار را انجام دهید، بدن شما به سرعت آن کربوهیدرات ها را می سوزاند و به حالت کتوزیس باز خواهید گشت. این خبر خوب است که بدانید رژیمهای کم کربوهیدرات به شما کمک میکنند تا میزان بیشتری از چربی احشائی را از طریق زیر پوستی کاهش دهید، که این موضوع به طور قابل توجهی خطر ابتلاء به بیماریهای قلبی یا دیابت نوع ۲ را کاهش میدهد. ممکن است در رژیم کتوژنیک، خطر نرسیدن مواد مغذی به اندازه کافی به بدنتان، شما را تهدید کند. خواب کمتر، شما را در معرض خطر ابتلا به دیابت و بیماری های قلبی-عروقی قرار می دهد. This ​data has been wri​tt en wi th the ​help of G​SA Conte​nt G en᠎erator Demov​ersi​on.

همچنین یک تحقیق دیگر در افراد مبتلا به دیابت نوع ۲ نشان داد که ۷ نفر از ۲۱ شرکت کننده، توانستند مصرف تمام داروهای دیابت خود را متوقف کنند. همچنین در طول رژیم غذایی کتو، مکمل های منیزیم را هر روزه مصرف کنید. از آنجا که رژیم غذایی کتو نیاز به رژیم های غذایی کم کربوهیدرات دارد، بسیاری از مواد غذایی حاوی منیزیم در رژیم غذایی وجود ندارد. منیزیم به عنوان یک سرعت دهنده برای تعدادی از واکنش ها عمل می کند. این ماده فشار خون را تنظیم می کند، عملکرد عضلانی و عصبی را حفظ می کند، قند خون را تنظیم می کند و به پروتئین های سنتز کمک می کند. در یک مطالعه در مورد نوروبلاستوما، سرطانی که معمولاً کودکان را مبتلا می کند، رژیم کتوژنیک رشد تومور و بقای طولانی مدت افراد مورد مطالعه را به طور قابل توجهی کاهش داد. اما اگر فردی هستید که احساس می کنید که ورزش می تواند به خلق و خوی شما کمک کند، حرکت کنید. اما حتما به یاد داشته باشید، اگر واقعا به دنبال نتیجه گرفتن هستید و به دنبال لاغری هستید، سه هفته طول میکشد که بدن شما با رژیم کتوژنیک سازگار شود، پس صبور باشید. اگر شما از صرع رنج می برید، با پزشک خود مشورت کنید تا بدانید که آیا می توانید این رژیم غذایی را دنبال کنید یا خیر.

پروتئین در تخم مرغ و مواد غذایی گوشتی (سفید و قرمز) و همینطور به مقدار کمتر در برخی از گیاهان مانند لوبیا و عدس و آجیل نیز وجود دارد. مقدار محدودی از بروکلی، سیب زمینی شیرین و انواع توت ها را بخورید. اجازه دهید که همسرتان بداند که از دست دادن وزن چقدر برای شما مهم است، با این روش می توانید به یکدیگر کمک کنید تا به طور همیشگی سالم بخورید. مرحله سازگاری با کتو – کاهش وزن شما تبدیل به یک راز خواهد شد، و حتی ممکن است وزن تان را افزایش دهید. میوه ها – میوه ها حاوی قند هستند که می توانند سطح قند خون تان را افزایش دهد. شیرین کننده های مصنوعی می توانند سطح قند خون تان را افزایش دهند و به افزایش وزن کمک کنند. اگر مدام گلیکوژن عضلانی خود را با تمرینات سخت کاهش می دهید، ممکن است بخواهید بازی مکمل خود را افزایش دهید. بله، اگر شما بخواهید وزن خود را در طول یک یا دو ماه کاهش دهید، رژیم کتو ایمن است. هنگامی که فرایند سوزاندن چربی شروع می شود و مقدار زیادی چربی را از دست می دهید، باید شروع به مصرف رژیم غذایی با پروتئین بالا و همچنین مکمل های ویتامینه و مواد معدنی (در صورت لزوم) کنید. Post h as be en g᠎enerated by GSA Con te᠎nt  G ener᠎ator Dem oversi on.

لیست خوراکی های رژیم کتوژنیک

همچنین با پزشک خود مشورت کنید تا بدانید که آیا برنامه رژیم غذایی کتوژنیک بهترین برنامه رژیم غذایی برای کاهش وزن است یا خیر. یک سری تحقیقات ، از جمله یک متا آنالیز ، نشان داده است که بیمارانی که از رژیم غذایی با کربوهیدرات بسیار کم استفاده می کردند (مانند رژیم کتو) در مقایسه با افرادی که چربی کم مصرف می کردند ، کاهش وزن بیشتری را تجربه کردند. در مورد اینکه چه مواد غذایی برای مصرف در رژیم پروتئین 7 روزه و بقیه رژیم های پروتئین مناسب هستن، توی سری مقالات قبلی دنیای رژیم پروتئین صحبت کردیم. سری به صفحه عمل جراحی لاغری بزنید و هر آنچه که لازم است درباره انواع جراحی لاغری بدانید را در آن صفحه پیدا خواهید کرد. به جای رفتن به یک کافی شاپ برای یک فنجان قهوه و یک ساندویچ، می توانید خوردن قهوه و تخم مرغ را در خانه امتحان کنید. در طی یک دوره 5 هفته ای با ورزش معمولی می توانید حدود 8 پوند را از دست بدهید.

برای از دست دادن چربی، باید از برنامه رژیم غذایی 5 هفته ای کتوژنیک شروع کنید. رژیم غذایی پرچرب و کم کربوهیدرات به دلیل اثرات چربی سوزی به شهرت رسید، اگرچه در ابتدا توسعه یافت و به صورت بالینی در درمان صرع مورد استفاده قرار گرفت. سرطان: در حال حاضر این رژیم برای درمان انواع مختلف سرطان و کاهش رشد تومور مورد استفاده قرار می گیرد. سرطان: این رژیم در حال حاضر به عنوان یک درمان اضافی برای سرطان در حال بررسی است، زیرا ممکن است به کند کردن رشد تومور کمک کند. اگر شما یک نوع بدن اندومورفیک دارید و شروع به خوردن کالری کمتری در روز می کنید، بدن شما به حالت گرسنگی وارد می شود و همه چیز را به شکل چربی ذخیره می کند. بسیاری از افرادی که رژیم غذایی کتوژنیک را دنبال می کنند، در مورد این واقعیت که شما در این رژیم غذایی ورزش نمی کنید، خوشحال هستند. شما می توانید این را به مربی یا پزشک خود نشان دهید تا بدانید که آیا شما به درستی رژیم را دنبال میکنید یا خیر.

مصرف آب خود را به 10-11 لیوان افزایش دهید. استرس و خوردن عاطفی دلایل اصلی افزایش وزن هستند. انجام آنچه که همیشه می خواستید انجام دهید و لذت بردن از فعالیت هایی که شما را خوشحال می کند سطح استرس تان را کاهش می دهد و به کاهش وزن تان کمک می کند. رژیم غذایی کتوژنیک به شما کمک می کند تا تمام چربی اضافی ذخیره شده در طول سال های متمادی را از دست بدهید. علاوه بر این طبق عالی بررسی در سال ۲۰۱۹، بلعیدن مداوم سیر نپخته در پسرها زبان چینی (۹ خانمها) اتصال ای معکوس همراه خود ابتلا به بیماری کبد چرب الکلی دارد. همان طور که می دانید رژیم کتوژنیک از رژیم های است که نیاز به کاهش غذا ندارد و سیر کننده است. آیا رژیم غذایی کتوژنیک به کاهش وزن پس از زایمان کمک می کند؟ اهداف کاهش وزن خود را به پزشک خود توضیح دهید تا بتواند داروی دیگری را جایگزین کند که باعث عدم جلوگیری از کاهش وزن نشود. در صورتی که قبل از تصمیم به اجرای این رژیم با یک پزشک مشورت کنید، می توانید از این اتفاق جلوگیری نمایید.

رژیم کتوژنیک برای گیاهخواران

خرید بستنی کتوژنیک هرچه قند و کربوهیدرات کمتری مصرف کنید، قند موجود در جریان خون شما کمتر می شود. در حالت طبیعی و نرمال سوخت تامین کننده انرژی بدن ما کربوهیدرات ها هستند. این اجسام کتونی به عنوان جایگزینی برای گلوکز عمل کرده و انرژی موردنیاز مغز را تامین میکنند. به دلیل محدودیت کربوهیدرات در این رژیم، بدن برای تامین انرژی خود چربی را به جای گلوکز، منبع اصلی در نظر می گیرد – این فرایند کتوزیس ketosis نامیده می شود. با کاهش کربوهیدرات به تدریج شروع کنید. به نظر می رسد ممکن است یک تفاوت اولیه وجود داشته باشد ، اما احتمالا در پایان نتیجه حاصل شده آنها یکسان باشد. با یک حساب سرانگشتی، با 0.82 گرم به ازای هر پوند از وزن بدن شروع کنید. نکته مهم دیگه ای که باید بهش دقت کنید این هست که اولین وعده غذایی، عین صبحانه یکی از مهم ترین وعده های غذایی به حساب میاد. یکی از مهم ترین جنبه های شروع مسیر رژیم لاغری کتوژنیک ، دریافت کلان خوراک ها به مقدار صحیح می باشد. در واقع ما در تیم وب سایت زیبیتو ، به عنوان به روز ترین مرجع تناسب اندام و لاغری، وظیفه خودمون میدونیم که تمام چیزهایی رو که کاربرمون لازم داره رو در اختیارش قرار بدیم.

البته رژیم پروتئین نمونه های دیگه ای هم داره ( مثل رژیم پروتئین 14 روزه ) که در مورد اونها توی یک مقاله جداگانه صحبت کردیم. اگر گیاهخوار هستید با خواندن این مطلب درباره پروتئین گیاهی جایگزین گوشت بیشتر بدانید. اگر شما در برنامه کاهش وزن هستید و افرادی که در اطراف شما وجود دارند به شما توجه کنند، بیشتر احتمال دارد که وزن کم کنید و به وزن مطلوب خود برسید. شما بیشتر در رژیم غذایی مایع هستید. به طور کل افراد بدنساز می توانند به خاطر بیشتر شدن مصرف کربوهیدرات، به جای قند های مصنوعی، انواع نان و شیرینی ها، از پودر های شیرین کننده، حبه قند های رژیمی، نان و شیرینی های رژیمی استفاده کنند تا دیگر هیچ نگرانی در مورد به هم خوردن رژیم کتوژنیک هدفمندشان نداشته باشند. با افرادی که بیشتر در تناسب اندام هستند و زندگی سالم دارند، بیرون بروید. برخی از تحقیقات نشان داده اند که این رژیم فواید بیشتری نسبت به رژیم کربوهیدارت پایین دارد. رژیم کِتوژنیک (Ketogenic Diet) یک رژیم غذایی با کربوهیدرات کم و چربی بالاست که فواید بسیاری برای سلامتی دارد.