۹ کاری کدام ممکن است باید هنگام ناامیدی انجام دهید


قسم بخور

تهران (پانا) – به خاطر داشته باشید کدام ممکن است دلخور شدن اجتناب کرده اند اتفاقات را انتخاب کنید و انتخاب کنید امتیازات اطرافتان به معنای دقیق بودن آنها نیست. همراه خود کمک شخص خاص عکس هر دو تنظیم طرفدار در دیدگاه شخصی، قابل انجام است متوجه شوید کدام ممکن است اوضاع ممکن است افزایش یابد.

به گزارش فرارو، وقتی نسبت به بالقوه شخصی هر دو ساده با توجه به همه عامل در مسکن بافت ناامیدی می کنید، ناامیدی عالی بافت ویرانگر است. بافت کشف در جایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید بافت ناامیدی ممکن است مسکن را دشوارتر تنبل. خوشبختانه، تعدادی از کار موجود است کدام ممکن است می توانید در روزی کدام ممکن است بافت ناراحتی می کنید، انجام دهید، بدون در نظر گرفتن چقدر مسائل خطرناک ظاهر می شوند.

۱. شاید ایده ها ممکن است ارائه می دهیم دروغ می گویند

به گزارش فرارو، قابل انجام است ذهن ارائه می دهیم بگوید همه عامل گروتسک، مخرب را انتخاب کنید و انتخاب کنید دلهره آور است است. قابل انجام است ممکن است را راضی تنبل کدام ممکن است نمی توانید سودآور شوید هر دو هیچ شانسی برای پیشرفت {وجود ندارد}. اجتناب کرده اند آنجایی کدام ممکن است ممکن است ساده در نظر گرفته شده می کنید، این ایده ها لزوما مناسب نیستند. ایده ها ممکن است قابل انجام است تحریف شده، نادرست هر دو انصافاً خطا باشد را انتخاب کنید و انتخاب کنید احساسات دلخور کننده ممکن است در نتیجه ایده ها دلخور کننده شود. افتادن در یک واحد چرخه عقب کشیدن سرراست است را انتخاب کنید و انتخاب کنید تصور اینکه همه عامل بیشتر شود دردسر است.

حتی قابل انجام است با توجه به چیزهایی در نظر گرفته شده کنید کدام ممکن است ممکن است قبلاً همه عامل را امتحان کرده ام را انتخاب کنید و انتخاب کنید هیچ عامل پاسخ این است نمی دهد. این تأمل قابل انجام است عالی تحریف شناختی باشد. قابل انجام است برخی – هر دو حتی برخی تولید دیگری – را امتحان کرده باشید، با این حال ۹ همه آنها. حداقل {به خاطر داشته باشید} کدام ممکن است طرز در نظر گرفته شده ممکن است قابل انجام است مناسب نباشد. قابل انجام است بیش اجتناب کرده اند آنچه تصورش را بکنید امید وجود داشته باشد.

۲. توضیحات دیگری را استدلال کرد

وقتی بافت ناراحتی می کنید، احتمالاً سوال کردن می کنید کدام ممکن است چرا هیچ عامل افزایش نیافته است. تعدادی از دقیقه ای را به بحث با توجه به توضیحات متقابل اختصاص دهید. شواهدی موجود است کدام ممکن است نماد می دهد قابل انجام است اوضاع بیشتر اجتناب کرده اند آنچه ممکن است پیش بینی داشتید پیش برود؟ هر دو واقعاً چگونه قابل انجام است اوضاع بیشتر شود؟ به سختی در نظر گرفته شده کردن به رهنمودها خوش بینانه ممکن است راه های عکس را ارائه می دهیم نماد دهد. در حالی کدام ممکن است قابل انجام است همه عامل خوشایند پیش نرود، قابل انجام است همه عامل آنطور کدام ممکن است پیش بینی دارید خوشایند (هر دو خطرناک) پیش نرود. تأمل معکوس قابل انجام است به ذهن هشدار دهد کدام ممکن است وضعیت آنطور کدام ممکن است ممکن است پیش بینی دارید غیرمعمول نیست.

۳. به {نتیجه نهایی} ناامیدی در نظر گرفته شده کنید

این قطعا ورزش عجیبی است کدام ممکن است به این در نظر گرفته شده کنید کدام ممکن است چقدر دلخور می شوید. همراه خود این جاری، قابل انجام است در نظر گرفته شده کنید کدام ممکن است ممکن است به آنچه آرزو می کنم نمی رسم هر دو اجتناب کرده اند این مورد متنفرم را انتخاب کنید و انتخاب کنید قادر نیستم کاری برای افزایش وضعیت انجام دهم. با این حال همراه خود تأمل تا حد زیادی، قابل انجام است متوجه شوید کدام ممکن است بافت دلسردی ممکن است را اجتناب کرده اند اولویت در اطراف می تنبل. اگر پیش بینی ندارید اتفاق خوبی بیفتد را انتخاب کنید و انتخاب کنید اگر اتفاقی خطرناک افتاد درگیر نباشید را انتخاب کنید و انتخاب کنید دلخور نشوید.

ناامیدی علاوه بر این ارائه می دهیم {کمک می کند} به همان اندازه بافت بهتری نسبت به انجام ندادن اقدام خوش بینانه داشته باشید. برای مثال، اگر اجتناب کرده اند کمبود در تیز کردن بدهی شخصی دلخور هستید، قابل انجام است نتوانید درآمد شخصی را افزایش دهید (هر دو حرفه عکس محدوده کنید) هر دو قیمت های شخصی را مدیریت کنید. متعاقباً در ذهن داشته باشید کدام ممکن است خواه یا نه می توانید همراه خود بافت ناامیدی به چیزی برسید. قابل انجام است متوجه شوید کدام ممکن است تا حدودی ممکن است را اجتناب کرده اند تحمیل تنظیم هر دو انجام کاری خاص باز می دارد.

۴. امیدواریم در بلند مدت به چه چیزی برسید؟

اجتناب کرده اند سوی تولید دیگری، در تذکر داشته باشید کدام ممکن است اگر خوشبین تر شوید، به چه چیزی می توانید بازو پیدا کنید. چگونه ممکن است مسکن ممکن است تنظیم تنبل؟ اگه امید داشتی چیکار میکردی؟ به دلیل قابل انجام است نسبت به بلند مدت را انتخاب کنید و انتخاب کنید حرکت رو به ورودی خوش بین باشید. شناخته شده به عنوان مثال، اگر امید دارید را انتخاب کنید و انتخاب کنید اجتناب کرده اند قفل شخصی خارج شده اید، همراه خود اشخاص حقیقی جدیدی شناخته شده می شوید هر دو علاوه بر این عالی کسب را انتخاب کنید و انتخاب کنید کار جدید قدم بردارید. همین الان حرکت کن؛ حتی وقتی خوشبین نباشید. قطعاً کارآمد خواهند بود. معمولاً باید ابتدا رفتار شخصی را تنظیم دهید را انتخاب کنید و انتخاب کنید سپس احساسات را در جستجوی شخصی بیاورید. متعاقباً اگر امیدوارانه حرکت کنید، قابل انجام است سرانجام بافت امیدواری بیشتری کنید.

۵. برای رفع ضرر اقدام کنید

ناامیدی به معنای واقعی کلمه هستند این ادراک است کدام ممکن است هیچ عامل افزایش نمی یابد هر دو اینکه نمی توانید سودآور شوید. با این حال در همه زمان ها کاری موجود است کدام ممکن است می توانید برای رفع عالی ضرر هر دو تنظیم بافت شخصی با توجه به عالی موضوع انجام دهید. دوم ای به راه رفع های احتمالاً در نظر گرفته شده کنید. مفهوم های طوفان ذهنی را در ذهن داشته باشید را انتخاب کنید و انتخاب کنید آنها را عمدی به. ممکن است حتی به مفهوم های خوشایند هم خواستن ندارید. ساده ببینید خواه یا نه می توانید عالی تکنیک برای رفع عالی ضرر به همان اندازه جایی کدام ممکن است می توانید حاضر دهید.

{اگر نمی توانید} مشکلی را رفع کنید (شبیه بیماری یکی اجتناب کرده اند اعضای خانواده)، به این در نظر گرفته شده کنید کدام ممکن است چگونه می توانید بافت شخصی را نسبت به ضرر تنظیم دهید. خواه یا نه گذراندن وقت همراه خود {اعضای خانواده} ممکن است ارائه می دهیم کمک تنبل به سختی بیشتر شوید؟ اگر عالی روز اوج کار نبودید، به سختی خوش بین بودید؟ در همه زمان ها کاری موجود است کدام ممکن است می توانید برای افزایش وضعیت هر دو احساسات شخصی انجام دهید.

۶. همراه خود عالی دوست قابل اعتقاد هر دو یکی اجتناب کرده اند {اعضای خانواده} صحبت کنید

هنگامی کدام ممکن است سعی می کنید راه رفع های بالقوه را ایجاد کنید هر دو پوست برخورد اجتناب کرده اند محل قرارگیری تاریک را انتخاب کنید و انتخاب کنید تنهایی شخصی را برایتان دردسرساز می بینید، همراه خود عالی دوست قابل اعتقاد هر دو یکی اجتناب کرده اند {اعضای خانواده} تصمیم بگیرید. به آنها اطلاع دهید کدام ممکن است در چه شرایطی هستید. آنها قابل انجام است بتوانند ارائه می دهیم کمک کنند کدام ممکن است اجتناب کرده اند منظری خاص به امتیازات به نظر می رسید کنید هر دو تکنیک هایی حاضر دهند کدام ممکن است ارائه می دهیم کمک تنبل بافت بهتری داشته باشید. قابل انجام است دردسرساز باشد کدام ممکن است به افراد اطلاع دهید چه چیزی را پایین اوج می گذارید. با این حال به اشتراک گذاشتن این موضوع همراه خود خصوصی کدام ممکن است به او اعتقاد دارید ممکن است تواند به شما کمک کند ممکن است در یافتن راه رفع صحیح برای تحمیل امید تا حد زیادی با توجه به وضعیتتان کلیدی باشد.

۷. بهبود این سیستم

روزی کدام ممکن است مفهوم هایی به ذهنتان رسید، توسط خودم هر دو همراه خود کمک شخص خاص عکس این سیستم ای تحمیل کنید. انتخاب بگیرید اولین قدم شخصی را {به سمت} پیشرفت بردارید. {به خاطر داشته باشید} کدام ممکن است اگر ساختار A پاسخ این است نداد، باید در همه زمان ها این سیستم B را داشته باشید. این سیستم شخصی را عالی آزمایش در ذهن داشته باشید. تعهد ممکن است اینجا است کدام ممکن است آن را اختراع کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید به آن است برسید.

۸. انجام دادن همراه خود انگیزه

هنگامی کدام ممکن است عالی این سیستم توسط دست اجرا دارید، حیاتی است کدام ممکن است اقدام کنید. همراه خود این جاری، نشستن در گوشه ای را انتخاب کنید و انتخاب کنید انجام هیچ کار مفیدی به افزایش وضعیت هیکل ممکن است کمکی نمی شود. به عنوان جایگزین روزی کدام ممکن است بخواهید اجتناب کرده اند فضای تاریک را انتخاب کنید و انتخاب کنید تنهایی پوست بیایید امید بیشتری به مسکن {خواهید یافت} به همان اندازه بتوانید تا حد زیادی ببینید را انتخاب کنید و انتخاب کنید قدمی در جهت هدف شخصی بردارید.

۹. در جستجوی راهنمایی شغلی باشید

ناامیدی ممکن است سیگنال عالی ضرر سلامت روانی شبیه مالیخولیا باشد. متعاقباً اگر بیش اجتناب کرده اند ۲ هفته است کدام ممکن است بافت ناراحتی می کنید هر دو درگیر سلامت روان شخصی هستید، همراه خود کسی صحبت کنید. عالی متخصص سلامت روان ممکن است نیازهای ممکن است را تعیین مقدار تنبل را انتخاب کنید و انتخاب کنید با توجه به انتخاب های درمانی شبیه گفتگو درمانی هر دو دارو پیشنهاداتی حاضر دهد. اکثر مشکلات سلامت روان قابل معامله با هستند. معامله با ممکن است ارائه می دهیم کمک تنبل نسبت به بلند مدت خوش بین باشید.

اخرین حرف

به خاطر داشته باشید، دلخور شدن اجتناب کرده اند اتفاقات اطرافتان به معنای دقیق بودن آن نیست. همراه خود کمک شخص خاص عکس هر دو تحمیل عالی تنظیم نوزاد در دیدگاه شخصی، احتمالاً متوجه خواهید شد کدام ممکن است اوضاع ممکن است افزایش یابد.

رژیم تحت وب دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/