7 جایگزین سالم برای رژیم های شور


اطلاعات زیادی در مورد اشتها و چگونگی انجام آن وجود دارد.

اشتها برای خوردن میان وعده های شور می تواند بسیار گیج کننده باشد زیرا انسان به سدیم نیاز دارد – نه فقط میزان دریافتی روزانه (RDA برای بزرگسالان 2300 میلی گرم است).

کریستا مگوایر ، مدیر تغذیه ، CSSD ، گفت: “بسیاری از مردم فکر می کنند بدن به آنچه نیاز دارد هوس می کند.”

او گفت: “با این حال ، در بیشتر موارد ، این فقط یک اشتیاق ویژه برای غذاهای لوکس است و اغلب شامل غذاهای حاوی قند یا نمک زیاد است.”

شایع ترین مقصران هنگام هوس خوردن میان وعده: اضطراب و کسالت.

اما عوامل دیگری که هیچ ربطی به مواد مغذی مورد نیاز بدن شما ندارند نیز می توانند هوس مصرف نمک کنند.

مگوایر ، که ممکن است اضطراب ، بی خوابی یا PMS را تجربه کند ، می گوید: “استفاده از میان وعده های شور” ممکن است به دلیل تغییرات هورمونی باشد “.

به جای ضرب و شتم ، این استراتژی های جایگزین را امتحان کنید.

پاستیل با رمکین سفید

1. در نظر بگیرید چرا

مستقیم ترین راه برای مقابله با هوس های خود ، به ویژه اگر آنها به طور منظم اتفاق بیفتند ، یافتن علت اصلی است.

مگوایر می گوید: “ما اغلب سعی می کنیم با راه حل بانداژ درمان کنیم ، زمانی که مجبوریم برای حل مشکل اساسی عمیق عمل کنیم.”

سپس چند دقیقه وقت بگذارید تا به آنچه در زندگی شما اتفاق می افتد فکر کنید.

ممکن است لازم باشد به دنبال راهی باشید تا حواس خود را پرت کنید. ممکن است خواب کمتری داشته باشید.

همه این موارد در خارج از انبار راه حل دارند.

2. به آب برسید ، سپس دوباره ارزیابی کنید

زنی که در حال نوشیدن از یک بطری آب در فضای باز است

جیم وایت ، RD ، ACSM EX-P ، مالک استودیوهای Jim White Fitness and Nutrition در ویرجینیا ، می گوید: “کم آبی بدن اغلب منجر به عدم تعادل الکترولیت می شود.”

“ولع به نمک راهی است که بدن به شما می گوید برای بازگرداندن تعادل مایعات به مقدار زیاد آب بنوشید” ، اما ما به طور کلی آن را اشتباه تفسیر می کنیم.

وایت گفت ، تشخیص این دو مشکل است زیرا “آنها توسط فرایندهای ذهنی یکسانی کنترل می شوند”.

بنابراین وقتی میل به نمک به شما می رسد ، سعی کنید ابتدا مقداری آب بنوشید (به هر حال ممکن است به آن احتیاج داشته باشید) و ببینید آیا تمایل شما برای نفس کشیدن به پایان رسیده است.

3. به دنبال گزینه های کم سدیم باشید

چیپس خانگی

اسنک های سالم در حال حاضر به طور گسترده ای در دسترس هستند – برخی از برچسب های فروشگاه مواد غذایی را برای پیدا کردن آنها بررسی کنید.

ممکن است متوجه شوید که میان وعده های غنی از سدیم میل شما را برآورده می کند و همچنین آنهایی که روز شما را با نمک تکمیل می کنند.

مگوایر می گوید: “اگر می توانید میان وعده ها را تا 200 میلی گرم سدیم نگه دارید ، فضای بیشتری در رژیم غذایی شما باقی می ماند و از محدودیت روزانه شما تجاوز نمی کند.”

یک وعده کیک پاپ کورنی Skinny Pop ، تکه های سبزیجات Off the Eaten Path ، یا دیجون تند Fitjoy با خردل میوه ای که مناسب این حساب است.

به خاطر داشته باشید که داشتن چیزی شور در مورد هوس ها واقعاً دشوار نیست. این واقعیت است که من تمایل ندارم به یک سرویس پایبند باشم.

چه از میان وعده سدیمی و چه از نمک درمانی سنتی لذت ببرید ، خدمات ذهن آگاهی می تواند به شما در رسیدن به اهداف روزانه سدیم کمک کند.

4. با تنقلات خود شیر دهید

نمک می تواند طعم غذا را افزایش دهد – اما ادویه بدون سدیم کاری مشابه انجام می دهد.

مگوایر توصیه می کند از سبزیجات تازه و خشک شده و ادویه جات ترشی جات برای افزودن به تنقلات یا غذاهای تند استفاده کنید.

هنگام انتخاب مخلوطی از ادویه جات مراقب باشید ، اگرچه ممکن است نمک به آنها اضافه کنند.

5. میان وعده های نپخته را امتحان کنید

ظرف قطعه دیگر

بیشتر میل به نمک حول محور تنقلات خشن می چرخد ​​که این سsال را مطرح می کند: آیا نمک می خواهید یا کراکر؟

ممکن است از یک میان وعده کم چرب راضی باشید ، به خصوص اگر وزن خود را کاهش داده و به رفع تنش کمک می کنید.

وایت سبزیجاتی مانند هویج بچه یا کرفس با حمص ، آجیل و دانه های نارس یا ذرت بوداده خشک شده با گیاهان دارویی را به عنوان جایگزین های سخت پخته پیشنهاد می کند.

همچنین می توانید چیپس های دیگر را بدون نمک تهیه کنید.

6. عادت را بشکن

وایت می گوید: “اگر به خوردن رژیم غذایی با سدیم بالا عادت دارید ، بدن شما به طور طبیعی میل به رژیم غذایی با سدیم بالا دارد ، زیرا این چیزی است که برای دریافت آن استفاده می شود.”

برخورد با خواسته های خاص ممکن است منجر به تنگ شدن مسیر شود.

وایت به شما پیشنهاد می کند که با ارزیابی تعداد بسته های غذایی که می خورید شروع کنید.

او توضیح می دهد: “تسهیل تنقلات بسته بندی شده باعث می شود که میزان مصرف سدیم بیش از توصیه های روزانه باشد و باعث اشتها می شود.”

7. دستیابی به رژیم غذایی یا رژیم متعادل

ممکن است به آن نیاز داشته باشید زیرا به غذا نیاز دارید (متأسفانه ما می دانیم).

به جای خوردن یک میان وعده شور از کربوهیدرات های اساسی ، رژیم یا میان وعده ای را امتحان کنید که همه ماکارونی ها را متعادل کند تا شما را برای مدت طولانی سیر نگه دارد.

این لقمه کره بادام زمینی بدون خمیر شیرین و شور است اما همچنین متعادل است به طوری که قند خون شما ثابت و گرسنگی شما ثابت است.

به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد تغذیه هستید؟ به BODNutrition.com بروید و نحوه خوردن غذای سالم را در بلند مدت با کمک دو برنامه تغذیه ، 2B Mindset و Portion Fix بیاموزید.

دیدگاهتان را بنویسید