معرفی 5 مدل اسپری مو قبل از سشوار


معرفی 5 مدل اسپری مو قبل از سشوار

هنگام استفاده از ابزارهای داغ مانند سشوار، اتوی صاف یا فر کننده، استفاده از محافظ حرارتی یک الزام مطلق است. این محصولات نه تنها می‌توانند از آسیب جلوگیری کنند، بلکه به حفظ رنگ طولانی ‌تر، کاهش موخوره و ماندگاری رطوبت کوتیکول ها نیز کمک می‌کنند.

محافظ‌ های حرارتی به اشکال مختلف روغن‌ ها، اسپری ‌ها و کرم ‌ها موجودند و همه افراد، صرف نظر از نوع یا بافت مو، باید از یکی از آن‌ها استفاده کنند.

با خرید اسپری های مو از عسل بانو از نوع محافظ حرارتی میتوانید از آسیب ناشی از گرمای این ابزارهای حالت دهنده برای همیشه جلوگیری کنید. برای کمک به شما در یافتن محافظ حرارتی مناسب، در ادامه لیستی از بهترین اسپری های مو محافظت کننده که باید قبل از سشوار استفاده کرد؛ گردآوری شده است، که میتوانید با توجه به نوع و بافت موی خود و فرمول آن محصول یکی را انتخاب کنید.

  • اسپری مولتی اکشن ده کاره آی ان جی
  • اسپری estyling protector اچ اس لاین
  • اسپری 10 کاره UniqOne رولون
  • اسپری محافظت کننده مو در برابر حرارت آلترگو
  • اسپری ترمیم کننده مو شماره 0 اولاپلکس

اسپری محافظ حرارت چیست؟

اگر یک چیز وجود دارد که باید قبل از خشک کردن با سشوار از آن استفاده کنید، محافظ حرارت است. هنگامی که موهای شما در معرض دمای بالا ناشی از سشوار قرار می گیرند، گرما می تواند رطوبت طبیعی و روغن های محافظی را که موهای شما را سالم و شاداب نگه می دارد، از بین ببرد. این باعث می شود که کوتیکول های مو آسیب پذیر و مستعد آسیب شوند.

محافظ‌های حرارتی با ایجاد یک سد محافظ بر روی ساقه مو عمل می‌کنند و به عنوان سپری بین گرمای شدید و تار‌های ظریف شما عمل می‌کنند. این مانع به کاهش از دست دادن رطوبت، جلوگیری از بلند شدن کوتیکول ها و کاهش خطر آسیب ناشی از گرما کمک می کند.

با استفاده از یک محافظ حرارتی قبل از سشوار کشیدن، در اصل به موهای خود یک لایه دفاعی اضافی در برابر اثرات بالقوه مضر حالت دادن حرارتی می دهید. این مرحله نه تنها به حفظ سلامت کلی موهای شما کمک می‌کند، بلکه با به حداقل رساندن موخوره و ایجاد بافت نرم‌تر، به ظاهری براق‌تر و براق‌تر کمک می‌کند.

اسپری های محافظت حرارتی مو

5 تا از بهترین اسپری های محافظت حرارتی مو که قبل از سشوار زدن باید استفاده کرد

اسپری مولتی اکشن ده کاره آی ان جی

  • حجم: 250 میلی لیتر
  • مناسب: انواع مو
  • حاوی: عصاره ابریشم، روغن آرگان، پروتئین گندم، روغن ماکادمیا
  • ساخت: ایتالیا
  • ویژگی ها: درخشان کننده، جلوگیری از گره خوردن موها، تغذیه کننده، برطرف کننده خشکی تارهای مو

اسپری مولتی اکشن 10 کاره ING یک محصول احیا کننده، درخشان و تغذیه کننده برای مو بوده که با داشتن فیلترهای UV از آن در برابر حرارت و آفتاب محافظت و به جلوگیری از گره خوردن، خشکی و موخوره کمک میکند. این محصول سرشار از ترکیبات گیاهی مانند روغن آرگان، روغن ماکادمیا، عصاره تخم کتان، جلبک دریایی، عصاره ابریشم و … بوده و با جدیدترین تکنولوژی ها فرموله شده است. استفاده از آن به هیچ وجه موها را چرب نکرده و افرادی که موهایشان را رنگ یا کراتینه کرده اند نیز میتوانند با خیال راحت از آن حتی روی موهای خشک خود نیز اسپری کنند. قابلیت های این محصول 10 کاره باعث شده تا نام آن در لیست بهترین ها قرار بگیرد.

اسپری estyling protector اچ اس لاین

  • حجم: 200 میلی لیتر
  • مناسب برای: انواع موها
  • ساخت: ایتالیا
  • ویژگی ها: محافظت از موها در برابر گرما، بالا بردن سرعت صاف شدن موها، براق و درخشان کننده، ایجاد لایه محافظ

اسپری ضد حرارت اچ اس لاین آسیب هایی مانند شکنندگی و خشک شدن موها ناشی از استفاده سشوار یا سایر دستگاه های حرارتی را کاهش داده و سبب درخشندگی و براقیت موها پس از آنها میشود. فقط کافی است مقدار لازم از آن را روی موهای نمناک اسپری کنید.

اسپری 10 کاره UniqOne رولون

  • حجم:150 میلی لیتر
  • مناسب: انواع مو
  • ساخت: اسپانیا
  • ویژگی ها: تقویت کننده، محافظت از مو، نرم کننده، جلوگیری از موخوره

UniqOne از برند اسپانیایی رولون جزو بهترین اسپری های مو قبل از سشوار است که علاوه بر این قابلیت 9 کار دیگر را نیز به خوبی میتواند انجام دهد. فرمولاسیون این سرم مو به نحوی طراحی شده که روی موهای خشک، خیس و نم دار به صورت روزانه قابل استفاده است. محافظت از رنگ مو با فیلترهای UVA و UVB در برابر اشعه های خورشید، محافظت در برابر گرمای ابزارهای حالت دهنده، جلوگیری از گره خوردگی و موخوره، افزایش حجم موها، کمک به حالت پذیری سریع تر، ترمیم تارهای آسیب دیده و … همگی از جمله فواید استفاده از این محصول است.

اسپری محافظت کننده مو در برابر حرارت آلترگو

  • حجم: 300 میلی لیتر
  • مناسب: انواع موها
  • حاوی: ترکیبات گیاهی مانند روغن پنبه دانه و پروتئین سویا هیدرولیز شده
  • ساخت: ایتالیا
  • ویژگی ها: محافظت از موها در برابر حرارت، نرم و درخشان کننده، برطرف کردن الکتریسیته مو، بافت سبک

یکی دیگر از بهترین اسپری های محافظت حرارتی که قبل از سشوار یا اتو کشیدن موها میتوان از آن استفاده کرد، متعلق به برند شناخته شده آلترگو است که میتوان از آن روی موهای خشک و یا مرطوب استفاده کرد طوریکه هیچ احساس چربی یا چسبندگی ایجاد نکند. این محصول با برخورداری از ترکیبات گیاهی به خوبی میتواند از موها در برابر آسیب های ناشی از ابزارهای حالت دهنده مراقبت و با خواباندن الکتریسیته ساکن به حالت پذیری بهتر آنها کمک کند. رایحه مطبوع و دلچسب این اسپری باعث خوشبوتر شدن موها نیز میشود.

اسپری ترمیم کننده مو شماره 0 اولاپلکس

  • حجم: 155 میلی لیتر
  • مناسب: انواع مو
  • ساخت: آمریکا
  • ویژگی ها: بهبود تاثیرپذیری و جذب محصولات مویی، وگان و بدون تست حیوانی، تقویت کننده، برطرف کننده آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد و مواد شیمیایی

اسپری مو اولاپلکس شماره 0 مدل INTENSIVE BOND یک ترمیم کننده بی نظیر که با برخورداری از تکنولوژی Bond Building موجب تقویت و تغذیه ساقه مو و افزایش سلامت آن ها می شود. این محصول فاقد مواد مضری مانند پارابن، فتالات، سولفات، فسفات و گلوتن بوده و استفاده از آن قبل از سشوار روی موهای رنگ شده و کراتینه به خوبی میتواند از کوتیکول در برابر گرما محافظت کرده و موجب افزایش مقاومت و استحکام موها شود.

اسپری ترمیم کننده مو

چگونه بهترین محافظ های حرارتی را انتخاب و خریداری کنیم؟

برای خرید بهترین اسپری های محافظ گرما در برابر ابزارهای حالت دهنده، به دنبال محصولاتی باشید که ویژگی ها ومشخصات زیر را داشته باشند:

فرمولاسیون:

همانطور که گفته شد، محافظ‌های حرارتی در اشکال مختلف کرم، اسپری و روغن وجود دارند که برخی از آنها برای انواع خاصی از موها بهتر است. کرم ‌ها قبل از سشوار کردن بهترند، در حالی که اسپری‌ ها زمانی بهترند که از ابزار داغی استفاده کنید که مستقیماً موهای شما را لمس کند (مانند اتوی صاف).

سطح حفاظت:

یافتن محافظی که بتواند با دمای ابزار داغ شما مطابقت داشته باشد، مهم است. به عنوان مثال، اگر دمای سشوار شما به 200 درجه فارنهایت برسد، اما اتوی شما می تواند به 400 درجه فارنهایت برسد، به دنبال محصولی باشید که بتواند در برابر هر دو محافظت کند و با بالاترین تنظیمات حرارتی موجود مطابقت داشته باشد یا از آن فراتر رود. این اطلاعات معمولا روی برچسب محصول درج می شود.

قیمت:

محافظ های حرارتی بسته به فرمول آنها قیمت متفاوتی خواهند داشت. اسپری‌ ها معمولاً ارزان‌تر از کرم‌ ها هستند که علاوه بر محافظت در برابر حرارت، مزایای بیشتری نیز دارند.

چرا سشوار کشیدن آرایشگران با سشوار کشیدن در خانه فرق میکند؟

یک چیز وجود دارد که همه کسانی که مرتباً به سالن مراجعه می کنند می توانند با آن موافق باشند: آرایشگران حرفه ای در هنگام سشوار کردن موها، حس جادویی دارند.

اغلب افرادی که موهای موج دار و وز دارند حتی با بهترین سرم های ضد وز هم نمی توانند تارها را رام کنند، اما وقتی برای براشینگ به سالن میروند با موهای لخت شلاقی برمیگردند. در واقع چیز خاصی در مورد آن امضا وجود دارد، فوران قوی که فقط یک آرایشگر می تواند به شما بدهد.

اگر شما هم می خواهید بفهمید که چگونه میتوان در خانه مثل یک آرایشگر حرفه ای موهای خود را سشوار کشید، این مطلب برای شما بود. تمام نکات، ترفندها و محصولاتی را که باید در مورد آنها بدانید تا هر بار که سشوار خود را برمی دارید، به بهترین باد ممکن برسید، در این مطلب آورده شده است.

جمع بندی

سشوار کردن، وقتی به درستی انجام شود، می تواند موهایی صاف و بدون وز را برای شما ایجاد کند. نه تنها این، بلکه می تواند کمک کند که برای هر مدل مویی که می خواهید بسازید آماده شوید.

اما نمیتوان هرروز برای آراسته به نظر رسیدن، موها را تحت گرمای شدید حالت داد. اینکار در آینده ای نزدیک موجب صدماتی مانند موخوره، کدری، ریزش و … میشود. پس بهتر است تعداد دفعات استفاده از ابزراهای حرارتی را کاهش داد و در صورت لزوم اینکار را تحت مراقبت های شدید و ایمن انجام دهید. استفاده از بهترین اسپری ها مو قبل از سشوار کشیدن یکی از آن راه هاست که با ایجاد یک لایه اضافی روی موهای شما میتواند از آسیب های ناشی از حرارت جلوگیری کرده و رطوبت طبیعی موها را حفظ کند.

سوالات متداول

آیا سشوار کشیدن هر روز موها خوب است؟

خیر، توصیه می کنیم اجازه دهید تارهای مو با هوا خشک شوند. اما هر بار که با سشوار خشک می‌کنید قبل از آن از اسپری های محافظ حرارتی استفاده کنید.

سشوار کردن موهای خیس بهتر است یا خشک؟

هیچکدام، بهتر است صبر کنید تا موهایتان مرطوب شود. سشوار کردن موها در زمانی که خیلی خیس یا خیلی خشک هستند می تواند منجر به آسیب، موخوره و تیرگی شود.

چگونه موهایم را بدون وز شدن سشوار کنم؟

موها به دلیل کمبود رطوبت وز می شوند، بنابراین بهتر است جدای از زدن ماسک مو در حمام، از روغن تراپی و حتما قبل از استفاده از دستگاه های حرارتی حالت دهنده از بهترین اسپری های مو برای جلوگیری از آسیب به تارها و از بین رفتن رطوبت طبیعی و وز شدنشان استفاده کنید.

کانال تلگرام

توجه: مطالب موجود در مجله ، جایگزین نسخه پزشکان نیست. اگر مشکل پزشکی دارید، برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه کنید.



منبع