چه مکمل هایی مصرف می کنید و چه مزایایی را مشاهده می کنید؟ : تغذیه


B12 ، D3 و امگا 3 (EPA + DHA).

افزودن امگا 3 ، هم به شکل موم آسیاب شده و هم به عنوان مکمل جلبک ، سردردهای من را که چندین سال است تجربه کرده ام درمان کرده است. من مطمئن نیستم که چرا کار کرد اما منطقی است ، زیرا DHA حاوی مواد مغذی است که برای رشد مغز مهم هستند.

D3 یک هورمون است ، بنابراین من شخصاً هنگام داشتن یک قربانی اثرات آن را احساس می کنم. تعریف آن دشوار است اما باعث می شود کمی راحت تر / شادتر باشید.

B12 من ممکن است واقعاً اثرات آن را احساس نکنم ، معمولاً محتاط است اما تصور می شود که برای سطوح انرژی مثر است.

همچنین ، من عموماً همه اینها را به شکل مایع یا اسپری ترجیح می دهم ، زیرا وقتی مستقیماً آن را مزه می کنم ، عوارض جانبی بیشتری احساس می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید