فلفل دلمه ای برای شما مفید است؟ 4 دلیل برای خوردن زیاد


فلفل دلمه ای نرم ، ترد و کمی شیرین است.

آنها به پخت کربوهیدرات کم معروف هستند و می توانید آنها را در تمام طول سال در خواربارفروشی محلی خود بیابید (اگرچه در تابستان و پاییز بهترین طعم را دارند!). اما آیا فلفل دلمه ای برای شما مفید است؟ آره!

بیایید نگاهی به برخی از فواید فلفل دلمه ای برای سلامتی و نحوه پخت آن با غذاهای خوشمزه و غنی از کربوهیدرات بیندازیم.

فلفل دلمه ای کم کالری و کربوهیدرات دارد

فلفل دلمه ای قرمز و زرد پخته شده در سینی فر

یک فلفل دلمه ای کامل حاوی 43 کالری و 10 گرم کربوهیدرات است که ممکن است برای کسانی که می خواهند وزن خود را کاهش دهند خوش آمدید.

بنابراین ، آیا فلفل دلمه ای وزن شما را افزایش می دهد؟ احتمالاً … نه!

خوب است در رژیم غذایی خود به دنبال مقصرهای دیگر باشید.

هرگونه پرخوری می تواند باعث افزایش وزن شود ، اما احتمال خوردن بیش از سه وعده فلفل دلمه ای نادر است (129 کیلو کالری) ، که در حدود یک سرویس معمولی سیب زمینی است.

وقتی صحبت از میان وعده های شور مانند چیپس می شود ، بیشتر احتمال دارد که بیش از یک وعده غذا بخورید.

فلفل دلمه ای سرشار از مواد مغذی است

اشتباه نکنید – فلفل دلمه ای ممکن است کالری کمی داشته باشد ، اما پر از مواد مغذی باشد.

آنها حاوی ویتامین A ، C ، B6 و فولات و همچنین پتاسیم و آهن هستند. بنابراین ، سالم ترین فلفل دلمه ای کدام است؟

به گفته بریتانی کرامپ ، MPH ، RD of Savor Nutrition ، “وقتی صحبت از مواد مغذی می شود ، رنگ فلفل دلمه ای شما تفاوت می کند.”

فلفل دلمه ای سبز قبل از قرمز شدن چیده می شود. فلفل سبز حاوی 150 of از ویتامین C توصیه شده روزانه شما است.

فلفل قرمز می تواند 350 درصد از نیازهای روزانه توصیه شده شما را تامین کند.

بیایید کمی حفاری کنیم:

  • دوز توصیه شده روزانه ویتامین C برای زنان 75 میلی گرم در روز است.
  • برای مردان ، 90 میلی گرم در روز است.
  • هر نوع فلفل دلمه ای بزرگ حاوی 128 میلی گرم ویتامین C است. بنابراین برای زنان 171٪ RDA و برای مردان 142٪ است.

فلفل دلمه ای قرمز ، زرد و لیموترش از لیکوپن و کاروتنوئیدها بیشتر از فلفل سبز خام هستند. “

کاروتنوئیدها ترکیبات مبتنی بر آنتی اکسیدان هستند که ممکن است به محافظت از سلول های شما در برابر آسیب اکسیداتیو کمک کند.

فلفل دلمه ای منبع خوبی از فیبر است

فلفل قرمز تازه شیرین ساخته شده از چوب

فلفل دلمه ای در مقایسه با تعداد کالری هایی که به رژیم غذایی شما اضافه می کنند حاوی مقدار بسیار مناسبی فیبر است.

خوردن فلفل کامل 3.5 گرم فیبر به شما می دهد که به ترتیب 14 و 9 درصد دوز توصیه شده روزانه برای زنان و مردان است.

خوردن فیبر کافی به ویژه برای کاهش وزن و رفاه عمومی مهم است زیرا به شما کمک می کند تا مدت بیشتری احساس سیری کنید و با پیشگیری از یبوست شما را سازگارتر می کند.

خوردن فلفل دلمه ای ساده و آسان است

چرا فلفل دلمه ای را بر بقیه ترجیح می دهید؟

کرامپ توضیح می دهد: “فلفل دلمه ای سبک است و اگر ترجیح می دهید از فلفل تند پرهیز کنید گزینه خوبی است. برای کسانی که سوزش معده دارند ، فلفل دلمه ای جایگزین مناسبی برای فلفل تند است که می تواند سوزش سر دل را بدتر کند. ”

برخلاف فلفل نعناع ، فلفل دلمه ای حاوی کپسایسین نیست ، ماده ای که به سکنجبین احساس سوزش می دهد.

3 روش آسان برای پختن فلفل دلمه ای

فلفل غلیظ

حال این س ،ال که “آیا فلفل دلمه ای برای شما مناسب است؟” پاسخ داد ، بیایید در مورد نحوه طبخ صحبت کنیم.

بدون شک ، می توانید از فلفل دلمه ای تازه که روی تنقلات خرد شده است لذت ببرید ، اما چرا در آشپزخانه خلاقیت ایجاد نکنید؟

1. فلفل دلمه ای پر یا پر شده

فلفل دلمه ای پر شده می تواند راهی عالی برای استفاده مجدد از غذای باقی مانده باشد. منطقه توخالی فلفل دلمه ای طوری طراحی شده است که با گوشت گاو ، تخم مرغ ، پنیر ، لوبیا ، برنج یا سایر سبزیجات پخته شده پر شود.

البته می توانید همین مواد را با فلفل دلمه ای خرد شده نیز بریزید.

یکی درست کنید – همه چیز در مورد چگونگی خرد کردن فلفل دلمه ای است. برخی از غذاهای الهام بخش:

2. فلفل پخته یا پخته

شکر موجود در فلفل دلمه ای را کارامل کنید تا طعم بیشتری از سبزیجات دریافت کنید. می توانید با سرخ کردن (دود) یا در فر (سوزاندن) به این مهم برسید.

  • برای پختن فلفل دلمه ای ، آن را به چهار قسمت بریزید ، بدون وقفه روی آن را با اسپری پخت بپوشانید و مستقیماً روی صفحه پخت به مدت 5 تا 10 دقیقه قرار دهید.
  • برای فلفل دلمه ای ، آن را به چهار قسمت بریزید ، با اسپری آشپزی نچسب بپوشانید ، مزه دار کنید و در دمای 450 درجه فارنهایت به مدت 15-20 دقیقه بپزید.

از آن لذت ببرید ، یا از فلفل دلمه ای پخته به عنوان بخشی از غذای دیگر مانند:

3. فلفل دلمه ای سرخ شده

بیایید با آن روبرو شویم-فلفل دلمه ای کلید درست کردن هر گوشتی است و یک غذای سرخ کردنی زیبا برای ظاهر و خوشمزه تر شدن آن.

آنها رنگ قرمز ، زرد یا نارنجی را به اقیانوس سبزها و قهوه ای های دیگر اضافه می کنند.

سیب زمینی سرخ کرده یک گزینه میان وعده سالم است:

به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد تغذیه هستید؟ به BODNutrition.com بروید و نحوه تغذیه سالم را با کمک دو برنامه تغذیه ، 2B Mindset و Portion Fix بیاموزید.

دیدگاهتان را بنویسید