قیمت هواساز 5 تا 50 هزار CFM از 90 تا 620 میلیون تومان

قیمت و مشخصات فنی کمد لامینار فلو - فروش Storage Laf با گارانتی پس از فروش تیم مهندسی موسسه فنی شاهرخی در مراحل طراحی و محاسبات، تیم فروش در مراحل ارائه بهترین قیمت، تیم تولید در مراحل ساخت، تیم آزمایشگاه در مراحل تست و کالیبراسیون و تیم نصب و راه اندازی در مراحل نصب و راه اندازی ترمینال های توزیع هوا در کنار خریداران و مصرف کنندگان گرامی خواهند بود. این عوامل در کنار قیمت گذاری مناسب موجب شده است که قیمت دمپرهای تولیدی موسسه فنی شاهرخی نسبت به کیفیت توجیه پذیر بوده و قابلیت رقابت با سایر تولید کنندگان این حوزه را داشته باشد. 1. دمپرهای اتوماتیک از نظر عملکرد مشابه شیرهای کنترل اتوماتیک هستند. مراحل نهایی نیز که شامل پرداخت سطح و پولیش کاری محصول می شود، در انتهای خط تولید بر روی دمپرهای صنعیت و هدایت هوا صورت می پذیرد. یک شفت به صورت سرتاسری نیز در بخش بالا قرار میگیرد. این محصول در دسته بندی دمپر هوا و از نوع دمپر بین کانالی قرار میگیرد که توسط شرکت پخش نیرو طراحی و تولید میشود. نصب چند با کیفیت بالا میتواند کنترل دقیقتری بر دبی جریان هوا را به ارمغان بیاورد.

از زیر مجموعههای دریچههای بازدید فن کوئل میباشد. میزان انتقال هوا با دسته دمپری که روی محور شفت اصلی نصب شده است قابل کنترل میباشد. در زیر سه نوع اصلی ذکر شده است. آنها در مسدود کردن جریان هوا مؤثرتر از DAMPER های نوع حجمی عمل میکنند. معایب اصلی عدم وجود تهویه هوا مشابه سیستمهای تمام آب در واحدهای فن کویل است. یکی از کاربردهای اصلی دمپر های هوابر در سیستمهای تهویه مطبوع، کنترل دما و رطوبت است. تمام تجهیزات دریچه از استیل ضد اسید (Acid-proof) ساخته شده است. دریچه بازدید فنکویل با درب بازدید یکی از زیر مجموعههای دریچههای بازدید فن کوئل میباشد. این محصول یکی از انواع دمپر صنعتی است که توسط شرکت پخش نیرو تولید میشود. اینگونه صداگیرهای گرد برای صنایع HVAC و کاربردهای صنعتی بسیار ایده ال هستند. این ویژگی خاص اینگونه پایانه ها به این معنی است که پدیده “dumping” در هوای سرد اتفاق نمی افتد و می توان دمای هوای اولیه از هواساز را تا حد امکان کاهش داد بدون آنکه اختلاف دمایی بالایی بین دمای هوای تغذیه و دمای لوور پشت بامی – شرکت تهویه سازه شار اتاق ایجاد شود. بدین ترتیب طول عمر فیلتر های هواساز افزایش می یابد و عملکرد بهینه تری خواهند داشت. ​​ .

دریچه های بازدید کناف

نکته مهم این است که با اینکار قدرت موتور کم شده و مدت زما نبیشتری طول خواهد کشید تا مخزن را به فشار باد معین برساند. قبل از ساخت فریم، طول و عرض حفره ی مورد نظر را اندازه می زنیم. دمپر هوا بر دارای پرهای هلالی شکل به اندازه بازشوی روی کانال میباشد که با باز شدن در خلاف جهت جریان هوای عبوری در کانال، باعث هدایت هوا به سمت بازشو می شود. در برخی از موارد این نوع از دریچهها قابلیت تحمل موج انفجار تا حدود ۲ مگا پاسکال را جهت مدتهای طولانی را دارد. این نوع سیستم ها به عنوان سیستم های تهویه مطبوع محلی در نظر گرفته می شوند زیرا هر تجهیزات بدون عبور از مرزها به سایر مناطق مجاور به منطقه خود خدمت می کند (به عنوان مثال، استفاده از تهویه مطبوع برای خنک کردن اتاق خواب یا استفاده از بخاری برقی برای اتاق نشیمن). این نوع دریچه هم جهت هوای رفت و هم جهت هوای برگشت مورد استفاده قرار میگیرند. باز و بسته کردن و همچنین کنترل میزان جریان هوا توسط دمپر امکان پذیر می باشد، همچنین با تنظیم تیغه های دمپر امکان تغییر جهت جریان هوا میسر می گردد.

دمپر انفجار - ✔️ قیمت - ساخت - مشخصات - پخش نیرو سپهر مهار بنابراین در برخی شرایط مکانی که هوای معاصر به جو تزریق نمی شود و استرس مضر ناشی از تخلیه یا برگشت هوا باید با ورود هوا از جو مجاور جبران شود ، استفاده از این دریچه ها در درگاه ، پارتیشن یا نگهدارنده پارتیشن های بین دو محیط، اتصال دو ناحیه را بدون ایجاد دید مستقیم بین آنها امکان پذیر می کند. شکل هلالی پره این دمپر به گونهای است که کاملاً جریان هوا به داخل انشاعابات میشود. ولی میزان تحمل فشار استاتیکی آنها، به مراتب چشمگیرتر است. ترمینال القایی حجم هوای متغیر () مستقل از فشار برای سیستم هایی با تغییرات زیاد در بار حرارتی طراحی شده اند. در بسیاری از پروژه های ساختمانی مشاهده شده به واسطه عدم وجود زیر ساخت های کالیبراسیون و یا تهیه این تجهیزات از خارج از کشور، ترمینال های نصب شده به درستی عمل نمی کنند. مزیت اصلی این است که به فضای مورد نیاز احتیاج ندارید، فقط چند اینچ برای نصب پانل ها لازم است و دیگر هیچ گونه خاکی در سقف استاندارد یا مجرای لوله جمع آوری نمی شود. سیستم های تهویه مطبوع پنجره ای را می توان در یک دهانه چارچوب دار یا بدون چارچوب در دیوارهای ساختمان و در دهانه پنجره ها بدون هیچگونه لوله کشی نصب کرد و هوای خنک کننده یا گرم کننده را به طور موثر در داخل فضای مطبوع توزیع کرد.

فایر دمپر فیوزی فنردار بلبرینگیاگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد نازی لطفا به بازدید از وب سایت ما.