5 نکته ساده اما خوب برای سلامت روان


در سلامت روان روان HUM سپتامبر 2021 ، ما نکات بهداشتی ساده ای را دنبال می کنیم که استقامت و رفاه را از طریق مراقبت از خود پایدار ارتقا می بخشد.

غمگین؟ ادکی؟ خسته؟ تو تنها نیستی. با شلوغ شدن زندگی ما ، توقف و اطمینان از اولویت رفاه روانی و احساسی دشوارتر می شود. با این وجود ، سلامت روان به اندازه سلامت جسمانی سزاوار توجه و توجه است. خوشبختانه هر روز دستاوردهای کوچکی برای رفاه خود ایجاد می کنید.

به خواندن ادامه دهید تا برخی از بهترین نکات مربوط به سلامت روان را که ما (و علم!) پشت آنها هستیم ، بیابید.

5 نکته در مورد سلامت روان که واقعاً مثر است

در اینجا برخی از نکات مراقبت از سلامت روان ما آمده است.

1. روز خود را با صبح مدیتیشن شروع کنید

اگر روز خود را با تلفن ، قهوه خالی و عجله برای شروع کار شروع می کنید ، ممکن است بخواهید در روال زندگی خود تجدید نظر کنید.

کمی تغییر گیج کننده ، با هدف شروع صبح خود با یک برنامه مدیتیشن ساده. برای کسب ثبات ، از مزایای اصلی مدیتیشن ، کوچک ، مثلاً پنج تا 10 دقیقه را شروع کنید. به جای فشار آوردن به خود برای فکر کردن طولانی مدت ، نکته اصلی این است که به طور منظم تمرین کنید. می توانید ایده ای آرام بسازید ، یک برنامه هدایت شده را از برنامه مورد علاقه خود انتخاب کنید یا به سادگی یک هدف یا تأیید برای هدایت روز خود تعیین کنید. (اطمینان: تولید صبحگاهی و ایمیل های شما می توانند منتظر بمانند!)

2. راه بروید و صحبت کنید

صبح ، هنگام استراحت ناهار یا بعد از کار ، زمانی را برای یک تمرین خوب اختصاص دهید و وقتی وارد مراحل خود می شوید با یک دوست تکان دهید یا تماس بگیرید. زمان خارج از منزل (با تشکر از شما ، طبیعت!) ، بلکه میزان سالم ارتباط ، اثربخشی و پشتیبانی انسانی.

3. استراحت کنید

PSA: باید از محل کار استراحت کنید! سوختگی یک مشکل واقعی است که سازمان بهداشت جهانی آن را در سال 2019 به عنوان یک پدیده حرفه ای شناسایی کرده است. اگر در طول روز کاری خود چند استراحت کوتاه انجام داده اید یا از تمرین بوکس مانند تکنیک پومودورو برای افزایش همزمان بهره وری استفاده کرده اید -تولید و مدیریت استرس ، استراحت برای یادگیری مراقبت از خود هنگام کار ضروری است.

همچنین ، برای ارتقای تعادل بین کار و زندگی ، مطمئن شوید که از اوقات فراغت در صورت داشتن آن استفاده می کنید و به خود اجازه دهید که در صورت نیاز به یک روز سلامت روان بپردازید. مطالعه ای در سال 2012 نشان داد که تعطیلات به افزایش کیفیت زندگی کمک می کند ، که هم به صورت ساعتی و هم ساعتی برای شما مفید خواهد بود. (بله ، حتی اگر اقامت باشد.)

4. بازتاب مراقبت از خود

سایر دستورالعمل های مهم بهداشت روان نوشتن زمان کافی برای مدیتیشن و سکوت است. در مواقع ضروری مرزها را تعیین کنید و مطمئن شوید که زمان کافی برای “من” برای استراحت و بازیابی از خواسته های شغلی ، روابط و مسئولیت های خود دارید.

برای پیشرفت بیشتر ، ممکن است بخواهید یک تمرین مراقبت از خود را از مجله انتخاب کنید. نوشتن افکار ، ایده ها و بازتاب های خود-اعم از مثبت و منفی-به شما این امکان را می دهد که بمانید ، خود را بررسی کنید و موفقیت ها و زمینه های رفاه خود را که در طول زمان بهبود می یابند ، پیگیری کنید.

5. مدیریت استرس Adaptogens

علاوه بر عادات روزانه شما ، رژیم غذایی شما تأثیر زیادی بر سلامت روانی شما دارد و نباید از آن غافل شوید. در واقع ، آیا می دانستید غذاهای خاصی وجود دارند که می توانند به کاهش استرس کمک کنند؟

علاوه بر این ، می توانید رژیم غذایی خود را با ایجاد تعادل در مدیریت استرس ، از جمله عوامل سازگار مانند ashwagandha و Rhodiola rosea ، تقویت کنید. Adaptogens به مغز و بدن شما کمک می کند تا فشار کلی (فیزیکی ، احساسی ، محیطی و غیره) را تحمل کند تا از حمایت بیشتری برای آرامش ، خنک شدن و تمرکز در هنگام بروز چالش ها برخوردار شود.

HUM دو مکمل سازگاری عمده برای کمک به مدیریت استرس ارائه می دهد: تثبیت کننده شیرین (شکل شیرین شده از کرم های اشواگاندا) و Big Chill (مکمل Rhodiola rosea).

خط پایین

با رعایت یکی ، برخی یا همه این نکات مربوط به سلامت روان (از جمله نکاتی که دوست دارید) ، برای مقابله با اضطراب ، خستگی و موارد دیگر مجهزتر خواهید شد. به این ترتیب ، مهم است که اهمیت مراقبت منظم از خود را بشناسید-زیرا به هر حال ، ذهن شما واقعاً مهم است.

دیدگاهتان را بنویسید