آیا شکر در لرزش شناسی است؟


اکنون ممکن است متوجه شوید که اگر می خواهید سالم و تناسب اندام داشته باشید ، Shakeology می تواند نقش مهمی در دستیابی به این هدف داشته باشد.

این مکمل رژیم غذایی پرچرب با پر کردن برخی از خلاءهای تغذیه ای در رژیم غذایی شما با مواردی که می تواند برای سلامت کلی شما مفید باشد ، به حمایت از انرژی سالم ، و حمایت از سلامت دستگاه گوارش کمک می کند.

وقتی هر روز از Shakeology می نوشید ، می تواند به شما کمک کند تا پایه تغذیه مورد نیاز خود را برای مقابله با چالش های اصلی مانند برنامه تناسب اندام یا رژیم غذایی سالم ایجاد کنید.

Shakeology حاوی انواع مواد مغذی از جمله پروتئین ، کربوهیدرات ، فیبر ، مواد مغذی گیاهی ، آنتی اکسیدان ها ، آنزیم های گوارشی ، پیش و پروبیوتیک ها ، سازگارها ، ویتامین ها و مواد معدنی است.

اما شما با خود فکر می کنید ، “خوب ، همه چیز بسیار خوب است ، اما شکر چطور؟ ”

این س questionال بسیار خوبی است زیرا شواهد کافی وجود دارد که نشان می دهد شکر برای سلامتی شما شیرین نیست. بنابراین ، بله ، این ایده خوبی است که مراقب میزان قند روزانه خود باشید.

در اینجا 411 برای Sugar and Shakeology آمده است.

توجه: این مقاله برای مخاطبان بریتانیایی است. برای دریافت نسخه ایالات متحده اینجا را کلیک کنید.

ماهیت Shakeology قند

Shakeology شامل هفت گرم شکر در هر وعده از مخلوط شکر خردل ارگانیک و انواع وسیعی از پودرهای میوه است. (شکلات گیاهی حاوی شش گرم در هر وعده است.)

برای این منظور ، حاوی 14 گرم شکر در یک موز متوسط ​​و 19 گرم شکر در یک سیب متوسط ​​است.

ما Shakeology را با استفاده از یک روش شیرین با دقت انتخاب شده که حاوی قند طبیعی و شیرین است ، بدون استویا با کالری متراکم ، تهیه شده از برگ گیاه استویا که 150 برابر شیرین تر از شکر است ، تهیه کردیم.

خودشه.

قاشق شکر ، حبه های شکر

شکر و شیرین کننده

شکر را می توان از راه های مختلفی بدست آورد: اول ، شکر وجود دارد که می توانید آن را در قسمت “قندها” در قسمت کربوهیدرات برچسب-از جمله مواد قندی و قندی-و سایر مواد گیاهی موجود در محصول ، پیدا کنید.

مواد تشکیل دهنده بر اساس قند به اشکال مختلفی از جمله نیشکر ، عسل ، موز و بسیاری از مواد بحث برانگیز مانند شربت ذرت با فروکتوز بالا (HFCS) وجود دارد.

شکر را می توان در سایر مواد موجود در محصول مانند پودر شیر چرب ، از جمله لاکتوز (قند شیر) و پودر میوه ، از جمله قند میوه (فروکتوز) یافت.

شکر مغذی است ، به این معنی که حاوی کالری است ، در مقابل دسرهای ناسالم ، که به معنی ترکیباتی است که طعم می دهند اما کالری کمی دارند یا کالری کمی دارند.

دسرهای مغذی شامل دسرهای خانگی مانند آسپارتام و سوکرالوز و همچنین دسرهای گیاهی مانند استویا است.

ساده ترین راه برای شیرین کردن چیزی افزودن شکر است ، اما این باعث افزایش کالری می شود ، که همیشه بهترین راه نیست.

اگرچه دسرهای سوء تغذیه مشکل کالری را حل می کنند ، اما به نظر می رسد که ویژگی ها و چالش های خاص خود را دارند.

بنابراین ، برای به دست آوردن طعم ، شیرینی و ارزش غذایی متعادل ، اغلب استفاده از ترکیبی از شکر و شیرینی منطقی است.

اطلاعات دیابت

برای مشاهده شکر موجود در محصول ، به کادر اعلامیه تغذیه در پشت برچسب مراجعه کنید ، که برای فهرست بندی شکر موجود در محصول الزامی است.

برخی از محصولات در جلوی بسته بندی خود ادعا می کنند “بدون قند اضافه شده است”. اما این بدان معنا نیست که این محصولات کاملاً فاقد قند هستند. این فقط بدان معنی است که قند موجود در محصول “شکر افزوده” نیست. در عوض ، شکر در سایر مواد موجود است.

شکر می تواند نام های مختلفی داشته باشد ، بنابراین مهم است که راه های دیگری برای پنهان کردن شکر در لیست مواد تشکیل دهنده مشخص شود:

  • کنسانتره آب میوه
  • آب نیشکر
  • توربوشارژ
  • شربت مالت
  • شربت ذرت سخت
  • دکسترین
  • اصطلاحاتی که به –se ختم می شوند ، مانند مالتوز ، دکستروز و فروکتوز

بخش “مواد تشکیل دهنده” برچسب غذای معمولی به ترتیب حداکثر یا حداقل فهرست شده است.

خط پایین

پیروی از رژیم غذایی سالم و متعادل به معنای حذف کامل قند نیست. با انتخاب غذاهای عاقلانه ، هنوز می توانید از شیرینی زندگی لذت ببرید!

C ویتامین C ، B6 و B12 به متابولیسم طبیعی انرژی کمک می کند.

کلسیم به عملکرد طبیعی دستگاه گوارش کمک می کند.

صرفه جوییصرفه جویی

دیدگاهتان را بنویسید