کوکی‌های زنجبیل گیاهی {بدون گلوتن نیز!}


۱۴ دسامبر ۲۰۲۱

توسط آلیسا

نحوه درست کردن کوکی‌های شیرینی زنجبیلی وگان بدون گلوتن برای چرخش سالم در یک کلاسیک تعطیلات که روی آن را با کیک وگان نیز می‌پوشانید!

شیرینی زنجبیلی با رویال آیسینگ

چه به دنبال یک هدیه خوراکی مناسب برای تعطیلات باشید و چه می خواهید چیزی کمی سالم تر و ضد حساسیت برای افزودن به دسرهای کریسمس خود داشته باشید، این شیرینی های زنجبیلی تمام چیزی است که نیاز دارید.

اگرچه آنها بدون لبنیات و بدون گلوتن هستند، اما این مردان شیرینی زنجبیلی همان طعم کاراملی، ادویه و بافت لذیذی را دارند که از شیرینی زنجبیلی کلاسیک انتظار دارید. آنها هدیه ای عالی برای همکاران، دوستان، خانواده و هر کس دیگری که جوانه های چشایی دارد، می سازد!

نان زنجبیلی یخ زده

طرز تهیه شیرینی زنجبیلی بدون گلوتن

برخلاف سایر کوکی ها که آنها را با قاشق برمی دارید و روی یک ورقه پخت قرار می دهید، با نان زنجبیلی باید بتوانید آن را گرد کنید.

برای اطمینان از اینکه این خمیر به راحتی آماده می شود (بدون هیچ گلوتن یا تخم مرغ)، مجبور شدم دستور العمل معمولی شیرینی زنجبیلی خود را اصلاح کنم.

ابتدا تخم کتان (که پودر بذر کتان و آب با هم مخلوط شده است) را جایگزین تخم مرغ واقعی کنید.

دوم، برای جایگزینی گلوتن در مواد خشک، یک مخلوط آرد خانگی بدون گلوتن درست می‌کنید:

  • آرد بادام به منظور ثروتمند شدن
  • آرد کینوا برای احمق
  • آرد نارگیل برای کمک لینک

در نهایت نشاسته تاپیوکا. این نشاسته بدون گلوتن به چسبندگی خمیر و حفظ شکل آن کمک می کند. من آن را بدون تاپیوکا تست نکردم، اما اگر آن را در انبار ندارید، باید بتوانید از نشاسته سیب زمینی یا نشاسته پیکان استفاده کنید. برای این کوکی ها به مواد خاصی مانند صمغ زانتان نیاز نخواهید داشت.

در واقع این کوکی ها بدون کره هستند!

نمای نزدیک روی کیک کریسمس شیرینی زنجبیلی با مایه کیک

مواد تشکیل دهنده شیرینی زنجبیلی وگان

برای تهیه خمیر شیرینی زنجبیلی وگان علاوه بر آرد به مواد زیر نیاز دارید:

  • ادویه های حرارتی. از ترکیب کلاسیک زنجبیل آسیاب شده، دارچین و جوز هندی استفاده کنید
  • جوش شیرین برای اینکه به کوکی های خود کمی ارتفاع بدهید
  • کنجاله دانه کتان برای جایگزینی تخم مرغ
  • شربت افرا. اگر گیاه خوار نیستید می توانید از عسل نیز استفاده کنید. شکر نارگیل نیز موثر است.
  • ملاس. این برای طعم زنجبیل ضروری است.
  • زیتون روغن در صورت تمایل از روغن دیگری مانند روغن نارگیل یا آووکادو استفاده کنید.
  • عصاره وانیل

کوکی های شیرینی زنجبیلی وگان با فراستینگ

فراستینگ سبزیجات دو ماده ای

برای تزیین کلوچه ها تنها چیزی که نیاز دارید پودر قند و شیر بدون لبنیات مورد علاقه تان است.

برای اهداف تزئینی، می توانید وحشی شوید! تزئین کوکی ها، به خصوص با بچه ها، واقعاً سرگرم کننده است، بنابراین خلاقیت خود را آزاد بگذارید! من عاشق درست کردن خمیر در نان زنجبیلی بدون گلوتن برای مردان و زنان هستم.

جعبه هدیه بیسکویت زنجبیلی

نکاتی برای درست کردن کلوچه های بدون گلوتن

برای تهیه این شیرینی ها به همزن پایه یا همزن برقی نیاز ندارید. فقط یک کاسه متوسط ​​و قدیمی و همزن باید این کار را انجام دهد.

در مورد کوکی های شیرینی زنجبیلی وگان واقعاً شگفتی های زیادی وجود ندارد. با این حال، خمیر چسبناک تر از شیرینی زنجفیلی سنتی است. وقتی آن را رول می کنید، از یک تکه کاغذ روغنی استفاده کنید و از وردنه با فشار کم استفاده کنید. اگر در حین رول کردن فشار زیادی وارد نکنید، نباید لایه دوم پوست را روی آن قرار دهید.

خمیر چسبناک نیز می تواند برش را کمی مشکل کند. وقتی در حال برش شیرینی زنجبیلی هستید، می توانید یک کاتر شیرینی را کمی چرب کنید یا آن را در آرد آغشته کنید یا کاری که من انجام می دهم را انجام دهید و به سادگی با انگشتان خود خمیر را از قالب خارج کنید.

اگر مهربان باشید، کوکی ها اصلا مشکلی نخواهند داشت!

نان زنجبیلی روی توری سیمی

پیشنهادات ذخیره سازی

کلوچه های باقیمانده را تا پنج روز در یک ظرف دربسته در دمای اتاق نگهداری کنید. برای نگهداری طولانی تر، تا چهار ماه در ظرف دربسته در فریزر نگهداری کنید. می توانید چند ساعت قبل از سرو شیرینی ها را روی پیشخوان بگذارید تا به دمای محیط برسند.

همچنین خمیر تا سه ماه در فریزر تازه می ماند. یک شب در یخچال بگذارید، سپس رول کنید و طبق دستور کوکی ها را درست کنید.

سایر کوکی های کریسمس سالمی که می توانید امتحان کنید:

اگر این کوکی‌های زنجبیلی وگان را درست می‌کنید، حتماً در نظر زیر به من اطلاع دهید!

بیسکویت زنجبیلی گیاهی بدون گلوتن

با کوکی‌های شیرینی زنجبیلی گیاهی بدون گلوتن، یک کلاسیک تعطیلات می‌گیریم و چرخشی سالم به آن می‌دهیم. با بستنی آسان بدون لبنیات!

کالری: ۱۱۹کالری | کربوهیدرات ها: ۱۵g | پروتئین: ۲g | چربی: ۵g | سدیم: ۶۰میلی گرم | پتاسیم: ۴۸میلی گرم | اساسی: ۱g | قند: ۸g | کلسیم: ۳۱میلی گرم | اهن: ۰.۶میلی گرم



رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/