کوفته سوئدی اولیه، پالئو و بدون گلوتن


کوفته‌های سوئدی می‌توانند غذای اصلی باشند، اما اندازه کوچک آن برای پیش‌غذاها مناسب است، آماده می‌شوند تا با خلال دندان آن‌ها را بچینند یا با انگشتان گرسنه آن‌ها را بگیرند. اما اگر قصد ندارید در آینده نزدیک یک میان وعده میل کنید، فقط این کوفته ها را در یخچال برای میان وعده میان هفته نگهداری کنید.

چاشنی فلفل دلمه ای و جوز هندی در این کوفته سوئدی لطیف است، اما برای یادداشت کافی است و طعم غذا را با کوفته معمولی شما متفاوت می کند. کوفته های سوئدی معمولاً با مخلوطی از گوشت گاو و خوک درست می شوند که مطمئناً می توانید این کار را انجام دهید، اما در اینجا، ما از گوشت گاو با علف استفاده می کنیم.

دستور تهیه کوفته بدون گلوتن سوئدی

عناصر

  • ۲ قاشق غذاخوری کره بدون نمک تقسیم شده
  • ۱ پوند گوشت چرخ کرده
  • ۱/۲ پیاز، خرد شده، حدود ۲/۳ فنجان
  • ۱ عدد تخم مرغ
  • ۱/۲ فنجان جعفری
  • ۲ قاشق غذاخوری آرد بادام
  • ۱ قاشق چایخوری. آرد نارگیل
  • ½ قاشق چایخوری پودر سیر
  • ۱/۲ قاشق چایخوری نمک کوشر
  • ۱/۴ قاشق چایخوری فلفل سیاه تازه آسیاب شده
  • ۱/۴ قاشق چایخوری جوز هندی تازه
  • فلفل دلمه ای ۱/۸ قاشق چایخوری
  • ۲/۳ فنجان آبگوشت قارچ Primal Kitchen®
  • ۱/۳ فنجان شیر به انتخاب شما
  • آب گوشت گاو به میزان لازم
  • جعفری یا شوید برای تزئین
  • ۱۲ اونس کلم بروکلی
  • ۱-۲ قاشق غذاخوری روغن آووکادو یا روغن زیتون
  • کمی نمک و فلفل
  • سبزیجات پوره شده

جهت

در یک کاسه، گوشت گاو، پیاز، تخم مرغ، جعفری، آرد بادام، آرد نارگیل و ادویه ها را با هم مخلوط کنید. مخلوط را به شکل حدود ۲۵ کوفته کوچک در آورید.

یک قاشق غذاخوری کره را در تابه ای روی حرارت متوسط ​​گرم کنید. بعد از اینکه کره آب شد و به جوش آمد، کوفته ها را در ماهیتابه بریزید. بگذارید ۴ دقیقه بجوشد، سپس آن را برگردانید و ۴ دقیقه دیگر یا تا زمانی که کاملا پخته شود به پخت ادامه دهید. کوفته ها را با احتیاط از ماهیتابه خارج کنید.

باقی مانده کره را به ماهیتابه اضافه کنید و روی حرارت متوسط ​​رو به پایین گرم کنید. با استفاده از لیسک، کره را ذوب کنید، تکه های کوچک را از ته تابه بردارید و آنها را سرخ کنید. آب گوشت و شیر را اضافه کنید و هم بزنید. روی حرارت ملایم بگذارید بجوشد و در صورت لزوم کمی آب گوشت اضافه کنید تا سس به غلظت دلخواه برسد. نمک و فلفل را به مزه اضافه کنید. کوفته ها را دوباره در تابه بریزید و داخل سس بریزید. روی آن را با جعفری یا شوید خرد شده بپوشانید.

برای تهیه کلم بروکلی، کلم بروکلی را در روغن و کمی نمک و فلفل بریزید. روی سینی یا ظرف پخت قرار دهید و در دمای ۳۷۵ درجه به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه تفت دهید یا تا زمانی که خوب قهوه ای شود.

کوفته ها را روی سبزیجات پوره شده مورد علاقه خود به همراه کلم بروکلی سرو کنید و لذت ببرید!

دستگاه چاپ

ساعت نماد ساعتچاقوها نماد چاقوعلوم پایه نماد پرچمپوشه نماد پوشهاینستاگرام آیکون اینستاگرامپینترست نماد پینترستسایت شبکه اجتماعی فیس بوک نماد فیس بوکدستگاه چاپ نماد چاپجعبه ها نماد مربعقلب نماد قلبقلب سخت نماد قلب جامد

توصیف کردن

کوفته سوئدی بدون گلوتن، پالئو و اولیه ساخته می شود


۲ قاشق غذاخوری کره بدون نمک تقسیم شده

۱ پوند گوشت چرخ کرده

۱/۲ پیاز چرخ شده ۲/۳ فنجان

۱ یک تخم مرغ

۱/۲ فنجان جعفری

۲ قاشق غذاخوری. آرد بادام

۱ قاشق چایخوری. آرد نارگیل

نصف قاشق چایخوری پودر سیر

۱/۲ قاشق چایخوری نمک کوشر

۱/۴ قاشق چایخوری فلفل سیاه تازه آسیاب شده

۱/۴ قاشق چایخوری جوز هندی تازه

۱/۸ قاشق چایخوری فلفل دلمه ای (خنک کردن)

۲/۳ فنجان آبگوشت قارچ Primal Kitchen®

۱/۳ فنجان شیر مورد علاقه

آب گوشت گاو به میزان لازم

جعفری یا شوید برای تزئین

۱۲ اونس. کلم بروکلی

۱۲ قاشق غذاخوری روغن آووکادو یا روغن زیتون اولیه برای آشپزخانه

کمی نمک و فلفل

سبزیجات پوره شده


در یک کاسه، گوشت گاو، پیاز، تخم مرغ، جعفری، آرد بادام، آرد نارگیل و ادویه ها را با هم مخلوط کنید. مخلوط را به شکل حدود ۲۵ کوفته کوچک در آورید.

یک قاشق غذاخوری کره را در تابه ای روی حرارت متوسط ​​گرم کنید. بعد از اینکه کره آب شد و به جوش آمد، کوفته ها را در ماهیتابه بریزید. بگذارید ۴ دقیقه بجوشد، سپس آن را برگردانید و ۴ دقیقه دیگر یا تا زمانی که کاملا پخته شود به پخت ادامه دهید. کوفته ها را با احتیاط از ماهیتابه خارج کنید.

باقی مانده کره را به ماهیتابه اضافه کنید و روی حرارت متوسط ​​رو به پایین گرم کنید. با استفاده از لیسک، کره را ذوب کنید، تکه های کوچک را از ته تابه بردارید و آنها را سرخ کنید. آب گوشت و شیر را اضافه کنید و هم بزنید. روی حرارت ملایم بگذارید بجوشد و در صورت لزوم کمی آب گوشت اضافه کنید تا سس به غلظت دلخواه برسد. نمک و فلفل را به مزه اضافه کنید. کوفته ها را دوباره در تابه بریزید و داخل سس بریزید. روی آن را با جعفری یا شوید خرد شده بپوشانید.

برای تهیه کلم بروکلی، کلم بروکلی را در روغن و کمی نمک و فلفل بریزید. روی سینی یا ظرف پخت قرار دهید و در دمای ۳۷۵ درجه به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه تفت دهید یا تا زمانی که خوب قهوه ای شود.

کوفته ها را روی سبزیجات پوره شده مورد علاقه خود به همراه کلم بروکلی سرو کنید و لذت ببرید!

یادداشت

کالری: ۴۵۲.۷

شکر: ۱۳.۶ گرم

سدیم: ۵۶۰.۵ میلی گرم

چربی: ۳۱.۶ گرم

چربی اشباع شده: ۱۱.۸ گرم

چربی تک غیراشباع: ۱۱.۹۲ گرم

چربی اشباع نشده: ۱.۳۶ گرم

چربی های ترانس: ۱.۲ گرم

کربوهیدرات: ۱۴.۲ گرم

کربوهیدرات خالص: ۸.۴۱ گرم

فیبر: ۵.۷ گرم

پروتئین: ۲۸.۲ گرم

کلسترول: ۱۳۸.۷ میلی گرم

  • زمان آماده سازی: ۵
  • زمان پخت و پز: ۳۰
  • دسته بندی: شام ناهار
  • روش: اجاق گاز
  • ظرف ها: سوئدی

خوراک

  • اندازه سرو: دستور ۱/۴
  • کالری: ۴۵۲.۷
  • قند: ۱۳.۶ گرم
  • سدیم: ۵۶۰.۵ میلی گرم
  • چربی: ۳۱.۶ گرم
  • چربی های اشباع شده: ۱۱.۸ گرم
  • چربی اشباع نشده: ۱۳.۱ گرم
  • چربی اشباع نشده: ۱.۲ گرم
  • کربوهیدرات ها: ۱۴.۲ گرم
  • اساسی: ۵.۷ گرم
  • پروتئین: ۲۸.۲ گرم
  • کلسترول: ۱۳۸.۷ گرم
  • کربوهیدرات خالص: ۸.۴۱ گرم

کلید واژه ها: کوفته بدون گلوتن سوئدی

سس پیتزا آشپزخانه اولیه


درباره نویسنده

وبلاگ نویس مواد غذایی، توسعه دهنده دستور العمل، و سرآشپز شخصی مستقر در میسوری، پریسیلا در پخت و پز کم کربوهیدرات، پالئو، بدون گلوتن، کتو، وگان و کم FODMAP تخصص دارد. ببینید او در پریسیلا کوکز چه می‌پزد و ماجراهای غذایی او را در اینستاگرام و پینترست دنبال کنید.

اگر می خواهید یک آواتار به همه نظرات خود اضافه کنید اینجا را کلیک کنید!



رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/