کاهش چربی بدون رژیم کم کربوهیدرات یا ناشتا بودن روزه: تغذیه


من برخی از متخصصان بهداشت ، مانند Dr. جیسون فونگ ، که ادعا می کند از دست دادن چربی تنها زمانی اتفاق می افتد که ذخایر گلیکوژن عضلات اغلب تخلیه شده و سطح انسولین بسیار پایین است ، مانند بعد از روزه داری.

اما بسیاری از بدنسازان و افراد مناسب از رژیم غذایی کم کربوهیدرات پیروی نمی کنند و روزه نمی گیرند (در مقابل – آنها هر 3-4 ساعت وعده های غذایی کوچک می خورند). من تخمین می زنم که سطح گلیکوژن ماهیچه ها هنوز بسیار بالا است و سطح انسولین آنها متوسط ​​است.

با این حال ، این افراد هنوز می توانند چربی خود را از دست بدهند ، به شرطی که پروتئین کافی در رژیم غذایی خود داشته باشند ، به تمرینات خود ادامه دهند و کالری سوزی خود را ادامه دهند.

به نظر می رسد این با این پیشنهاد که روزه و / یا کربوهیدرات ها تنها راه چربی سوزی هستند مغایرت دارد. بنابراین س myال من از بازسازی کننده ها این است که وقتی چربی سوزانده می شود و گلیکوژن ماهیچه ها برای انرژی سوزانده می شود ، واقعاً چه چیزی کنترل می کند. شکی ندارم که داشتن سطح پایین انسولین به تعادل چربی اضافی سوزانده شده کمک می کند ، اما بدیهی است که بسیاری از افراد موفق می شوند حتی در هنگام خوردن غذاهای حاوی کربوهیدرات بالا چربی خود را از دست بدهند. پس هزینه اش چقدر است؟

دیدگاهتان را بنویسید