نکات طلایی برای لاغری بازو در زمان کوتاه


نکات طلایی برای لاغری بازو در زمان کوتاه

عموم افرادی که به دنبال لاغری بازو هستند، درواقع قصد خلاصی از چربی‌های انباشته از ناحیه دلتوئید تا عضله سه‌سر و دوسر بازویی را دارند. برای لاغر کردن بازو علاوه بر چربی زدایی از این ناحیه باید نسبت به تقویت عضله دوسر بازویی یا همان جلو بازو و عضله سه‌سر بازویی یا همان پشت بازو نیز تلاش کرد. کاهش حجم و چربی سوزی نباید باعث تضعیف بافت عضلانی و کوچک ماندن آنها بشود.

لاغری سریع بازو در یک هفته

لاغری سریع بازو در یک هفته، بیشتر از آنکه پشتوانه علمی و تجربی داشته باشد، کاربرد تبلیغاتی دارد. زمان لاغر شدن بازو کاملا به حجم چربی انباشته در بدن شما، برنامه غذایی و آمادگی‌تان برای افزایش تحرک روزانه بستگی دارد. به بیان ساده زمانی که میزان کالری سوزی روزانه از مقدار کالری دریافتی بیشتر باشد لاغری اتفاق می‌افتد.

راهکار لاغری بازو

البته باید این را هم در نظر داشت که حداقل میزان کالری دریافتی هر فرد با توجه به جنسیت، سن، وزن و … متفاوت است. این میزان از کالری باید به صورت روزانه حتما به بدن شما برسد. بهره‌گیری از نظر متخصصان در این مسیر بسیار تعیین کننده خواهد بود. اپلیکیشن ورزشی پالس با ترکیب تخصص کارشناسان و هوش مصنوعی ‌همراه شما در این مسیر خواهد بود.

چند نکته طلایی برای لاغری بازو در زمان کوتاه

رعایت چند نکته مهم و طلایی برای نتیجه گرفتن و تجربه لاغری بازو در کوتاه‌ترین زمان ممکن موثر خواهد بود.

  1. بهتر است هدفتان چربی سوزی همه‌جانبه باشد
  2. تمرینات هوازی را فراموش نکنید
  3. ورزشی را انتخاب کنید که از انجام آن لذت می‌برید
  4. آب زیاد بنوشید
  5. از مصرف فیبرهای طبیعی غافل نشوید
  6. مصرف پروتئین را افزایش بدهید (اولویت با پروتئین‌های گیاهی است)

ورزش برای لاغری بازو

در برنامه لاغری بازو یا هر برنامه لاغری دیگر نمی‌شود جای فعالیت بدنی را خالی گذاشت. ورزش با کیفیت، ورزشی است که زیر نظر متخصصان انجام شود. تنها در این صورت فعالیت و تمرینات ورزشی تاثیر خودش را در کالری سوزی روزانه نشان خواهد داد.

ورزش لاغری بازو

ورزش بی‌هدف و غیر اصولی حتی اگر منجر به بروز آسیب نشود، بدلیل آنکه عموما نتیجه دلخواه را در پی ندارد، باعث می‌شود تا انگیزه ورزشکار به مرور کم و کمتر شود. این بی‌انگیزگی عموما منجر به ترک ورزش و بی‌تحرکی می‌شود.

بهترین ورزش برای لاغر شدن بازو

بهترین ورزش برای لاغری بازو چند ویژگی اصلی دارد. یکی از مهمترین ویژگی‌ ورزش‌لاغری خوب این است که ضمن تاثیر بر فرایند چربی سوزی نباید موجب دلزدگی ورزشکار شود. در ادامه لیستی از بهترین تمرینات لاغری بازو از مخزن حرکات بدنسازی پالس را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

قبل از معرفی حرکات، بهتر است این نکته را با شما به اشتراک بگذاریم؛ اگر قصد چربی سوزی و لاغری در هر ناحیه از بدن خودتان را دارید، اولا بهتر است به چربی سوزی همه‌جانبه فکر کنید و بعد از آن نباید از تاثیر قابل توجه حرکات هوازی غافل باشید. به همین جهت بهتر است قبل از شروع تمرین بین 10 دقیقه تا 30 دقیقه بنا به آمادگی جسمانی هوازی بزنید! نرم‌دوی، دوچرخه سواری، ورزش‌های جمعی مثل فوتبال یا والیبال و تنیس از عمومی‌ترین ورزش‌های هوازی هستند.

لیست تمرینات لاغری بازو با دمبل

  • جلو بازو دمبل تناوبی
  • پشت بازو کیک بک
  • جلو بازو چکشی
  • جلو بازو زاتمن
  • جلو بازو مچ برعکس

ورزش برای لاغری سریع بازو

لیست تمرینات لاغر کردن بازو بدون وزنه

  • حرکت قیچی دست‌ها
  • شنای برعکس
  • شنای سوئدی
  • حرکت دیپ به کمک صندلی
  • حرکت چرخشی

سریع‌ترین راه برای لاغری بازو چیست؟

سریع‌ترین راه و در عین حال مطمئن ترین راه برای لاغری بازو همچنان ورزش است. لاغر کردن اندام بدن نباید منجر به بروز آسیب یا اختلال در روند عادی زندگی شما بشود. نکته مهم اینکه برای تجربه موفق لاغر شدن بازو در زمان کوتاه بهتر است چربی سوزی همه‌جانبه یا overall را در پیش بگیرید.

همانطور که در بالاتر اشاره شد، میزان چربی اضافه، تغذیه و مقدار تحرک روزانه شما در میزان وقتی که باید برای لاغری صرف کنید موثر است. علاوه بر این سه مورد یک مورد مهم دیگر هم اینجا اضافه میکنیم. آن هم استراحت کافی است. استراحت روزانه و خواب مناسب، نه خیلی طولانی و نه خیلی کوتاه، زمان رسیدن به نتیجه را کوتاه‌تر خواهد کرد.

اپلیکیشن ورزشی پالس (pulseapp.ir) با بهره‌گیری از کارشناسان و هوش مصنوعی، مانند یک مربی ورزشی، شما را در رسیدن به اندامی ایده‌آل همراهی خواهد کرد.

کانال تلگرام

توجه: اطلاعات موجود در مجله اینترنتی ، از منابع معتبر خارجی تهیه و ترجمه شده است اما جایگزین هیچ‌یک از نسخه‌هایی که پزشکان می‌نویسند، نیست. اگر فکر می‌کنید مشکل پزشکی دارید، لطفاً برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه کنید.



منبع