30+ ایده ناهار سالم برای جوانان خانه دار


آیا به ایده های ناهار سالم برای نوجوانان نیاز دارید؟ در اینجا چند الهام برای شما وجود دارد!

ناهار برای هر کودکی می تواند استرس زا باشد. اما برای نوجوانان بزرگسال ، با افزایش اشتها و برنامه شلوغ ، ممکن است بخواهید تکرار چیپوتل را در نظر بگیرید. من تشویق شما می کنم ، خواه نوجوان شما در تعطیلات تابستانی یا زمستانی در خانه باشد – یا فقط به ایده هایی برای آخر هفته نیاز دارید.

از اینجا شروع کنید: ناهار سالم برای نوجوانان چیست؟

  • ارضای مواد مغذی: پروتئین ها و چربی ها به هیدراته ماندن ناهار کمک می کنند
  • بسیاری از گروه های غذایی: برخی از کودکان (مانند من) مشغول همه غذاهای نشاسته ای هستند. نشاسته مانند نان و ماکارونی اشکالی ندارد ، اما گروه های مختلف غذایی به کودک شما کمک می کند تا مواد مغذی مورد نیاز خود را دریافت کند (مربوط به: چگونه نوجوانان گرسنه خود را تغذیه کنیم)
  • میوه ها و سبزیجات: آنها حاوی فیبر و ویتامین ها و مواد معدنی مهم مانند ویتامین A و پتاسیم هستند. اکثر کودکان (و بزرگسالان!) به اندازه کافی محصول دریافت نمی کنند. ناهار یک راه عالی برای کمک به کودکان (و بزرگسالان!) بیشتر است.
  • بخش مناسب برای آنها: هر کودکی متفاوت است. هر روز متفاوت است. به فرزند خود اعتماد کنید که مقدار مورد نیاز خود را بخورد و از محدودیت یا محدودیت رژیم غذایی خود اجتناب کنید.
شیرینی پیتزا: ایده های ناهار نوجوانان

ایده های ناهار سالم برای نوجوانان

ایده های ناهار داغ برای نوجوانان

  • Old School Pizza Bagel یا نان فرانسوی پیتزا: روی کیسه برش خورده یا نان باگت با سس پیتزا ، پنیر و غذاهای مورد علاقه آنها قرار دهید و زیر آبگوشت یا فر گرم کنید.
  • ماکارونی منجمد (مانند تورتلینی یا راویولی): آب گوشت قرمز یا روغن زیتون قرمز و پنیر پارمزان را بجوشانید و سرو کنید
  • باقی مانده غذا: ژلی ظروف شیشه ای یک تکه آنها می توانند در مایکروویو گرم شوند
تخم مرغ در غار: ایده های ناهار برای نوجوانان
  • جعبه ماکارونی و پنیر یک سالاد جانبی یا کمی مخلوط یخ زده اضافه کنید
  • سوپ یا فلفل (خریداری شده از فروشگاه یا خانه)
  • کسادیا: تهیه شده با پنیر ، لوبیای آب پز ، سبزیجات بو داده ، مرغ سرخ شده و …
سالاد Quesadilla با: ایده های ناهار برای نوجوانان
  • پنیر پخته شده
  • همبرگر گیاهی یا سگ سبز (ما Morningstar را دوست داریم)
  • بوریتو یخ زده (بسته بندی شده یا خانگی)
خنک دوستانه با Burritos
  • سیب زمینی پخته: پنیر ، فلفل یا سبزیجات سفید را با هم مخلوط کنید
  • بلغور جو دوسر: میوه و آجیل اضافه کنید

ایده های ناهار جالب نوجوانان

  • ظروف غذا
  • گوشت یا نان تست یا بپیچید
  • نان تست آووکادو (تخم مرغ سرخ شده را به بالا اضافه کنید!)
نان تست آووکادو: ایده های جوان برای ناهار
  • سالاد ماهی تن یا نان سالاد مرغ
  • PB&J (یا SB & J – Sunbutter + Jelly)
  • هموس + پیتا و سبزیجات (مانند هویج و خیار)
  • سبز سالاد: از مواد غنی از پروتئین مانند لوبیا ، کنسرو ماهی تن یا تخم مرغ آب پز استفاده کنید
  • سالاد پاستا یا کینوا
  • پیتزای سرد تعادل شما
  • کاسه اسموتی

ایده های ناهار سالم برای نوجوانان: دستور غذا

در اینجا برخی از غذاهایی که شما یا نوجوانتان می توانید از قبل برای یک هفته کامل تهیه کنید ، آورده شده است.

توفو ناگتز با سس گوجه فرنگی
رول سوشی
Subs Meatball Easy

چگونه میوه و سبزیجات را برای ناهار نوجوان خود تشویق کنیم

  • میوه های شیرین درست کنید (یا جمع آوری بسته های اسموتی سپس انجام سریع آن آسان تر است)
  • کاهو و گوجه فرنگی را در جعبه ها قرار دهید
  • edamame را به یک بشقاب یا کناری ساده اضافه کنید
  • با یک سالاد جانبی یا یک فنجان آب سبزیجات سرو کنید
  • چیپس جانبی و سالسا را ​​اضافه کنید
  • فنجان های جداگانه میوه و نوشیدنی های سیب شیرین را که می توانند مصرف کنند ، ذخیره کنید
  • پیشنهاد کنید سیب های برش خورده را به پنیر برشته یا سفیده تخم مرغ تازه اضافه کنید.

ایده های بیشتر در مورد تغذیه جوانان



دیدگاهتان را بنویسید