در زندگی گاهی کمتر بهتر است!


در زندگی گاهی کمتر بهتر است!

کمی تمرکز روی زندگی و تمرکز روی اولیت ها، نه تنها چیزی از زندگی شما کم نمی کند، بلکه آن را بهتر هم می کند. من پیش از این، فکر می کردم که « تمرکز ، چیزی است که مردم از آن به عنوان بهانه ای برای تنبلی استفاده می کنند. تا وقتی که متوجه شدم تظاهر به بهره وری و پرکار بودن به منزله پرکردن لحظه لحظه زندگی با کلی کار و مشغله ، با مفاهیمی چون سازنده بودن ، در لحظه حضور داشتن و تمرکز واقعی تفاوت بسیاری دارد.

کمتر، بهتر است

وقتی که طرز فکر «کمتر بهتر است» را سرلوحه کار، زندگی و سایر حوزه های زندگی خود قرار دهیم، در وهله اول قدر چیزهایی را که در حال حاضر در اختیار داریم می دانیم . همچنین با این طرز فکر، شهامت این را پیدا می کنیم که افرادی را که برای زندگی ما زیاد مناسب نیستند کنار بگذاریم و به این وسیله زمینه را برای رشد هر چه بیشتر خود فراهم کنیم.
اگر برای وقت خود ارزش بیشتری قائل شوید، در این صورت خود را در فضا و شرایط متفاوتی خواهید یافت. فضایی که امکانات و فرصت های بیشتری در اختیار شما قرار می دهد. در چنین شرایطی به جای این که زیر بار تعهدات بی شمار و کارهای متعددی که به عهده گرفته اید؛ کمر خم کنید، همان چیزی را بر زبان خواهید آورد که همیشه آرزوی گفتنش را داشتید: « نه! خیلی ممنون » این وضعیت به شما امکان می دهد که از یک همه کاره هیچ کاره به فردی تبدیل شوید که در کار خاصی مهارت بالایی دارد و کارش را به نحو احسن انجام می دهد.

وقتی کارهای اضافی و زایدی را که به گردن گرفته اید، به کنار بگذارید ، میتوانید کارهای مهم تان را به نحو احسن به انجام برسانید .

کانال تلگرام

توجه: اطلاعات موجود در مجله اینترنتی ، از منابع معتبر خارجی تهیه و ترجمه شده است اما جایگزین هیچ‌یک از نسخه‌هایی که پزشکان می‌نویسند، نیست. اگر فکر می‌کنید مشکل پزشکی دارید، لطفاً برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه کنید.



منبع