۵ ترفند برای کاهش پوند فوری


پنجشنبه ۴ فروردین ۱۴۰۱ – ۰۱:۳۰

عجیب است که اثرات مضر کاهش وزن را در بدن خود می بینید

تهران (پانا) – همه جستجو در راه هایی برای کاهش پوند فوری هستند. {در این} بین چندین رژیم غذایی در جاری ایجاد هستند کدام ممکن است وعده کاهش پوند فوری را می دهند. در ابتدا باید ردیابی کنم کدام ممکن است عالی رژیم غذایی خوشایند تحت هیچ شرایطی فوری را انتخاب کنید و انتخاب کنید غیر نسبتاً نیست.

همراه خود این جاری، به گزارش نمناک، اگر در جاری حاضر کمتر وعده های غذایی می خورید را انتخاب کنید و انتخاب کنید تا حد زیادی بازی می کنید، با این حال وزنتان ادامه دارد تنظیم نکرده است، ترفندهای به سختی موجود است کدام ممکن است می توانید برای تسریع الگو کاهش پوند را انتخاب کنید و انتخاب کنید جلوگیری اجتناب کرده اند افزایش وزن اجتناب کرده اند آنها بیشترین استفاده را ببرید.

برای کاهش پوند فوری چه کنیم؟

۱- آب آشامیدنی:

همراه خود مصرف کننده آب بافت سیری می کنید، متعاقباً کمتر وعده های غذایی می خورید. مصرف کننده ۸ به همان اندازه ۱۰ لیوان آب در روز به کاهش پوند {کمک می کند}. از هیکل گاهی تشنگی را همراه خود گرسنگی خطا خواهد گرفت. اگر ۸-۱۰ لیوان آب بیش از حد است، نیازی تأکید کردن نیست. ساده هیکل شخصی را هیدراته حفظ کنید به همان اندازه تشنه نشوید. متعدد اجتناب کرده اند اشخاص حقیقی {به دلیل} هوس غذایی، ضعیف نشاط هر دو بی حوصلگی به وعده های غذایی روی می آورند را انتخاب کنید و انتخاب کنید این رفتار های نادرست در نتیجه افزایش وزن بی معنی تبدیل می شود. برای کاهش پوند فوری آب بنوشید تحقیقات نماد داده است {افرادی که} نیم ساعت در گذشته اجتناب کرده اند وعده های غذایی ۲ لیوان آب می نوشند را انتخاب کنید و انتخاب کنید هیدراته می شوند پس از سه ماه حدود ۱.۵ کیلو وزن اجتناب کرده اند بازو می دهند نسبت به {افرادی که} در گذشته اجتناب کرده اند وعده های غذایی آب ننوشیده اند. متعاقباً صبح زود کدام ممکن است اجتناب کرده اند خواب بیدار می شوید آب بنوشید را انتخاب کنید و انتخاب کنید هنگام خروج اجتناب کرده اند خانه عالی بطری آب همراه خود شخصی ببرید به همان اندازه بدنتان دچار کم آبی نشود.

۲- بروشور چرخ دنده غذایی اکتسابی کنید:

بروشور بالقوه است چندان جالب نباشد، با این حال چندین بررسی نماد داده اند کدام ممکن است فوق العاده {مفید است}. محققان بر این باورند کدام ممکن است از گرفتن دفترچه خاطرات غذایی موفقیت کاهش پوند را دوچندان می تنبل. با بیرون این بروشور، متعدد اجتناب کرده اند اشخاص حقیقی تنقلات را انتخاب کنید و انتخاب کنید غذاهایی را کدام ممکن است بی دقت می خوردند فراموش می کنند. بعداً این غذاهای کوچکی کدام ممکن است می خوریم نامطلوب همراه با هم ترکیبی می شوند را انتخاب کنید و انتخاب کنید به وزن ما می افزایند. اگر طرفدار کاغذ را انتخاب کنید و انتخاب کنید خودکار نیستید، اجتناب کرده اند اپلیکیشن سلولی برای نظر برداری بیشترین استفاده را ببرید. محل کار خاطرات غذایی ارائه می دهیم {کمک می کند} تجزیه و تحلیل دهید کدام ممکن است چه روزی بی احتیاطی وعده های غذایی خورده اید.

۳- تنظیم وعده های غذایی:

خوشایند است بدانید چه مقدار وعده روی برچسب چرخ دنده غذایی نوشته شده است، با این حال در صورت وجود آنها را به نفع شخصی تنظیم دهیم چه؟ شناخته شده به عنوان مثال، در مقابل از گرفتن عالی کاسه بستنی همراه خود تعدادی از عدد توت، عالی کاسه توت همراه خود عالی قاشق بستنی نیاز کنید. عالی کاسه بستنی تشکیل بیش اجتناب کرده اند ۲۵۰ انرژی را انتخاب کنید و انتخاب کنید چرخ دنده مغذی فوق العاده به سختی است. عالی کاسه توت علاوه بر این تشکیل ۸۰ انرژی است را انتخاب کنید و انتخاب کنید تأمین خوبی اجتناب کرده اند فیبر را انتخاب کنید و انتخاب کنید ویتامین C است. در مقابل از گرفتن عالی بشقاب پاستا همراه خود مقداری سبزیجات، عالی بشقاب سبزیجات همراه خود ماکارونی نیاز کنید. این تنظیمات ۹ تنها انرژی دریافتی ممکن است را کاهش می دهد، اما علاوه بر این چرخ دنده مغذی بیشتری را برای هیکل ممکن است لوازم.

۴- تمرینات تناوبی همراه خود عمق بالا را بررسی کنید:

نیم ساعت بازی قلبی ۳ بار در هفته به چربی سوزی {کمک می کند}. اگر وقت ندارید، تمرینات قدرتی همراه خود عمق بالا را بررسی کنید. در همه اینها بازی ممکن است برای مدت کوتاهی به هیکل فشار می آورید را انتخاب کنید و انتخاب کنید همراه خود عمق بالا بازی می کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید پس اجتناب کرده اند آن به سختی افزایش کشف می کنید. اگر تازه وارد هستید، ۱۰ به همان اندازه ۱۵ ثانیه همراه خود سرعت فوق العاده بالا بدوید (هر دو هر چیزی کدام ممکن است ضربان مرکز ممکن است را افزایش می دهد) را انتخاب کنید و انتخاب کنید سپس ۳۰ ثانیه آرامش کنید به همان اندازه هیکل تان ریکاوری تنبل. همراه خود محکم‌تر شدن، زمان دویدن شخصی را افزایش دهید را انتخاب کنید و انتخاب کنید زمان ریکاوری شخصی را مختصر کنید. ربع ساعت HIIT برابر نیم ساعت بازی قلبی اجتناب کرده اند تذکر انرژی سوزی است.

۵. در گذشته اجتناب کرده اند مهمانی چیزی بخورید:

شاید به سختی غیرمعمول به تذکر برسد، با این حال در گذشته اجتناب کرده اند درگیر شدن به رستوران هر دو مهمانی، چیزی برای مصرف کردن داشته باشید به همان اندازه بیش از حد گرسنه نشوید. روزی کدام ممکن است بافت گرسنگی می کنید، رژیم تکل برایتان دردسرساز است. در گذشته اجتناب کرده اند مهمانی، تنقلات همراه خود {فیبر بالا} (حدود ۲ به همان اندازه ۴ خوب و دنج) بخورید. این بهتر از راه برای مدیریت تمایل به غذا را انتخاب کنید و انتخاب کنید رهایی اجتناب کرده اند این مورد با بیرون اوج مصرف کردن است. می توانید عالی وعده غذایی درست قابل مقایسه با عالی سیب هر دو عالی مشت آجیل بخورید. شناخته شده به عنوان مثال، برخی پسته ها کم انرژی را انتخاب کنید و انتخاب کنید سرشار اجتناب کرده اند فیبر، چربی های مفید را انتخاب کنید و انتخاب کنید مقداری پروتئین هستند.

رژیم اینترنت دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/