۱۰ هک بهره وری که واقعا کار می کنند


من یک هکر سازنده نیستم. من اصلاً در این مورد “آدم هک” نیستم. مغز من واقعاً در طول موج شکست کار نمی کند. وقتی می خواهم کاری انجام دهم، آن را انجام می دهم. هیچ فایده ای در تلاش برای “فریب دادن” خودم برای تولید بیشتر وجود ندارد.

حالا، اگر کاری را انجام می دادم که از آن متنفر بودم، ممکن بود متفاوت باشد. اگر مجبور بودم روی چیزهایی کار کنم که اصلاً به آنها اهمیت نمی‌دادم، ممکن بود مجبور باشم از برخی از هک‌های بهره‌وری استفاده کنم که می‌بینم مردم از آن‌ها حمایت می‌کنند و استفاده می‌کنند. بنابراین امروز در مورد آنها صحبت خواهم کرد. من همچنین نکات خود را برای بهره وری ارائه خواهم کرد که به خودی خود “هک” نیستند.

روش تولید

برای من، من یک روند ساده را دنبال می کنم که هرگز من را ناامید نمی کند.

  1. کارهایی را که باید انجام دهید بنویسید.
  2. وظایف را کامل کنید.

این یک راه عالی است. این ساده است (فقط ۲ مرحله) و بدون خطا (پیروی از هر دو مرحله همانطور که توضیح داده شد هر بار بهره وری را بهبود می بخشد).

توجه: رعایت هر مرحله از نامه مهم است. اگر این کار را نکنید این روش کار نمی کند.

با این حال، در تجربه من، این روش اول برای همه کار نمی کند. من شدیداً مشکوک هستم که آنها از پروتکل سه راهی پیروی نمی کنند، اما به همین ترتیب، توصیه های خاص تری برای کمبودهای بهره وری منحصر به فرد ارائه کرده ام.

طناب محکم

ابزار بهره وری مورد علاقه من طناب است. بله، این نوار بلند از کمربند صاف بین دو نقطه لنگر که برای تعادل، راه رفتن، پریدن و بازی استفاده می کنید، آویزان است. کاری که پنج تا ده دقیقه روی طناب محکم مغزتان انجام می دهید، چیزی منحصر به فرد است. برای من، مانند یک تنظیم مجدد است. گویی مغز پر از خون است و تمام امیال رقیب و افکار دایره ای را که انسان را از ادامه کار و هدف باز می دارد از بین می برد. احساس روی طناب محکم بودن برای اکثر مردم بسیار عجیب است – تعادل می‌گیرید، پرش می‌کنید، مقداری تنش وجود دارد اما به اندازه‌ای نیست که واقعاً پایدار باشید – این یک ورودی کاملاً جدید است که شما را مجبور می‌کند وارد لحظه‌ای فوری شوید. سپس، همانطور که پایین می آیید، ذهن شما احساس آرامش می کند و ماهیچه های شما احساس انرژی و پمپاژ می کنند، عقب می نشینید و دوباره سر کار برگشته اید.

در اینجا یک نمای کلی از پیاده روی ارائه شده است.

محرک

زنگ ساعت خود را طوری تنظیم کنید که هر ۳۰ دقیقه یا بیشتر به صدا درآید، و از آن به عنوان یک ماشه برای بلند شدن و انجام یک سری فشار، کشش، و/یا اسکات استفاده کنید تا شما را در طول روز فعال نگه دارد. اگر در محل کار زیاد می نشینید (یا حتی اگر در ایستگاه کاری یدکی خود ستاره می کنید)، استفاده از یک ساعت زنگ دار معمولی برای ادامه حرکت هر یک ساعت (حداقل) باید برخی از اثرات منفی نشستن بر سلامتی را حفظ کند و در عین حال توانایی شما برای تمرکز را بهبود بخشد. . می دانید که نیازی نیست برای مدت طولانی بنشینید، و ساعت رایگان است، بنابراین واقعاً هیچ بهانه ای ندارید.

از ماوس با دست خود استفاده کنید

این یک نکته بسیار تخصصی و باطنی است که از یکی از دوستانم دریافت کردم. او در حال انجام آزمایشی بود تا سعی کند با دست بیرونی خود تسلط بیشتری داشته باشد. در دست راستش، دندان‌هایش را با دست چپش مسواک می‌زد، با دست چپ آشپزی می‌کرد، و با استفاده از دست چپ به جای دست راست غالب، انواع حرکات کاربردی اساسی را انجام می‌داد. او پس از استفاده از دست چپ خود برای کنترل ماوس روی رایانه، متوجه چیز بسیار جالبی شد: به این ترتیب کارآمدتر بود و حواس‌پرتی کمتری از سایت‌های غیردرسی. با اینکه دست چپش کمی دست و پا چلفتی بود، اما متوجه شد که روی شبکه‌های اجتماعی یا هیچ یک از فعالیت‌های رایانه‌ای دیگری که اغلب برای پرت کردن حواس خود از کار استفاده می‌کرد، کلیک نمی‌کرد.

اگر در حواس پرتی از وب سایت ها مشکل دارید، سعی کنید از دست غیر غالب خود برای استفاده از ماوس خود استفاده کنید یا صفحه لمسی خود را بکشید. استفاده از “سمت دیگر” مغز به این ترتیب می تواند شما را از شیارهایی که باعث حواس پرتی شما می شوند بیرون بکشد.

کار کردن

منظورم این نیست که بروم در مزرعه کار پیدا کنم (اگرچه این هم جالب است). منظورم این است که شما کسب و کار خود را به خارج از کشور ببرید. اگر روی یک لپ‌تاپ کار می‌کنید، مطمئناً می‌توانید آن را در خارج از منزل انجام دهید – در صورتی که آب و هوا اجازه دهد – و مزایای بهره‌وری، بدون ذکر خوشحالی، بسیار زیاد است. وقتی خارج از کشور هستید:

  • هوای تازه نفس می کشی
  • طیف کاملی از نور طبیعی وارد چشمان شما می شود که هوشیاری و انرژی را افزایش می دهد.
  • استرس و کورتیزول را کاهش می دهید، که انرژی را می سوزاند و تمرکز شما را از دست می دهد.
  • شما در حال بازیابی توانایی خود برای توجه هستید – چقدر “تمرکز” در لگن خود دارید. تحقیقات نشان می دهد که گذراندن وقت در طبیعت یکی از بهترین راه ها برای بازگرداندن این توانایی توجه است.

کار در خارج از کشور فقط یک شغل است. در اینجا نحوه انجام آن آمده است.

یک “تعطیلات سریع” بگیرید

گاهی اوقات ما در حالت کار غیرمولد برای مدت طولانی به آرامی می جوشیم. ما جلوی کامپیوتر می نشینیم و مطلقاً هیچ کاری نمی کنیم و خود و سیستم عصبی مان را متقاعد می کنیم که “کار می کنیم”. بدبختی است و چند نفر روزشان را سر کار می گذرانند. همچنین بسیار بی ثمر است.

همه نمی توانند این کار را انجام دهند، اما من به شدت توصیه می کنم یک “تعطیلات سریع” داشته باشید: ۳ تا ۱۰ روز فرار کنید فقط برای انجام یک پروژه (خلاقانه یا غیره) با همه چیزهایی که دارید تا آنجا که می توانید سخت. شما مجبور نیستید این کار را در یک مکان گریز گران قیمت انجام دهید، اگرچه در صورت امکان عالی خواهد بود. همچنین می تواند برای کودکان خردسال در خانه دشوار باشد. اما حتی اگر فقط برای چند روز برای نوشتن یا ایجاد یک کد یا طرح، یک کابین ساده در جایی در جنگل اجاره کنید، واقعاً می تواند نتیجه دهد.

تخلیه

همانطور که هرازگاهی نیاز دارید تمرینات بدنی را کنار بگذارید، درست مانند پرهیز از بلند کردن وزنه به مدت یک هفته می تواند شما را در درازمدت قوی تر کند و پس از بازگشت، تخلیه بار از محل کار برای یک یا دو روز یا هفت می تواند تفاوت بزرگی در بهره وری شما ایجاد کند.

فقط برای چند روز یا بیشتر کاری نکنید. هیچ چیز مربوط به کار نیست پیاده روی کنید، شنا کنید، با همسرتان قرار ملاقات بگذارید، بچه هایتان را به یک مکان سرگرم کننده ببرید، پازل انجام دهید. کار کردن فقط هر کاری را که ربطی به کار ندارد انجام دهید و از همه چیز استراحت کامل داشته باشید.

شکستن انرژی

شما در جریان کار هستید. سرعت کارها کم می شود. سرعتت کم میشه تاخیر قدرت من قبلا قهوه، چای و اینها خورده ام. چگونه یک تقویت کوچک دریافت می کنید؟

نفس خود را حبس کنید و تا جایی که ممکن است در جای خود بپرید. سایر حرکات نیز مانند اسکات، هل دادن یا برپی انجام می شود. اما فقط نفس خود را نگه دارید و یک حرکت نسبتاً شدید انجام دهید. زمانی که باید نفس بکشید و احساس کنید انرژی در شما جریان دارد.

اینها «هک‌های» بهره‌وری هستند که من، به‌عنوان کسی که از ایده هک کردن عقب نشینی می‌کنم، بسیار مفید و امیدوارکننده‌تر می‌بینم. تو چطور؟ چگونه هک بهره وری را دوست دارید؟

زنجیر را پاره نکن

جری ساینفلد از این روش استفاده کرد تا به یکی از پرکارترین و موفق ترین کمدین های تاریخ تبدیل شود. خیلی ساده است: هر روز که مقدار مورد نیاز کار یا فعالیت مورد نیاز را انجام می دهید، آن روز را وارد تقویم می کنید. اگر هر روز به پیشرفت خود ادامه دهید، یک رگه ناگسستنی از Xs در سراسر تقویم دریافت خواهید کرد. زنجیر را پاره نکنید و مطمئن خواهید شد که بهره وری خواهید داشت.

این احتمالاً یکی از روش‌های بهره‌وری است که من واقعاً مایلم آن را امتحان کنم. تکنولوژی پایینی است. آسان است. بازخورد فوری، ملموس و بصری را ارائه می دهد.

شورای کانبان

کانبان یک روش گردش کار است که توسط مهندس تویوتا برای بهبود بهره وری و سازماندهی پیشرفت پروژه در کارخانه ها توسعه یافته است. این بسیار ساده است، به ویژه برای بهره وری عمومی استفاده می شود. یک تابلوی بزرگ با سه ستون دریافت می کنید: چه باید کرد، انجام شد، انجام شد. تمام “وظایف” خود را روی مربع های مغناطیسی یا برچسب ها بنویسید. هنگامی که یک کار، پروژه یا هدف خاص از «انجام شد» به «انجام شد» و در نهایت «انجام شد» پیش می‌رود، می‌توانید آن را به ستون صحیح منتقل کنید.

در اینجا یک تابلوی کانبان وجود دارد که می توانید آن را خریداری کنید.

از تکنیک پومودورو استفاده کنید

با پومودورو، یک مرکز ۲۵ دقیقه ای انجام می دهید و سپس ۵ دقیقه استراحت می کنید. برنامه ای مانند این را دانلود کنید که به شما امکان می دهد لیست کارهای خود را سازماندهی کنید و به شما یادآوری می کند برای استراحت توقف کنید. از این ویرگول ها عاقلانه استفاده کنید:

  • کمی آب بنوش
  • یک فنجان چای یا قهوه درست کنید
  • برو بیرون
  • از طریق بینی نفس عمیق بکشید
  • دوی سرعت را اجرا کنید
  • چند زنگ بزن
  • حرکات کششی یا تمرین کوتاه ۲ دقیقه ای انجام دهید
  • شبکه های اجتماعی را مرور کنید
  • به آهنگی گوش دهید خواه آرامش بخش باشد یا وسوسه انگیز
  • “تخلیه مغز” را برای چند دقیقه در دفتر خاطرات خود بگذارید تا ذهن شما پاک شود
  • در آغوش گرفتن
  • در آغوش گرفتن
  • حیوان خانگی

کلاژن_سوخت_بوی_640x80


درباره نویسنده

مارک سیسون بنیانگذار Mark’s Daily Apple، پدرخوانده جنبش اولیه غذا و سبک زندگی است. مجله نیویورک تایمز نویسنده پرفروش رژیم تنظیم مجدد کتو. آخرین کتاب او است کتو برای زندگیدر آن، او درباره چگونگی ترکیب رژیم کتو با یک سبک زندگی اولیه برای سلامتی و طول عمر بهینه بحث کرد. مارک نویسنده چندین کتاب دیگر نیز هست، از جمله طرح اولیهمارک که با توربوشارژ کردن رشد جنبش اولیه/باستانی در سال ۲۰۰۹ شناخته می شود. پس از گذراندن سه دهه تحقیق و آموزش مردم در مورد اینکه چرا غذا عنصر کلیدی برای دستیابی و حفظ سلامتی مطلوب است، مارک Primal Kitchen را راه اندازی کرد، یک شرکت مواد غذایی واقعی که ایجاد می کند. ملزومات آشپزخانه اولیه/پالئو، کتو و Complete 30 سازگار با محیط زیست.

اگر می خواهید یک آواتار به همه نظرات خود اضافه کنید اینجا را کلیک کنید!

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/