سایر تغذیه و مزایا: همه آنچه باید بدانید


از سالاد گرفته تا شیرینی و همه چیز بین آنها ، بقیه در بسیاری از غذاهای سالم (#kaleyeah!) نقش اساسی دارند ، اما چقدر برای شما مفید است؟

برای آگاهی از سایر مواد مغذی ، نحوه ترکیب آنها با سایر سبزیجات برگدار و زمان استفاده از انواع دیگر مناسب رژیم غذایی خود ، ادامه مطلب را مطالعه کنید!

سایر حقایق تغذیه

کلم پیچ یک سبزی سبز برگ با طعم کمی شنی است. سرشار از ویتامین ها و مواد مغذی است و در هر 1 ½ فنجان خدمات فقط 13 کالری وزن دارد.

به طور خاص ، طبق USDA ، دیگری دارای ویتامین K ، ویتامین C ، ویتامین A ، فولات ، کلسیم و منیزیم بیشتری است.

در حقیقت ، با حدود 1 فنجان دیگر خام ، مقدار بیشتری (یا بیشتر!) از ارزش روزانه ویتامین K ، C و A دریافت خواهید کرد.

پس چقدر می خورید؟

مطابق با دستورالعمل های غذایی برای 2020-2025 در ایالات متحده ، هدف شما باید حدود 1 ½ فنجان سبزیجات سبز تیره باشد ، به عنوان مثال ، در هفته.

چیپس های دیگر در یک کاسه سفید

بریت جایلز ، RDN ، توصیه می کند که بسته به سلیقه خود حدود 1 یا 2 فنجان دیگر در روز یا حداقل هفتگی مصرف کنید.

او می گوید: “از 1-2 فنجان دیگر خام می توانید مواد مغذی بیشتری دریافت کنید.” “واقعا هیچ محدودیتی وجود ندارد. با این حال ، بهتر است در طول روز انواع سبزیجات داشته باشید. ”

اگر از داروهای رقیق کننده خون یا داروهای ضد انعقاد خون استفاده می کنید ، می توانید از داروهای دیگر لذت ببرید ، اما این کار را به طور منظم انجام دهید.

کلم پیچ سرشار از ویتامین K است که دارای پروتئین هایی است که به لخته شدن خون کمک می کند.

مانند همیشه ، هنگام تغییر هر بخشی از برنامه پزشکی خود ، با پزشک یا داروساز خود مشورت کنید.

کالری 13
نیتروژن .14 ​​گرم
پروتئین .9 گرم
کربوهیدرات ها 1.4 گرم
فیبر 1.3 گرم
سونکور .25 گرم
کلسیم 78.5 میلی گرم
بیر .5 میلی گرم
منیزیم 10.11 میلی گرم
فسفر 17 میلی گرم
پتاسیم 108 میلی گرم
فلز روی .12 میلی گرم
ویتامین سی 29 میلی گرم
ویتامین A 74.4 .g

سایر مزایای سلامتی

زنی دیگر برگهای ظرف آشپزخانه را می شست

ما می دانیم که دیگری برای شما مفید است ، اما همه این ویتامین ها و مواد معدنی خاص واقعاً برای بدن شما چه می کنند؟

همانطور که جیلز گفت ، دیگری “حاوی آنتی اکسیدان های قوی و همچنین فیبر برای جلوگیری از بیماری و محافظت از روده است.”

1. آنتی اکسیدان

کلم پیچ از نظر آنتی اکسیدان ها عصاره سنگ است ، اما طبق مطالعات انجام شده ، برخی از آنتی اکسیدان ها هنگام پخت سبزیجات ، به ویژه ویتامین C و ویتامین K کاهش می یابد.

می توانید از یک غذای خام یا پخته دیگر مانند سالاد پخته شده دیگر لذت ببرید.

همچنین ، سایر سبزیجات برگدار نیز دارای مقدار زیادی آنتی اکسیدان مانند اسفناج هستند ، بنابراین سعی کنید انواع سبزیجات را در سبزیجات روزانه خود داشته باشید.

2. می تواند از سلامت چشم پشتیبانی کند

ویتامین A برای حفظ فرم چشم ها و همچنین حمایت از سیستم ایمنی ضروری است.

3. می تواند به سلامت استخوان ها کمک کند

تحقیقات نشان داده است که ویتامین K می تواند به سلامت کلی استخوان ها کمک کند.

انواع دیگر

خام سبز ارگانیک Lacinato دیگر روی میز

اگر یک نوع دیابت شما نیست ، دلسرد نشوید.

حداقل سه نوع دیگر در مغازه خواربار فروشی وجود دارد و روشهای خوشمزه زیادی برای تهیه آن وجود دارد!

Quyen Vu ، متخصص تغذیه Beachbody می گوید: “سالم ترین سبزیجات برگ سبز آنهایی هستند که قطعاً می خورید.”

او می گوید: طعم کلم بچه کمتر از سایر تلخی های کامل رشد شده است و حذف ساقه ها و خوردن برگ های دیگر طعم آن را نازک می کند.

اگر می خواهید غذای خام دیگری بخورید ، Vu یک سالاد سبک با سس وینایگرت لیمو و پاشیدن پنیر پارمزان را توصیه می کند.

می توانید مقداری پروتئین بدون چربی مانند مرغ سرخ شده به آن اضافه کنید تا یک میان وعده ساده باشد.

اگر غذای پخته دیگری را انتخاب می کنید ، Vu میان وعده های شور ، ترد (و سالم!) یا پختن کمی شربت افرا ، نمک ، فلفل و پیاز خرد شده را در یک قابلمه متوسط ​​توصیه می کند.

همه چیز را بپزید تا نرم شود.

1. برگهای دیگر

ماهی های دیگر ماهی دیگری است که بیشتر پیدا می کنید و برای اکثر غذاها عالی است ، مانند Vegan Kale Nachos یا پیتزای تخم مرغ سفید.

اگر کیف بزرگی دارید که در حال خراب شدن است ، کافی است آن را خنک کنید تا یک یا دو کف زدن را در صبح نگه دارد

2. لاسیناتو یا سایر دایناسورها

این نوع کلم کمی سخت تر از خاکستری دیگر است ، با برگ هایی شبیه گلابی با رنگ آبی تیره سبز.

هر ساقه بلندتر و نازک تر از برگهای پیچ خورده معمولی شما است و اغلب گزینه خوبی برای قطعات دیگر است.

2. روسی دیگر

قرمز روسی دارای برگ هایی است که از نظر شکل با سایر گونه ها متفاوت است ، زیرا شبیه برگ درختان هستند ، اما مقداری برگ قرمز و بنفش دارند.

از این جایگزین در سالاد ، تزئین یا افزودن به جعبه ها استفاده کنید زیرا طعم آن به طور کلی شیرین تر از انواع دیگر است.

به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد تغذیه هستید؟ به BODNutrition.com بروید و نحوه خوردن غذای سالم را در بلند مدت با کمک دو برنامه تغذیه ، 2B Mindset و Portion Fix بیاموزید.



دیدگاهتان را بنویسید