40+ ایده صبحانه سالم برای نوجوانان


آیا به ایده های صبحانه سالم برای نوجوانان نیاز دارید؟ در اینجا 40 دستورالعمل برای مشوق ها ، از جمله بسیاری از گزینه های از پیش آماده شده ، آورده شده است!

ساندویچ صبحانه

صبحانه ممکن است غذای مورد علاقه شما در طول روز نباشد ، به ویژه وقتی که ساعت 6:30 صبح روز مدرسه حواسشان پرت می شود و حواس او را پرت می کنند.

اما نوجوان شما باید صبح ها سوخت گیری کند ، نه این که همه رشد عظیمی را که اتفاق می افتد ذکر کنیم. بنابراین اگر آنها با ایده ها می سوزند ، این انگیزه است. و اگر آنها ادعا کنند “اما زمان وجود ندارد!” ، ما این کار را آسان می کنیم.

شما همچنین می توانید انجام دهید: ناهار سلامتی جوان

صبحانه سالم برای نوجوانان چیست؟

  • رضایت: پروتئین ، چربی و فیبر همگی به صبحانه کمک می کنند تا ناهار تاثیری ماندگار داشته باشد.
  • بازسازی: نوجوانان در این دوره قوی رشد و تغییر ، نیاز به کلسیم بالایی دارند. منابعی مانند شیر و محصولات غیر لبنی ، ماست ، OJ غنی شده ، غلات غنی شده و پنیر می توانند به آنها در تأمین نیاز خود کمک کنند.
  • سریع و آسان: کودکان روزهای هفته وقت زیادی ندارند ، بنابراین اگر راحت نباشند (ترجیحاً قابل حمل) ممکن است آنها را نخورید. در بیشتر تعطیلات آخر هفته اقلام صبحانه را در نظر بگیرید. در حالت ایده آل ، اجازه دهید نوجوان شما کمک کند یا حتی پیش قدم شود!
  • مواد مغذی ضروری: جوانان برای به دست آوردن رشد و نمو عظیمی که در حال رخ دادن است به مواد مغذی نیاز دارند. در اینجا برخی از مواردی که ممکن است وجود نداشته باشد ، و برخی از غذاهای صبحانه از جمله:
    • بیر (دختران): غلات تقویت شده ، لوبیا
    • پروتئین (دختران): ماست ، لوبیا ، کره بادام زمینی
    • فولات (دختران): غلات غنی ، اسفناج ، لیمو ، موز
    • ویتامین ها B6 (دختران): کلبه پنیر ، نخود
    • ویتامین B12 (دختران): شیر ، ماست ، ماهی آزاد دودی
    • فسفر (دختران و پسران): ماست ، پنیر ، بادام هندی
    • منیزیم (دختران و پسران): دانه های چیا ، بادام ، ادامام ، کره بادام زمینی
    • کولین (دختران و پسران): تخم مرغ ، گوشت گاو ، لوبیا ،
    • فیبر (دختران و پسران): غلات ، میوه ها ، انواع توت ها و سبزیجات

ایده های صبحانه گرم برای نوجوانان

اوکونتا

  • مافین تخم مرغ یا شیرینی ساندویچی را ترجیح دهید (این کار را برای اولین بار انجام دهید)
  • قبل از صبحانه Burritosبه فر یا فر را گرم کنید. (این کار را برای اولین بار انجام دهید)
  • طرز تهیه مافین تخم مرغ شکسته (این کار را برای اولین بار انجام دهید)
  • اوکون-کو-جیرا-حفره: یک سوراخ روی کره بریزید ، آن را در یک تابه با تخم مرغ شکسته قرار دهید ، آن را برگردانید و بپزید تا تخم مرغ بیرون بیاید.

باقی مانده غذا: ژلی ظروف شیشه ای یک تکه آنها می توانند در مایکروویو گرم شوند. (این کار را برای اولین بار انجام دهید)

کانجیرو + کانجیرو

  • پنکیک خانگی: آخر هفته پنکیک درست کنید تا در طول هفته در فر یا مایکروویو گرم شود. (این کار را برای اولین بار انجام دهید)
  • آشنایی با گندم کامل: شربت بخورید یا آجیل یا کره را روی دانه ها بمالید و میوه خرد شده را اضافه کنید. (این کار را برای اولین بار انجام دهید)
4 صبحانه-صبحهای شلوغ را آماده کنید-تغذیه واقعی مادر
وافل خانگی با کره بادام زمینی پخش می شود

بلغور جو دوسر

  • بسته های آماده شده بلغور جو دوسر: 1 فنجان جو دوسر سریع را در مخلوط کن بزنید تا پودر شود. پودر جو دو سر را با دو فنجان جو دوسر فوری ترکیب کنید. نصف فنجان را در کیسه ها یا ظروف با 1 قاشق چایخوری شکر قهوه ای و مجموعه ای از مواد اضافی مانند میوه های خشک ، آجیل ، آجیل ، پودر کاکائو یا پودر بادام زمینی قرار دهید. (این کار را برای اولین بار انجام دهید)

اشک: تمام هفته یک دسته تهیه کنید با نوتلا یا کره بادام زمینی و میوه یا تخم مرغ پخته شده پر کنید. (این کار را برای اولین بار انجام دهید)

گندم کامل

ایده های صبحانه جوان

چگونه می دانید به چه کسی اعتماد دارید؟
  • تقسیم موز: موز را با چنگال با کره بادام زمینی و گرانولو از وسط نصف کنید
  • نان تست آووکادو (اختیاری: تخم مرغ سرخ شده را در بالا اضافه کنید)
  • پیتزای سرد یا نان
وسواس نان تست آووکادو
نان تست آووکادو

PB&J یا SB&J (SunButter + Jelly)

مافین (این کار را برای اولین بار انجام دهید)

موز قند دارچین
موز قند دارچین

نان سریع: برای دریافت پروتئین بیشتر به آجیل یا کره بذر بچسبید. (این کار را برای اولین بار انجام دهید)

نان تست سرگرم کننده!
  • نان: روی آن را با آجیل یا کره بذر بپاشید و با توت فرنگی خرد شده یا موز بپوشانید
  • ماست کامل: ماست را با گرانول یا غلات و شیشه میوه یا کاسه ، روی آن را با دانه های چیا قرار دهید تا فیبر بیشتری دریافت کنید.
  • Jiis -jiis + میوه
شیر ماست بدون میوه + دانه

شب جو دوسربه روی آن را بپوشانید و بگذارید یک شب در یخچال بماند. صبح ها مواد اضافی مانند میوه خرد شده ، یک قاشق آجیل یا کره گردو ، یا عسل یا شربت افرا اضافه کنید. (این کار را برای اولین بار انجام دهید)

پی گیری: با مخلوط کردن آجیل ، میوه ها ، غلات سبوس دار و میوه های خشک نگهداری یا ذخیره کنید.

اسنک بار + توپ (این کار را برای اولین بار انجام دهید)

میله های جو دوسر شکلاتی
میله رایگان غذا رایگان

شیر یا ماست غلات یا گرانولا

7 نکته در مورد تغذیه نوجوانان و نوجوانان

ایده های بیشتر در مورد تغذیه جوانان



دیدگاهتان را بنویسید