بهترین نوجوانان برای درمان کاهش وزن برای نوجوانان – من و رژیم


هر مرحله از رشد انسان یک فرایند شگفت انگیز و ستودنی است که در آن انسان ها در هر مرحله از زندگی به مراقبت ویژه ای نیاز دارند تا در سلامت و شادی زندگی کنند. نوجوانی احتمالاً یکی از بحرانی ترین دوران زندگی است زیرا در این مرحله ، یک فرد بزرگسال تغییرات جسمی زیادی را تجربه می کند ، این تغییرات به این دلیل است که ریشه های درخت سالم آینده او را تقویت می کند ، آنها قطعاً به مراقبت و تغذیه خاصی نیاز دارند.

بنابراین دریغ نکنید و اگر نوزاد جدیدی در خانه دارید ، حتماً به دنبال رژیم غذایی متنوع و متعادل باشید تا تمام انرژی و مواد مغذی مورد نیاز خود را از غذا و نوشیدنی گرفته تا عادات و عادات غذایی دریافت کنید. برای اینکه بدانید چگونه می توانید بدن نوجوان خود را به درستی رشد دهید تا شاهد رشد او در سنین جوانی باشید ، مقاله زیر را حتما بخوانید.

امروزه به دلیل زندگی مدرن و صنعتی ، متأسفانه چاقی به کودکان و نوجوانان سرایت کرده است و بسیاری از خانواده ها نگران افزایش وزن نوجوانان خود هستند ، به ویژه در این زمان ، به دلیل مرحله رشد و بلوغ ، حساس است. به نظر می رسد تنها کلید سلامت جوانان و نوجوانان فقط غذای سالم و مغذی است. اگر می خواهید بچه های چاق را به درستی تربیت کنید ، با ما همراه باشید.

بهترین رژیم غذایی برای کاهش وزن یک جوان چیست؟

خوب است بدانید که تغذیه سالم به معنای کنار گذاشتن غذاهای خوشمزه و به ویژه غذاهایی نیست که در بین نوجوانان طرفدار دارد. فقط به کودک خود بیاموزید که غذاهای چرب و نوشیدنی های شیرین مانند نوشابه های شیرین ، کیک و شکلات را کاهش دهد. به یاد داشته باشید که این غذاها برای جوانان نیست ، آنها فقط باید به عنوان جایگزین مواد مغذی و ویتامین ها مصرف شوند. برخی از مهمترین مواد مغذی برای رشد جوان شامل آهن ، ویتامین D و کلسیم است. شما باید غذاها را در رژیم غذایی خود ببینید تا آنها را در نوجوان خود قرار دهید.

اگر نگران وزن نوجوان خود هستید ، رژیم سالم و متعادل برای جوانان تنها راه پیش روی است. در اینجا نکاتی وجود دارد که به کودک شما کمک می کند تا سالم تر شده و وزن خود را با بزرگ شدن کاهش دهد:

رژیم لاغر

صبحانه را حذف نکنید

خوردن صبحانه را از دست نمی دهد یا خود را گرسنه نمی کند. خوردن غذاهای غیرضروری نه تنها به کاهش وزن شما کمک می کند بلکه بر رشد شما در دوران بلوغ و نوجوانی نیز تأثیر می گذارد ، زیرا مواد مغذی مهم را از دست می دهید و به دلیل گرسنگی ممکن است در طول روز تحریک پذیرتر شوید. خوردن صبحانه همچنین می تواند به شما در دریافت برخی از ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز برای سلامتی کمک کند.

روزانه 5 وعده میوه و سبزیجات بخورید

میوه ها و سبزیجات منبع بسیار خوبی از ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن در دوران بلوغ هستند. هنگامی که حداقل 5 بار در روز میوه و سبزیجات می خورید ، اشتهای شما کاهش می یابد. بنابراین بهترین غذاهای تغذیه ای بزرگسالی است.

یک میان وعده سالم بخورید

غذاهای پرچرب ، قند و نمک مانند شیرینی ، شکلات ، کیک ، بیسکویت و نوشیدنی های شیرین که کالری بالایی دارند را حذف کنید. مصرف بیش از حد کالری می تواند منجر به افزایش وزن و چاقی شود.

آب خود را آبیاری کنید

به یاد داشته باشید که در دوران بلوغ بدن شما نیاز به نوشیدن 6 تا 8 لیوان مایعات در روز دارد. آب کم چرب و شیر هم نوشیدنی های سالم هستند. برای کاهش وزن در دوران بلوغ ، مراقب نوشیدن آب میوه باشید زیرا حتی اگر طبیعی باشد ، دارای مواد قندی است. کل مخلوط آب میوه ها ، آب میوه ها و شیرینی ها نباید از 150 میلی لیتر در روز معادل یک لیوان کوچک تجاوز کند.

رژیم چاقی برای جوانان

از آنجا که افزایش وزن در بزرگسالی باید کنترل شود ، باید راه حل های مناسب برای درمان وزن نوجوانان در دوران بلوغ و ضعف جسمانی جستجو شود. که در زیر آمده است.

آیا نوجوان شما احساس خستگی می کند؟

یکی از دلایل اصلی کاهش وزن و ضعف جسمانی جوانان به ویژه در دوران بلوغ ، فقدان آهن و سایر ویتامین های مورد نیاز بدن است. اگر نوجوان شما ، به ویژه دختران مسن ، از قبل خسته است ، ممکن است آهن کمتری وجود داشته باشد. دختران بالغ به ویژه در معرض کمبود آهن هستند زیرا در دوران قاعدگی آهن خود را از دست می دهند. بنابراین آنها باید سعی کنند آهن مورد نیاز خود را از منابع غذایی غنی از آهن دریافت کنند. برخی منابع خوب شامل گوشت قرمز ، غلات و نان های صبحانه غنی شده با آهن است. کلسیم و ویتامین D همچنین مواد مغذی بسیار مهمی برای درمان کاهش وزن و ضعف در جوانان هستند که در شیر و محصولات لبنی مختلف یافت می شوند. همچنین ، منابع غنی ویتامین D را از دست ندهید علاوه بر نور خورشید ، غذاهای دریایی مانند ماهی و میگو نیز سرشار از ویتامین D هستند.

به طور کلی ، سه کمبود ویتامین یکی از دلایل کاهش وزن نوجوانان در بزرگسالی است: (تصویر داده ها)

  • کمبود آهن ، به ویژه در دختران مسن
  • ویتامین D کافی نیست
  • کمبود کلسیم

از غذاهای باریک و شیک اجتناب کنید!

شیرینی هایی که نوید کاهش وزن سریع را می دهند امروزه به دلیل تبلیغات ناسالم در دنیای مد محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. اما مراقب باشید زیرا اغلب از نظر تغذیه و تغذیه نامتعادل هستند. این بدان معناست که ممکن است ویتامین ها و مواد معدنی مهم در این غذاها را از دست بدهید. رژیم های مد نیز بر نتایج کوتاه مدت تمرکز می کنند ، بنابراین در نهایت ، وزن شما باز می گردد. برای دریافت غذای سالم ، خوشبختانه می توانید از سایت من و متخصصان رژیم کمک بگیرید ، آنها با توجه به قد ، وزن ، جنسیت و سن شما غذاهای عادی و سالم به شما می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید