قوانین 101: تغذیه و مزایای گردو


گردو می تواند یک غذای فریبنده باشد – طعم خوب و سالمی دارد ، اما همچنین دارای کالری متراکم است. برای خواندن همه چیز در مورد تغذیه تغذیه ای ، مزایای بالقوه آن و نحوه استفاده از آن در برنامه تغذیه سالم خود ، ادامه مطلب را مطالعه کنید.

حقایق تغذیه گردو

Quyen Vu ، متخصص تغذیه ساحل می گوید: “گردو دارای کالری زیادی است.” “پس شما نمی خواهید مبالغه کنید. با این حال ، آنها هنوز هم می توانند در برنامه رژیم غذایی برای کاهش وزن گنجانده شوند. ”

Vu توصیه می کند اگر به طعم آنها به وضوح علاقه ندارید – مانند این شکلات شکلاتی گردو شاه توت – یا خام و بدون نمک بخرید و ادویه های مورد علاقه خود را اضافه کنید.

به طور کلی ، آجیل ها حاوی آهن ، منیزیم و فسفر و همچنین چربی ها و پروتئین های سالم هستند.

در اینجا اطلاعات تغذیه بادام زمینی آمده است.

مهره های پوست نشده در یک کاسه فلزی

ارزش غذایی بادام زمینی

گردو ، 1 اونس ، حدود 14 نصف

کالری 185
پروتئین 4.31 گرم
چاق 18.5 گرم
کربوهیدرات ها 3.88 گرم
فیبر 1.9 گرم
کلسیم 27.8 میلی گرم
بیر ، Fe .825 میلی گرم
منیزیم 44.8 میلی گرم
فسفر 98.1 میلی گرم
مس 0.451 میلی گرم

اکنون که من اطلاعات تغذیه ای در مورد گردو را مرور کرده ام ، به راحتی می توان از آجیل های حاوی کالری غافل شد ، اما افزودن مقداری از رژیم غذایی روزانه به شما کمک می کند تا از مزایای خود استفاده کنید.

به گفته Vu ، خوردن بادام زمینی هر روز بستگی به اهداف تغذیه ای شما و سایر منابع چربی دارد که در طول روز دریافت می کنید.

او گفت: “به طور کلی ، بیش از یک تا دو قاشق غذاخوری در هر وعده غذا نخورید.” “به خاطر داشته باشید که اگر سعی می کنید هر روز سدیم را تماشا کنید ، بهتر نیست آن را بپزید ، زیرا غذاهای شور نیز به مصرف کل سدیم شما کمک می کند.”

سعی کنید چند عدد آجیل را به بشقابی با چربی کم اضافه کنید ، مانند این سالاد کبابی و گردو.

1. گردو حاوی چربی های “خوب” و اسیدهای چرب امگا 3 است

زنی که غذای مدیترانه ای می خورد

گردو اگرچه سرشار از چربی است ، اما دارای اسیدهای چرب – اسیدهای چرب است.

بر اساس مطالعه ای که در مورد تأثیر گردو بر چربی خون و سلامت قلب انجام شده است ، غذاهای حاوی آجیل می توانند کلسترول تام و کلسترول LDL را کاهش دهند ، کلسترول “بد” ، که می تواند خطر سکته مغزی را افزایش دهد.

گردو همچنین سرشار از α- لینولنیک اسید ، اسید چرب امگا 3 است که می تواند مزایای سلامتی را به همراه داشته باشد.

2. گردو حاوی ترکیباتی شبیه آنتی اکسیدان است

بر اساس یک مطالعه در سال 2020 ، آجیل حاوی خواص آنتی اکسیدانی است که می تواند به کاهش اثرات منفی مرتبط با افزایش سن کمک کند.

هدر هنکس ، مشاور بهداشت و متخصصان تغذیه می گوید ، گردو اغلب به عنوان یک غذای ذهنی نامیده می شود ، زیرا نشان داده شده است که به طور بالقوه مزایای شناختی را برای بزرگسالان به همراه دارد و این یک افزودنی عالی برای هر رژیم غذایی است.

هنکس دوست دارد یک گردو را در تاریخ Medjool بپیچد تا یک میان وعده خوشمزه به دست آورد یا آن را در یک توپ پر انرژی از گردو خرد شده برای درمان هوس ها بپیچد.

اگر به دنبال افزایش سبزیجات خود هستید ، چند سالاد توت فرنگی و اسفناج به آن اضافه کنید.

3. آجیل حاوی مواد معدنی است

مس ، کاری که بدن شما نمی تواند انجام دهد اما به آن نیاز دارد ، در آجیل یافت می شود.

وقتی مس می خورید ، با آهن کار می کند تا سلول های خونی و عروق شما سالم بمانند و به جذب آهن از استخوان های شاد کمک می کند.

4. آجیل به سیری کمک می کند

بلوندی سیب Cuntada

اگر این مزایای احتمالی تغذیه گردو جذاب به نظر می رسد ، در اینجا مواردی است که می توانید هر روز کشف کنید.

آیا می بینید که درست قبل از ناهار غش می کنید یا قطره ساعت 3 بعد از ظهر را می بینید؟

خبر خوب: طبق یک مطالعه کوچک ، آجیل می تواند به شما در احساس سیری کمک کند.

سپس مقداری ماست صبح بپاشید ، یا یک مشت تف در میان وعده های بسیار فرآوری شده در دستگاه فروشندگی اداری انتخاب کنید.

در اینجا برخی از غذاهای اضافی با غذاهای امتحان شده آمده است:

گردو توت فرنگی و جو دو سر

پای سیب بدون گردو بپزید

ارسال فنجان کشمش و گردو بو داده

به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد تغذیه هستید؟ به BODNutrition.com بروید و بیاموزید که چگونه با داشتن دو رژیم تغذیه سالم ، رژیم غذایی بلند مدت سالم داشته باشید ، 2B Mindset و Portion Fix.

دیدگاهتان را بنویسید