چرا قند رومیزی به اندازه قندی که قبل از تمرین به آرامی جذب می شود خوب نیست؟ : تغذیه


اگر شکر سفید تصفیه شده / نمک سریعترین منبع انرژی موجود مانند گلوکز است ، چرا غلات کامل یا کربوهیدراتهای ساده (که به نظر می رسد توصیه شده ترین مواد هستند) از نظر تولید انرژی گلوکز نباشد؟

فقط برای جلوگیری از سوء تفاهم ، من پیشنهاد نمی کنم که از 50 گرم شکر دومینو در گلوتان قبل از جلسه بلند کردن خود دفاع کنید ، بلکه فقط به این دلیل است که به نظر می رسد احساسات من این را به من می گوید. با این حال ، از نظر تئوریک (از چند نظریه ای که من می دانم) ، من نمی دانم چرا این می تواند لزوماً ایده بدی باشد ، به عنوان مثال ، اگر شما قصد دارید به دنبال افزایش انرژی یا سوزاندن انرژی بسیار قوی باشید. قند شروع به شکل گیری می کند ، در آن زمان مالش قطعاً همه چیز خواهد بود (سوال بعدی که می خواستم بپرسم).

یکی از رایج ترین پاسخهایی که من به صورت آنلاین دریافت می کنم – “زیرا شکر ارزش غذایی ندارد” پاسخی نیست که من به دنبال آن هستم. من بر اساس این ایده صحبت می کنم که کالری کالری است ، انرژی انرژی است و می دانم که تغذیه برای عضله سازی ضروری است ، اما چرا این امر در تولید انرژی بسیار مهم است؟

تخیل نیز استقبال می شود. لطفاً فقط تصریح کنید که هنگام انجام چنین کاری فکر می کنید.

دیدگاهتان را بنویسید