Spokane Superfoods – منابع مخفی کلسیم

اکثر آمریکایی ها از کمبود کلسیم رنج می برند. کلسیم مهم ترین ماده معدنی برای بدست آوردن و حفظ استخوان های قوی و سالم و کاهش از دست دادن استخوان در مراحل بعدی زندگی است و شیر و سایر محصولات لبنی اغلب به عنوان منبع ارجح معرفی می شوند. اما بسیاری از مردم از شیر و سایر محصولات لبنی متنفرند، اما برخی نیز به وگان یا عدم تحمل لاکتوز مبتلا هستند. بنابراین چه مواد غذایی فوق العاده می توانند به شما در دریافت کلسیم کافی کمک کنند؟

چه غذاهای فوق العاده ای می توانم بخورم تا کلسیم بیشتری دریافت کنم؟

طبق گزارش USDA، جذب کلسیم از اکثر غذاها، از جمله محصولات لبنی و غلات، تقریباً یکسان است. با این حال، جذب کلسیم ممکن است از غذاهای غنی از اسید اگزالیک (اسفناج، سیب زمینی شیرین و لوبیا) یا اسید فیتیک (نان فطیر، لوبیا خام، دانه ها و آجیل) کمتر ضعیف باشد. این اسیدها به کلسیم متصل می شوند و از جذب آن جلوگیری می کنند، اما از جذب کلسیم سایر غذاهایی که همزمان خورده می شوند، جلوگیری نمی کنند. منابع گیاهی زیادی وجود دارند که به خوبی جذب می شوند، مانند سویا، سویا، کلم چینی، کلم بروکلی، کلم، کلم چینی، کلم پیچ (برای یک دستور ساده و غنی از کلسیم به دستور زیر مراجعه کنید)، خردل و بامیه.

همچنین می‌توانید مکمل‌های کلسیم مصرف کنید تا مطمئن شوید که مقدار توصیه شده روزانه را دریافت می‌کنید، اما از ۲۵۰۰ میلی‌گرم در روز هم از مکمل‌های غذایی و هم از مکمل‌های فوق‌غذایی تجاوز نکنید. خوردن بیش از حد می تواند خطر ابتلا به برخی از مشکلات سلامتی مانند سنگ کلیه را افزایش دهد.

چگونه دریافت سوپرغذاهای کلسیم کافی به من کمک می کند تا سالم بمانم؟

دریافت کلسیم کافی در رژیم غذایی از طریق غذا یا مکمل ها به حفظ سلامت استخوان ها کمک می کند. بدون استخوان های قوی و سالم، نمی توانید ورزش کنید. اگر نتوانید ورزش کنید به احتمال زیاد وزن اضافه خواهید کرد. بنابراین مطمئن شوید که کلسیم کافی دریافت می کنید و همچنین بدن خود را خوش فرم و رژیم غذایی خود را متعادل نگه دارید!

تقسیم بندی سبزیجات زمستانی

عناصر

– قاشق غذاخوری روغن زیتون

– ۲ قاشق غذاخوری کره

۱ پوند سیب زمینی طلایی یوکان، مکعبی

۱/۲ پوند قارچ شیتاکه تازه، مکعبی

-۱ فلفل قرمز مکعبی خرد شده

-۱ بلوط کوچک، به مکعب بریده شده است

– ۱ عدد موسیر، ریز خرد شده

– پودر سیر ۲ قاشق چایخوری

– کمی نمک

– یک عدد فلفل سیاه آسیاب شده

– ۱ فنجان کلم خرد شده

– ۴ شاخه مریم گلی تازه

جهت

۱. روغن و کره را در یک تابه بزرگ روی حرارت متوسط ​​قرار دهید. کره را آب کرده و سیب زمینی، قارچ، فلفل، کدو حلوایی و تره فرنگی را با آن مخلوط کنید. با فلفل سیاه، پودر سیر و نمک مزه دار کنید. به مدت ۲۵ دقیقه بپزید، گاهی اوقات هم بزنید تا سیب زمینی ها نرم شوند.

۲. شلغم و مریم گلی را در تابه ای مخلوط کنید. به مدت ۵ دقیقه به پخت ادامه دهید تا شلغم پژمرده شود. سرو کنید و لذت ببرید!

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر