8 نقل قول های معروف بهداشت روان


افراد مشهور با چیزهای زیادی شناخته می شوند: کمدهای جذاب ، روش های مراقبت از پوست در 12 مرحله ، غیبت های بی صدا ، فیدهای عالی اینستاگرام ، و چند مورد دیگر. اما گروهی از ورزشکاران ، بازیگران و خوانندگان و دیگر افراد برجسته به دلیل تفاوت بسیار مشهور شده اند: حمایت از سلامت روان. Xiddigahaani به گفتگوی عادی در مورد بهزیستی ذهنی کمک می کند و در مورد راه خرد به شما توصیه می کند.

بر روی برخی از بهترین (و الهام بخش ترین) نقل قول های سلامت روان برخی از بزرگترین عصر ما کلیک کنید. از یادگیری نحوه نه گفتن تا شروع درمان ، ابتدا 10 راه را برای احترام گذاشتن به سلامت روان خود و به طور کلی خود خواهید آموخت.

درس شماره 1: روی “شما” تمرکز کنید نه شخصی که جهان از شما انتظار دارد.

سیمون بیلز تمرین بعد از خروج از فینال تیم المپیک توکیو در سال 2020 به ESPN گفت: “ما همچنین باید بر خود تمرکز کنیم ، زیرا در پایان روز ، ما نیز یک انسان هستیم.” بنابراین ، ما باید از ذهن و بدن خود محافظت کنیم. به جای این که برویم و کاری را انجام دهیم که جهان از ما می خواهد. “

نقل قول ها و تصمیم بیلز بسیار مورد توجه قرار گرفته است زیرا ورزشکاران از لحاظ تاریخی در خط مقدم سلامت روانی نیستند ، اما راشل رایت ، LMFT ، جنس ، رابطه و درمانگر سلامت روان می گوید ایده تمرکز بر فشار اجتماعی دهها سال است که وجود دارد رایت توضیح می دهد: “حتی در اوایل سال 1955 ، آلبرت الیس ، دکترا ، از” باید “یک باور غیر منطقی است که می تواند علائم جدی ایجاد کند ، صحبت کرد.” برای احساسات ، تجربیات ، افکار و عواطف ما ارزش قائل نشوید. “

تطبیق ایده های خود و شناخت بهتر یکدیگر می تواند به شما در تصمیم گیری هایی که رفاه ذهنی شما را در اولویت قرار می دهند ، کمک کند.

درس شماره 2: همه می توانند از درمان بهره مند شوند.

یک زن در جلسه درمان

لیلی رینهارت بازیگر و نویسنده در مجموعه ای از استوری های اینستاگرام نوشت: “یادآوری دوستانه برای همه کسانی که باید بشنوند: درمان هرگز شرم آور نیست.” همه می توانند از مراجعه به درمانگر سود ببرند. مهم نیست چقدر تلاش می کنید یا چقدر افتخار می کنید. ”

رایت چند ثانیه بعد او گفت: “واقعاً همه می توانند سود ببرند.” “من یک درمانگر هستم و دوست دارم به درمان بروم. او می گوید: “من چیزهای زیادی درباره خودم می دانم ، ناراحتی ها و نگرانی هایم را دور نگه می دارم ، در حال بزرگ شدن هستم و می دانم که در صورت نیاز کسی را دارم که با من تماس بگیرد.”

این تصور غلط وجود دارد که شما برای شروع درمان به دلیل نیاز دارید ، اما این نمی تواند از حقیقت دورتر باشد. همانطور که رایت توضیح می دهد ، “بهترین زمان برای درمان ، زمانی است که هیچ عارضه ای وجود نداشته باشد ، بنابراین شما می توانید در واقع با درمانگر خود تماس بگیرید. سپس ، هنگامی که / اگر اتفاق بزرگتری رخ دهد ، می دانید که یک مکان امن برای اجرای هر آنچه که نیاز دارید ، دارید. ”

درس سوم: شما ایده های خودتان نیستید.

کریستن بل بازیگر فیلم در سال 2016 نوشت: “برای من افسردگی غم نیست.” مجله TIMEبه “روز بدی نیست که نیاز به آغوش داشته باشد. این به من احساس تنهایی و تنهایی کامل می داد. ضعف او خوردن همه چیز بود ، و مدار را در ذهن من بست. احساس می کردم بی ارزش هستم ، انگار هیچ چیزی برای پرداخت ندارم ، مثل اینکه یک شکست خورده بودم. اکنون ، پس از کمک گرفتن ، می بینم که این ایده ها ، البته ، نمی توانند اشتباه باشند. برای من مهم است که در این مورد جدی باشم تا افراد در موقعیت مشابه بدانند که چنین هستند این نیست بی ارزش است و چیزی برای ارائه دارد. همه ما انجام می دهیم. ”

رایت نمی تواند به اندازه کافی بر اهمیت بیل تأکید کند. او می گوید: “هنگامی که ما از نظر پزشکی افسرده یا مضطرب هستیم و یکی دو روز سختی را سپری نکرده ایم ، ذهن ما به معنای واقعی کلمه نامتعادل است ، که می تواند افکار ناخوشایندی را ایجاد کند که گاهی دردناک و خطرناک هستند.” “اگر متوجه نشویم که این ایده ها نتیجه اختلالات روانی هستند ، می توانیم فرض کنیم که آنها واقعی هستند و می توانیم تمرین را در دنیای دیگری آغاز کنیم.”

یادگیری تشخیص ایده هایی که به شما خدمت نمی کنند یا واقعاً “شما” می توانند این ایده را از بین ببرند. همانطور که رایت توضیح می دهد ، درمان به شناسایی آنچه در جریان است کمک می کند و گفتاردرمانی مداوم می تواند به درمان الگوهای تفکر منفی کمک کند. “این در واقع می تواند مغز را جوان کند و مسیرهای عصبی جدیدی را برای افکار سالم و دقیق ایجاد کند.”

درس 4: به خودتان اجازه دهید همه چیز را احساس کند.

زنی در یک روزنامه با یک فنجان قهوه در پنجره خود می نویسد و می داند چگونه می تواند به تعادل بین کار و زندگی برسد

لیزو در سال 2019 در اینستاگرام اعلام کرد: “من از غم به طور مثر در دو سال گذشته استفاده کردم.” “پس از کار صادقانه از نظر احساسی ، از غم به عنوان یک ابزار قدردانی استفاده کردم. این ناراحت کننده است و از شما متشکرم که می توانم این احساسات را احساس کنم ، زیرا می دانم که به دلیل غم ، می توانم احساس خوشبختی کنم. ”

رایت پشتیبان این ایده است و به ما یادآوری می کند که نمی توانیم مودبانه احساسات را سرکوب کنیم. او می گوید: “اگر ما احساساتی را تحمل می کنیم که دردناک تر است یا احساس آن سخت تر است ، ما همچنین احساساتی را احساس می کنیم که احساس رفاه و مطلوبیت بیشتری می کنند ، مانند راحتی ، خوشبختی و شادی.” “لیزو توضیح می دهد که می تواند احساس شکرگزاری بیشتری داشته باشد زیرا توانایی خود را در احساس افزایش داده است … وقتی احساس غم می کند ، همه چیز را احساس می کند. ”

یافتن یک روش م toثر برای کمک به شما در انتقال نگرانی ها می تواند به شما کمک کند ، خواه مجله باشد ، نقاشی ، ورزش یا هر مکان خوب دیگر.

درس شماره 5: از صحبت کردن در مورد آن نترسید.

خواننده و بازیگر دمی لواتو گفت کاتر در سال 2017 ، “توصیه من به کسی که با سکوت دست و پنجه نرم می کند این است که شما مجبور نیستید اینطور زندگی کنید.” لوواتو که با مشکلات روحی روبرو است ، ادامه داد: “لازم نیست سکوت کنید. می توانی ساکت باشی. شما می توانید در شرایط سلامت روانی به خوبی زندگی کنید ، تا زمانی که از کسی جدا نشوید ، زیرا برای به دست آوردن کمک مورد نیاز ، به اشتراک گذاشتن تجربه خود با افراد بسیار مهم است. ”

رایت می پذیرد که تماس شما می تواند جهان سلامت روانی شما را تغییر دهد. به گفته انجمن روانپزشکان آمریکا ، علیرغم این واقعیت که از هر 5 آمریکایی 1 نفر هر سال نوعی بیماری روانی را تجربه می کند ، “سعید رایت” گفت: “ما فکر می کنیم ما تنها کسانی هستیم که تا به حال با این مشکل روبرو شده ایم.” این به نوبه خود احساسات و افکار بدتری را ایجاد می کند.

رایت می گوید: “هنگامی که ما مبارزه خود را به اشتراک می گذاریم ، به عزیزانمان اجازه می دهیم به ما نشان دهند و به سایر انسان های آنجا نشان دهند که رنج و مبارزه بخشی از زندگی است.”

درس شماره 6: نه گفتن طبیعی است

خوب ، شما قبلاً در مورد این چیزهایی شنیده اید ، اما به نظر نمی رسد چندان بازگشتی از جانب مادربزرگ باشد؟

لیدی گاگا در کنفرانس انقلاب 2015 اعلام کرد: “من شروع کردم به نه گفتن.” من این کار را نمی کنم. ” “من نمی خواهم این کار را انجام دهم.” “من آن عکس را نمی گیرم ، به آن رویداد نمی روم ، و این متوقف نمی شود زیرا این چیزی نیست که من برای آن دفاع می کنم.” و به آرامی اما مطمئناً یادم آمد که چه کسی هستم. سپس به خانه بروید و به آینه نگاه کنید ، و می گویید “بله. من میتونم باها بخوابم شما هر شب. به خاطر آن شخص ، من آن شخص را می شناسم. ”

به گفته رایت ، لذت مردم برای همیشه راهی مطمئن برای از دست دادن خود به کسی (یا چیزی) است. او می گوید: “وقتی می گوییم بله یا خیر ، به خود و مرزها ، حدود و ترجیحات خود احترام می گذاریم.”

بر اساس یک نظرسنجی از راستی ، تعیین مرزها همچنین می تواند به شما در جلوگیری از سوختگی که در حال افزایش است ، کمک کند.

درس هفتم: استراحت به معنای شکست نیست.

یادداشت مخصوص مردم در سال 2019 ، خواننده و بازیگر هرگز گومز دو درس مهم برای ما باقی گذاشت. اول ، سلامت روانی و سلامت جسمی ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر دارند:

“همانطور که بسیاری از شما می دانید ، حدود یک سال پیش من فاش کردم که من مبتلا به لوپوس هستم ، بیماری که می تواند افراد را از طرق مختلف تحت تأثیر قرار دهد. من دریافتم که اضطراب ، حملات هراس و افسردگی همگی می توانند از آثار لوپوس باشند که می تواند چالش های خود را به همراه داشته باشد. ”

همچنین ، درست است که گفته شود: “من می خواهم در تمرکز بر حفاظت از سلامتی و شادی فعالیت بیشتری داشته باشم و تصمیم گرفتیم که بهترین راه پیش روی ما کمی استراحت است.”

داشتن شجاعت برای شرکت در این موقعیت عالی است ، اما رایت مهم است. “جامعه ما است بنابراین تولید با تمرکز بر ایجاد این بحث. استراحت به اندازه قسمتی که در آن هستید اهمیت دارد در حال انجامبه همانطور که ارتباطات هم از گفتگو و هم از شنیدن تشکیل شده است – به عنوان یک انسان از هر دو عمل و هستی تشکیل شده است. ” “به هر حال ، ما مردم هستیم زندگي كردن، غیر بشر اقداماتبه ”

درس هشتم: با دوستان خود مشورت کنید.

فیلم تماس مردی با زن

در شهرت فعلی او نیویورک تایمز در واقع ، مگان مارکل همه ما را به چالش کشید تا “قول دهیم از دیگران بپرسیم ، خوب هستید؟”

او نوشت: “در حالی که ممکن است در مورد فاصله فیزیکی اختلاف نظر داشته باشیم ، حقیقت این است که ما برای همیشه بسیار وابسته ایم زیرا همه ما به صورت فردی و جمعی امسال تحمل کرده ایم.”

عادت پرسیدن حال دیگران از دیگران در واقع تمرین در حال حاضر مفید است و راهی برای عادی سازی گفتگوها در مورد بهزیستی ذهنی و احساسی ، چه در محل کار و چه با دوستان و خانواده است. حتی افرادی که قوی ترین افرادی هستند که می شناسید ممکن است گاهی به شانه ای نیاز داشته باشند که به آنها تکیه دهید.

رایت با اشاره به اینکه چرا حفظ روابط بسیار مهم است ، گفت: “انسانها یک حیوان بسته اند و از نظر روانی از این طرز فکر بیرون نمی آیند.” وی افزود: بیماریهای روانی مانند اضطراب و افسردگی ، علائم و تنهایی خاص خود را دارند. وقتی با افرادی که ما را دوست دارند ارتباط برقرار می کنیم ، به احتمال زیاد دوره را ادامه می دهیم و حمایت خود را ادامه می دهیم. ”



دیدگاهتان را بنویسید