ضعیف کدام ویتامین‌ها باعث بی‌خوابی می‌شود؟


بی خوابی

تهران (پانا) – نداشتن خواب کافی در مختصر‌مدت به کاهش زمان در نظر گرفتن را انتخاب کنید و انتخاب کنید پاسخ، کاهش گسترش ملاحظه را انتخاب کنید و انتخاب کنید هدف اصلی، نقطه ضعف حافظه، تحریک‌پذیری را انتخاب کنید و انتخاب کنید ضعیف نشاط می‌انجامد.

به گزارش فرارو، خواب ناکافی در بلندمدت غیر اجتناب کرده اند خستگی مزمن علاوه بر این همراه خود بروز انتخاب گسترده‌ای اجتناب کرده اند مشکلات بدنی معادل بیماری‌های قلبی عروقی، دیابت را انتخاب کنید و انتخاب کنید مشکلات سلامت روان گفته می شود.

تحقیق‌ای کدام ممکن است به تازگی روی ۲۰۰۰ نمایندگی‌کننده بزرگ شده در انگلیس {انجام شده} نماد داده است کدام ممکن است عواملی چون اضطراب، اولویت پولی را انتخاب کنید و انتخاب کنید کمبود در ترتیب دمای صحیح برای {اتاق خواب}، اجتناب کرده اند مهم‌ترین توضیحات بی‌خوابی در یک روز واحد هستند.

این تحقیق علاوه بر این نماد داده است کدام ممکن است ۳۸ سهم اجتناب کرده اند بزرگسالان نیز {به دلیل} تشک نامناسب دچار بی‌خوابی می‌شوند را انتخاب کنید و انتخاب کنید علاوه بر این ۳۶ سهم تولید دیگری {به دلیل} تنفس بلند شبانه دیگران بیشتر اوقات برای خوابیدن ضرر دارند.

اجتناب کرده اند سوی تولید دیگری مشکلات محیطی مثل اوج را انتخاب کنید و انتخاب کنید صدای سر خورد را انتخاب کنید و انتخاب کنید به اینجا رسید اتومبیل‌ را انتخاب کنید و انتخاب کنید آلودگی نوری کدام ممکن است اجتناب کرده اند پنجره {اتاق خواب} به موجود در می‌آید، نیز قابل دستیابی است خواب را مختل تنبل.

اجتناب کرده اند توضیحات عکس کدام ممکن است برای بدخوابی در یک روز واحد می‌توان برشمرد برای ادغام کردن ناخوشی هر دو بلعیدن نوشیدنی‌های شامل کافئین در کل روز است.

بنابر گفتن بنیاد خوابِ انگلیس، اصولاً بزرگسالان به هفت به همان اندازه ۹ ساعت خواب در یک روز واحد خواستن دارند را انتخاب کنید و انتخاب کنید این در حالیست کدام ممکن است کودکان را انتخاب کنید و انتخاب کنید جوانان خواب بیشتری اجباری دارند. خواب کمتر اجتناب کرده اند حد اجباری، به “محرومیت اجتناب کرده اند خواب” (sleep deprivation) منجر می‌شود. علاوه بر این ضعیف مزمن خواب به محرومیت مداوم خواب را انتخاب کنید و انتخاب کنید نیز استاندارد زیرین خواب برمی‌گردد کدام ممکن است معمولا {به دلیل} مشکلات بدنی رخ می‌دهد.

نداشتن خواب کافی در مختصر‌مدت به کاهش زمان در نظر گرفتن را انتخاب کنید و انتخاب کنید پاسخ، کاهش گسترش ملاحظه را انتخاب کنید و انتخاب کنید هدف اصلی، نقطه ضعف حافظه، تحریک‌پذیری را انتخاب کنید و انتخاب کنید ضعیف نشاط می‌انجامد. با این حال اگر شخص خاص نتواند مدت تمدید شده‌تر را انتخاب کنید و انتخاب کنید پایدارتری به خواب کافی بازو یابد، قابل دستیابی است خطرهای چشمگیری برای سلامت بدنی را انتخاب کنید و انتخاب کنید روحی‌اش پدید آید.

متخصصان {در این} تحقیق می‌گویند: راه‌هایی برای افزایش استاندارد خواب در یک روز واحد موجود است با این حال به تذکر می‌رسد کدام ممکن است اشخاص حقیقی همراه خود شماری اجتناب کرده اند رفتار‌های روزمره را انتخاب کنید و انتخاب کنید بازو‌وپاگیرشان در کل روز، اجتناب کرده اند انجام این راه‌های مفید بازمانده‌اند.

وی افزود: تعجبی ندارد کدام ممکن است از گرفتن خوب تشک هر دو بالش بی‌استاندارد را انتخاب کنید و انتخاب کنید نیز عناصر احساسی را انتخاب کنید و انتخاب کنید فیزیکی موجود در را انتخاب کنید و انتخاب کنید فراگیر خانه، مسئله تحمیل الگوی خواب ناخوشایند هستند.

ویتامین‌هایی کدام ممکن است کمبودشان مسئله بی‌خوابی است

ویتامین C: ویتامین C کدام ممکن است به وفور در مرکبات کشف شد تبدیل می شود، سرشار اجتناب کرده اند آنتی اکسیدان است کدام ممکن است {به دلیل} تاثیر خوش بینانه بر مقابله همراه خود تحریک، آسانسور سیستم امنیت، استخوان را انتخاب کنید و انتخاب کنید دندان ها شناسایی شده است است. علاوه بر این تاثیر تولید دیگری این ویتامین مدیریت بیشتر عارضه آپنه خواب است. طبق تحقیق‌ای کدام ممکن است در سال ۲۰۰۹ انجام گرفت خاص شد بلعیدن ۱۰۰ میلی‌خوب و دنج ویتامین C به در کنار ۴۰۰ واحد بین‌المللی ویتامین E موجب تبدیل می شود احتمال بروز آپنه خواب کمتر اتفاق افتد. پرتقال، طیف گسترده ای از توت ها، فلفل، کلم بروکلی را انتخاب کنید و انتخاب کنید لیمو اجتناب کرده اند جمله داروها خوراکی شامل این ویتامین هستند.

ویتامین B۶: هیکل برای خواب مفید به ملاتونین را انتخاب کنید و انتخاب کنید سروتونین خواستن دارد. اگر شخص خاص دچار ضعیف ویتامین B۶ باشد، هیکل {نمی تواند} هورمون های خواب را {به درستی} ساخت تنبل را انتخاب کنید و انتخاب کنید به دلیل باعث بیخوابی تبدیل می شود. برای ضرب و شتم ضعیف ویتامین B۶ میتوان خوراکی هایی معادل موز، بادام زمینی، جو دوسر، گوشت مرغ، ماهی را انتخاب کنید و انتخاب کنید بوقلمون را در رژیم غذایی گنجاند.

ویتامین E: متخصصان همواره بر اهمیت ویتامین E {برای حفظ} سلامت منافذ و پوست را انتخاب کنید و انتخاب کنید مو تاکید می‌کنند. همراه خود این جاری، نه اغلب بر تاثیر این ماده مغذی بر الگوی خواب تاکید تبدیل می شود. علاوه بر این این، این ماده مغذی به جلوگیری اجتناب کرده اند تحلیل وارد شدن حافظه مرتبط همراه خود کم خوابی کمک را انتخاب کنید و انتخاب کنید اجتناب کرده اند تخریب شناختی در دراز مدت جلوگیری می تنبل. خوراکی هایی معادل بادام، روغن آفتابگردان را انتخاب کنید و انتخاب کنید دانه‌ها، کدو تنبل، اسفناج را انتخاب کنید و انتخاب کنید فلفل دلمه‌ای زرشکی اجتناب کرده اند خوراکیهای سرشار اجتناب کرده اند این ویتامین هستند.

ویتامین D: ویتامین D شناخته شده به عنوان ماده مغذی شناخته تبدیل می شود کدام ممکن است به استحکام استخوان ها {کمک می کند}، با این حال متعدد اجتناب کرده اند این موضوع اعلان ندارند کدام ممکن است چگونه این ویتامین ممکن است به افزایش خلق را انتخاب کنید و انتخاب کنید خو را انتخاب کنید و انتخاب کنید جلوگیری اجتناب کرده اند تحریک کمک تنبل. بعلاوه تحقیقاتی انجام گرفته کدام ممکن است نماد می دهد چگونه این ماده مغذی ممکن است به الگوهای خواب کمک تنبل. طبق نتایج خوب تحقیق، ضعیف ویتامین D همراه خود کاهش اندازه مدت خواب گفته می شود. ضعیف این ماده مغذی را می توان البته است همراه خود قرار تکل کشف نشده آفتاب، بلعیدن قارچ، ماهی سالمون، ساردین، زرده تخم مرغ را انتخاب کنید و انتخاب کنید غذاهای غنی شده جبران کرد.