خرید محصولات رژیم کتوژنیک: آیا شما آماده برای یک عالی چیز هستید؟

همه چیز راجب رژیم کتوژنیک در این مقاله قصد داریم تمام اطلاعات مربوط به فواید رژیم کتوژنیک را برای شما بیان چهار عقل راه‌ها به نمایش بینندگان شما درباره برنامه غذایی کتوژنیک 1402 کنیم. همانطور که میدانید سوخت اصلی بدن، گلوکز یا همان قند است که تمام اندامهای بدن به خصوص مغز برای انجام کارهای خود به آن نیاز دارند. میوه: تمام میوهها به جز مقادیر کمی از توتها مانند توتفرنگی. برای بسیاری از مردم که دارای اضافه وزن بوده و با موضوع تناسب اندام و حتی مشکلاتی به خاطر چاقی همواره درگیرند، شنیدن نام انواع رژیمها عادی است. کتون موادی است که از سوختن چربیهای کبد حاصل میشود. رژیم کتوژنیک جزو رژیم های غذایی پرطرفداری است که باعث کاهش وزن سریع میگردد و در کوتاه ترین زمان مقدار قابل توجهی از وزن متقاضیان را کم میکند. فواید رژیم کتوژنیک با پروتئین زیاد و کتو استاندارد رایج ترین انواع این رژیم هستند که افراد معمولی می توانند از آنها استفاده کند. در واقع، بسیاری از پژوهشها نشان میدهد که این نوع رژیم غذایی میتواند به کاهش وزن و بهبود سلامت شما کمک کند. حداکثر زمانی که می توانید از این رژیم جهت لاغری استفاده کنید، 3 ماه است و پس از آن باید از یک رژیم استاندارد با رعایت اصول و طبق تجویز پزشک جهت ثبات وزن یا کاهش تدریجی وزن پیروی نمایید.  This content w as gener ated wi th the ​he​lp of GSA C᠎on tent  G enerator  DEMO!

رژیم لاغری کتوژنیک رایگان

این خط فکری با رژیم استاندارد کتو در تضاد است، که در آن شما معمولاً کمتر از 50 گرم کربوهیدرات خالص در روز مورد هدف قرار خواهد گرفت. رژیم کتوژنیک سرشار از پروتئین: شبیه به رژیم کتوژنیک استاندارد است، با این تفاوت که حاوی مقادیر بیشتری از پروتئین است. تحقیقات قابل توجهی نشان داده است که رژیم های غذایی حاوی چربی اشباع شده ممکن است خطر بیماری قلبی و سایر مشکلات مزمن جسمی را افزایش دهند. و در ابتدا نیز برای درمان این بیماری مورد استفاده قرار می گرفت. با یک رژیم کتوژنیک ، کل بدن منبع تامین انرژی خود را در حالتی قرار می دهد تا بیشتر با چربی کار کند و در طول روز چربی بیشتری بسوزاند. در این دو روز استراحت، فرد می تواند از انواع میوه ها و سبزیجات نشاسته دار استفاده کند ولی باید توجه داشته باشد که میزان کربوهیدرات و پروتئین مصرفی از مقدار ذکر شده بیشتر نشود. کتوژنیک دوره ای یا سیکلیکال برای ورزشکاران مناسب است، می توانید درصد مصرف کربوهیدرات ها را بیشتر کنید. بهتر است به منظور کاهش اثرات جانبی، روزانه ۳,۰۰۰ الی ۴,۰۰۰ میلیگرم سدیم، ۱,۰۰۰ میلیگرم پتاسیم و ۳۰۰ میلیگرم منیزیم مصرف کنید.

با رژیم کتوژنیک بیش از 56 هفته یک متا آنالیز (که تجزیه و تحلیل چندین مقاله

منتشر شده است) نشان داد که

«افراد در رژیم کتوژنیک نسبت به افرادی با رژیم غذایی کم چرب در دراز مدت، کاهش وزن بیشتری دارند. این ماده یک منبع سوخت جایگزین برای بدن است که می تواند هنگام کمبود قند خون (گلوکز) برای تولید انرژی استفاده شود. سپس این کتون ها به عنوان منبع سوخت در بدن ، به ویژه برای مغز استفاده می شوند. کربوهیدرات ها (شامل قند و گلوکز) منبع سوخت و ساز بدن و تامین انرژی انسان جهت فعالیت های روزمره می باشد. اما زمانی که کربوهیدرات بدن به اتمام می رسد، فعالیت ها متوقف نشده و حیات انسان ادامه دارد. دقت داشته باشید که میزان کالری دریافتی باید با توجه به سطح فعالیت های تنظیم گردد. مهمتر از همه اینکه هر غذایی که کربوهیدرات زیادی دارد را باید فراموش کنید. این رژیم غذایی شامل کاهش شدید میزان مصرف کربوهیدرات و جایگزینی آن با چربی است. اگر این اتفاق برای فرد افتاد، سعی کنید مصرف چربی در رژیم غذایی خود را افزایش دهید تا انرژی در دسترس بیشتری برای سلولهای خود ایجاد کنید. البته شاید برای شما این پرسش پیش بیاید که با مصرف بسیار زیاد چربی چگونه باید وزن خود را کنترل و حتی کاهش دهید!

رژیم کتوژنیک برای چاق شدن

در مقابل، گروهی دیگر که مقادیر کربوهیدرات بیشتری مصرف میکردند تنها ۶.۹ کیلوگرم کاهش وزن داشتند. یعنی زمانی که به بدن قند نمیرسد، چربیها را تخریب کرده، کتون تولید میکند و آنها را مورد استفاده قرار میدهد. اما چگونه میتوانید همه آنها را در یک برنامه غذایی کتو بدنسازی پر از وعدههای غذایی کمکربوهیدرات، پرچرب و سرشار از پروتئین قرار دهید؟ در رژیم کتوژنیک با کاهش ترشح انسولین احتمال ترشح هورمونهایی که سبب آکنه پوست میشوند هم کاهش برنامه غذایی 21 روزه کتو پیدا میکند. به طور کل افراد بدنساز می توانند به خاطر بیشتر شدن مصرف کربوهیدرات، به جای قند های مصنوعی، انواع نان و شیرینی ها، از پودر های شیرین کننده، حبه قند های رژیمی، نان و شیرینی های رژیمی استفاده کنند تا دیگر هیچ نگرانی در مورد به هم خوردن رژیم کتوژنیک هدفمندشان نداشته باشند. دلیلش هم کاملا مشخص است، اگر بدن مقدار زیادی پروتئین دریافت کند آن را به گلوکز تبدیل کند و در نهایت ممکن است بدن دیرتر وارد وضعیت کتوزیس شود. برای مثال، این رژیم غذایی میتواند به کاهش تعداد دفعات تشنج کودکان مبتلا به صرع و همچنین کنترل سطح انسولین و بهبود حساسیت به انسولین در افراد مبتلا به دیابت نیز کمک کند. Artic᠎le was gen᠎erated  wi​th the help of GSA C​ontent G enerator Dem oversion!

مطالعه دیگری که بر روی ۳۴۹ فرد مبتلا به دیابت نوع ۲ انجام شد نشان داد افرادی که در یک دوره دوساله رژیم کتوژنیک گرفته بودند، به طور متوسط ۲۶.۲ پوند (۱۱.۹ کیلوگرم) وزن کم کردند. یک مطالعه کوچک در زنان مبتلا به دیابت نوع 2 همچنین نشان داده است که پیروی از یک رژیم غذایی کتوژنیک به مدت 90 روز، به طور قابل توجهی سطوح هموگلوبین A1C را کاهش می دهد، که معیاری برای مدیریت طولانی مدت قند خون است. فردی که فشار خون بالا داشته باشد، از کنترل مثبت فشار خون که ناشی از رژیم کتو است، استفاده خواهد کرد.در مطالعات بیماران چاق، افرادی که رژیم کتوژنیک داشتند کاهش شدید فشار خون خود را نسبت به رژیم های کم چرب تجربه کردند. بسیاری از این دستورالعملها برای آماده سازی غذای کتو به خوبی کار میکنند، که باعث میشود به رژیم بدنسازی کتو وفادار باشید. چربیها زمانی که وارد بدن میشوند برای تولیدِ موادِ مورد استفاده در بدن، به کتون تبدیل میشوند و این کتون اثرات مفیدی دارد، مثلاً وزن کم شده و اشتها کاهش مییابد. آیا در مورد خوردن کربوهیدرات بیشتر در حین کتوزیس کنجکاو هستید؟

رژیم کتوژنیک چگونه لاغر میکند

علاوه بر ان اگر مایل به درست کردن کیک و شیرینی در منزل هستید می توانید از پودر های تولید شده این شرکت، سفارش دهید. حتی می توانید شیرینی های مجاز در رژیم کتوژنیک را در منزل درست کنید، تا علاوه بر رعایت رژیم خود، خوراکی های دلخواهتان را نیز نوش جان کنید. درست است که اطلاع و آشنایی با رژیم های لاغری می تواند به کاهش وزن کمک کند؛ اما استفاده از این رژیم ها و دریافت بهترین نتیجه تنها با نظارت متخصصان تغذیه امکان پذیر خواهد بود. در زیر، یک نمونه برنامه غذایی رژیم کتو برای بدنسازی را بر اساس توصیههای متخصصان تغذیه خواهید دید. متاسفانه بسیاری از افراد بدون مشورت کردن با کارشناسان تغذیه و تنها با تکیه بر تجربه و حدس و گمان های خود، به طراحی رژیم های ناسالم اقدام کرده و در کنار کم کردن چند کیلوگرم وزن، آسیب بسیار جبران ناپذیری به بدن خود وارد می کنند. برای دریافت حداکثر سود از پروتئینی که مصرف میکنید، باید هر چند ساعت یکبار مقدار مشخصی پروتئین باکیفیت بخورید – به اندازهای که به آن چیزی که به “آستانه لوسین” معروف است، برسید. کاهش مصرف کربوهیدرات ، بدن را در وضعیت متابولیکی به نام کتوز قرار می دهد .

به همین منظور مقاله قرار داده شده در لینک را مشاهده کنید. برای حمایت از عملکرد خود با بهترین مواد مغذی، توصیه میکنیم از منابع چربی و پروتئین با بالاترین کیفیت استفاده کنید. در صورت مشاهده نشانه های بدخوابی می توانید مقدار کمی مواد غذایی حاوی کربوهیدرات، قبل از خواب مصرف کنید. این بیماری یک بیماری خطرناک است که اسیدیتهی خون را افزایش میدهد؛ بنابراین هر شخصی که این دارو را مصرف میکند باید از رژیم کتو اجتناب کند. بی لو، برای افرادی که می خواهند میزان کربوهیدرات مصرفی خود را به حداقل برسانند، انواع محصولات رژیمی مانند نان، شیرینی، بیسکویت و پودر های شیرین کننده را ارائه می کند. محصولات کم چربی یا رژیمی: سس مایونز کمچربی، سسسالاد و چاشنیها. توصیه میکنیم که میزان انرژی، کالری و غیره، غذایی که میخورید را اندازه بگیرید تا بفهمید واقعاً چقدر غذا میخورید و آیا به اهداف خود میرسید یا خیر. در صورتی که فرد به دنبال کاهش وزن بسیار زیاد است، استفاده از رژیم کتوژنیک با پروتئین بالا توصیه می شود. اگر یک رژیم غذایی پرکربوهیدرات را دنبال میکنید، بدن به سوزاندن کربوهیدرات برای سوخت عادت کرده است. به طور کلی، فرد باید از یک برنامه قدرتی پیروی کنید – روشی از تمرینات قدرتی که در آن به تدریج فشار وارد شده به عضلات افزایش خواهد یافت تا رشد عضلانی را تحریک کند(معروف به هایپرتروفی).

یک رژیم غذایی “کتو” یا “کتوژنیک” به این دلیل نامگذاری شده است که باعث می شود بدن مولکول های سوخت کوچکی به نام “کتون” تولید کند. روزهایی که کالری کمتری دریافت کرده اید برای خود یک جشن کوچک بگیرید یا یک جایزه بخرید. اما لازم است این هشدار را جدی بگیرید که هیچ نوع رژیمی بدون مشورت با پزشک برای شما مناسب نیست و قبل از پیروی از هر گونه برنامه غذایی جهت کاهش وزن، باید با یک پزشک متخصص مشورت کنید. این رژیم برای ورزشکاران حرفهای یا اشخاصی که نیاز به افزایش حجم عضلانی یا وزن دارند چندان مناسب نیست. در رژیم کتو، کربوهیدرات ورودی به بدن که یکی از عوامل اصلی سوخت و ساز آن است، به ۵ درصد کاهش می یابد. از خوردن کربوهیدرات زیاد پرهیز کنید. این رژیم متشکل از ۶۰٪ چربی، ۳۵٪ پروتئین و ۵٪ کربوهیدرات است. طبیعی است که وقتی با رژیم کتوژنیک همراه شود نتیجه مطلوب تری نیز خواهد داشت. وقتی در کتوز هستید، بدن برای سوخت چربی میسوزاند. با این رویکرد، بدن شما کارایی بسیار زیادی در سوزاندن چربی و استفاده از آن به عنوان سوخت پیدا میکند. درواقع کربوهیدرات ها هستند که وظیفه اصلی تأمین انرژی مورد نیاز بدن، برای سوخت و ساز را بر عهده دارند.

خرید محصولات کتوژنیک

۶. در صورتی که دائما احساس خستگی و ضعف داشته باشم، چه دلیلی دارد؟ رژیم کتو به ویژه برای از بین بردن چربی های اضافی بدن ، کاهش احساس گرسنگی و بهبود دیابت نوع ۲ یا سندرم متابولیک بسیار مفید است. کلید رشد عضله کتو 2: زمانبندی پروتئین خود را مشخص کنید! سعی کنید در طول روز بین 10 تا 12 لیوان آب بنوشید. آب نوشیدنی عالی است و قهوه یا چای نیز از موارد خوب است. ۱۵۰ کودک در این بررسی حضور داشتند که پس از سه ماه، ۸۳٪ توانستند به این رژیم ادامه دهند و از آن میان، ۲۶٪ کاهش خوب در تشنجها، ۳۱٪ کاهش عالی در تشنجها و ۳٪ رهایی کامل از بند تشنجها داشتند. در این نوع از برنامه غذایی، باید مصرف میان وعده هایی مانند آووکادو، انواع روغن های گیاهی، ماهی های چرب و زیتون را از سر بگیرید به طوری که میزان چربی دریافتی بدن شما از این مواد، معادل با سه چهارم فنجان روغن زیتون باشد.