معرفی فرش های جدید با طرح حیوان خانگی


معرفی فرش های جدید با طرح حیوان خانگی

یکی از سخت ترین انتخاب ها در هنگام خرید فرش، انتخاب طرح و نقش و رنگ فرش است. در این مطلب متفاوت قصد داریم جدیدترین فرش ها با طرح حیوانات خانگی را به شما معرفی کنیم.

فرش هایی که طرح و نقشی از حیوانات خانگی دارند برای اتاق کودک دختر و پسر بسیار مناسب هستند. همچنین اگر شما از جمله افرادی هستید که به حیوانات خانگی و پست علاقه دارید، طرح های فرشی که در این مطلب به شما معرفی خواهیم کرد میتواند نظر شما را جلب کند.

معرفی طرح های جدید فرش حیوانات خانگی

قبل از اینکه به معرفی جدیدترین فرش های سال 2023 با طرح و نقش حیوان خانگی بپردازیم باید به شما بگوییم که تمامی این طرح های فرشی که به شما معرفی میکنیم از طریق وبسایت فرش مدما قابل سفارش هستند. همچنین باید اشاره کرد که فرش مدما تنها فرش ایرانی است که قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی دارد! بدین معنی که هرزمان فرشتان کثیف شد میتوانید به راحتی آنرا در ماشین لباسشویی انداخت و شست.

اگر دوست دارید با ویژگی های فرش مدما بیشتر آشنا بشید به این لینک مراجعه کنید: فرش مدما چیست؟

فرش حیوانات خانگی

فرش پنجولی

پنجولی یکی از جدیدترین طرح های فرش است که زمینه رنگی ساده با نقش پنجه دارد و میتواند یکی از بهترین انتخاب ها برای فضای اتاق کودک پسر و همچنین فضاهایی مانند پادری باشد. همچنین افرادی که حیوان خانگی به خصوص سگ نگهداری و سرپرستی میکنند میتوانند فرش پنجولی را انتخاب کنند.

فرش قوی پنجه ها

اگر دوستدار گربه سانات هستید فرش قوی پنجه ها میتواند فرشی با طرح و نقش مناسب برای شما باشد. این فرش زیبا که طرح و نقش اصلی آنرا پنجه های گربه های مختلف تشکیل داده میتواند انتخاب مناسبی برای افرادی که دوستدار گربه هستند باشد. همچنین میتوانید از این فرش در اتاق خواب کودک خود نیز استفاده کنید.

فرش هاپو قلبی

هاپو قلبی یکی از زیباترین فرش هایی است که طرح و نقش حیوان خانگی دارد. این فرش بسیار زیبا در میان دختر خانم ها پرطرفدار است و خیلی از دختر خانم ها در اتاق خود از این طرح فرش استفاده میکنند. علاوه بر دختر خانم ها، افرادی که در منزل خود از سگ سرپرستی میکنند یا صاحبان پت شاپ ها میتوانند از این طرح فرش برای دیزاین دکوراسیون خود استفاده کنند.

فرش گربه آبرنگی

یک پیشنهاد جذاب دیگه برای افرادی که دوستدار گربه سانات هستند داریم و آن هم فرش گربه آب رنگی است. این فرش زیبا میتواند یکی از انتخاب های اصلی برای خانواده هایی باشد که میخواهند فرشی متفاوت برای اتاق خواب کودک خود خریداری کنند. علاوه بر اتاق خواب کودک میتوان از این طرح فرش در فضاهایی همچون راهرو و پادری نیز استفاده کرد.

فرش سگ آبرنگی

اگر از طرح گربه آبرنگی خوشتان آمده اما بیشتر از گربه ها از سگ ها خوشتان می آید نگران نباشید! فرش سگ آبرنگی میتواند انتخاب جذابی برای شما باشد. این طرح فرش زیبا را میتوانید در اتاق خواب فرزند خود فارغ از آنکه پسر است یا دختر پهن کنید. اگر دوست دارید فرش های بیشتری با طرح و نقش حیوان خانگی مشاهده کنید میتوانید روی لینک مقابل کلیک کنید: فرش حیوانات خانگی

ویژگی فرش حیوانات خانگی مدما

سخن آخر

اگر دوست دارید فرش های بیشتری با طرح و نقش حیوانات خانگی مشاهده کنید به شمات پیشنهاد میکنیم به وبسایت مدما به نشانی www.modema.com مراجعه و طرح های زیبای زیادی را مشاهده کنید. تمامی فرش های مدما دولایه هستند و لایه رویی آنها که طرح فرش است قابل شستشو در ماشین لباسشویی میباشد. لایه زیرین فرش های مدما از مواد ضدلغزش سرتاسری تولید شده که باعث میشود فرش در هیچ سطح سرامیکی سر نخورد.

فرش های مدما از الیاف آنتی باکتریال و ضدحساسیت تولید شده اند و به هیچ عنوان برای فرزند شما یا حیوان خانگیتان حساسیتی ایجاد نمیکنند. از جمله دیگر ویژگی های فرش مدما میتوان به تنوع طرح، نقش و رنگ بندی فرش هایش اشاره کرد که همگی در 16 سایز اختصاصی قابل سفارش هستند.

کانال تلگرام



منبع