جلوگیری از ریزش مو با شامپوی سیر طبیعی


جلوگیری از ریزش مو با شامپوی سیر طبیعی

شامپوی سیر برای جلوگیری از ریزش مو بسیار مفید است. برای جلوگیری از ریزش مو می توانید از شامپوی سیر طبیعی استفاده کنید. شامپوهای سیر موجود در بازار از حاوی مواد شیمیایی است. برای دستیابی به نتایج بهتر و جلوگیری از ریزش مود خوب است که از شامپوی طبیعی و خانگی استفاده کنید. در ادامه با همراه باشید.

در دنیای زیبایی و آرایش، سیر یکی از عناصر بسیار موفق محسوب می شود چه آنکه سیر دارای خواص فراوان و از جمله عفونت زدائی و خاصیت ضد التهابی آن است.

شامپوی سیر طبیعی بسازید!

قبل از هر چیز باید بدانید که این شامپوی طبیعی را نمی توان برای مدت طولانی (بیش از یک روز) نگه داشت. از آنجایی که سیر به تدریج دچار دگرگونی می شود شما باید هر بار به اندازه مصرف استحمام خود، شامپو سر تهیه کنید.

شامپوی سیر طبیعی

طرز تهیه شامپوی سیر طبیعی

4 حبه سیر را بخوبی له کرده و  با یک قاشق گلاب، یک قاشق روغن کرچک و یک قاش گلیسیرین مخلوط کنید.

ابتدا موی خود را آبکشی کرده و شامپوی سیر طبیعی ساخته شده را به پوست سر مالیده و حدود 10 دقیقه به آرامی ماساژ دهید. آنگاه موها را با آب گرم آبکشی کنید.

حداقل هفته ای سه بار موی خود را با این شامپوی طبیعی بشویید تا شاهد نتایج درخشان آن باشید.

کانال تلگرام

توجه: اطلاعات موجود در مجله اینترنتی ، از منابع معتبر خارجی تهیه و ترجمه شده است اما جایگزین هیچ‌یک از نسخه‌هایی که پزشکان می‌نویسند، نیست. اگر فکر می‌کنید مشکل پزشکی دارید، لطفاً برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه کنید.



منبع