چگونه می توان یک منطقه میانجیگری در خانه خود ایجاد کرد


ایجاد یک فضای مشاهده اختصاصی در خانه شما راهی حمایتی است که به احتمال زیاد تمرینات روزانه را افزایش می دهد.

از کاهش سطح استرس ، اضطراب ، افسردگی ، بدن درد ، ضربان قلب و فشار خون بالا گرفته تا افزایش و تقویت سلامت احساسی ، هوشیاری ، عملکرد سیستم ایمنی ، عملکرد ذهنی ، شواهد مغز ، تمرکز ذهنی ، تمرکز و خواب ، لیست طولانی مزایای سلامت مدیتیشن به طور تصاعدی در حال افزایش است.

این یکی از ساده ترین روش هایی است که می توانید آن را برای سلامتی خود انجام دهید و از آنجا که می تواند تأثیر زیادی در عادات غذایی شما داشته باشد ، ما همه مشتریان خود را تشویق می کنیم که این عادت را توسعه دهند.

برای اولین بار که شروع می کنید ، رسیدن به حالت مراقبه ممکن است دشوار باشد ، به خصوص اگر محیط اطراف شما محیطی آرام و آرام را برای شما فراهم نکند ، اما با چند قدم ساده می توانید یک منطقه واسطه ای داشته باشید که از رشد قاعدگی پشتیبانی می کند. به

چه مواردی را باید در حوزه میانجیگری خود لحاظ کنید

در اینجا چیزی است ، بازتاب و فرهنگ شخصی شما می تواند رخ دهد و باید در هر کجا که هستید اتفاق بیفتد! مانند همیشه ، نیازی به اختصاص یک اتاق یا فضای کامل برای مدیتیشن ندارید ، زیرا مدیتیشن را می توان در بسیاری از موارد در طول روز یافت. من می دانم که همه ما آرزو داریم اتاق بیشتری در خانه ها یا آپارتمان های خود داشته باشیم که به تفکر اختصاص داده شده است ، این معمولاً اینطور نیست و شما به اتاق ثابت نیاز ندارید.

با این حال ، ما می دانیم که ما یک حیوان عادی هستیم و محیط ما تحت تأثیر رفتارهایی است که انجام می دهیم ، به همین دلیل مناسب ترین و حمایت کننده است که در فرهنگ شما جایگاه خاصی داشته باشیم.

ناحیه میانجیگری شما می تواند گوشه ای ، گوشه ای ، اتاقی باشد که اغلب از آن استفاده نمی کنید یا هر چیزی که برای شما مفید است! هنگامی که فضا را در نظر دارید ، این ابزارها را وارد کنید که به شما کمک می کند احساس امنیت کنید و امیدوارید هر روز از آنها دیدن کنید.

1. کوسن مدیتیشن راحت

نشستن هنوز هم می تواند دشوار باشد ، به ویژه اگر سفر آگاهانه خود را به تازگی آغاز کرده اید و اگر فردی متفکر و فداکار هستید ، می دانید لذت بردن چقدر مهم است. داشتن یک مکان راحت برای نشستن که مختص تفکر شما باشد ، کلیدی است.

من بالش متوسط ​​تشک آووکادو را دوست دارم زیرا یک ماده سبز و طبیعی است و یک پر کننده گندم سیاه را ارائه می دهد ، که یک پایه محکم اما راحت متناسب با بدن خاص شما ایجاد می کند.

من مدتها مشتری و حامی تشک های آووکادو بودم زیرا متعهد به تولید هر دو محصول با کیفیت بالا که برای سلامتی شما ، کشاورزان و کره زمین نیز مفید است ، است که برای رفاه ما بسیار مهم است.

2. روزنامه

من نمی توانم یک مجله مناسب را توصیه کنم زیرا این یکی از قوی ترین ابزارهایی است که من روش تغذیه آگاهانه را آموزش می دهم.

شما می توانید از یک مجله برای حمایت از شما به طرق مختلف مجلات غذایی استفاده کنید (برای مثال آنچه خوردید ، چه موقع ، چه احساسی به شما دست داد ، گرسنگی شما چه بود ، اشتها ، مشکلات گوارشی ، سلامت عاطفی در اطراف غذا و غیره) ، روزنامه هایی در مورد استرس از روز برای بازتاب ، نوشتن چیزی که هر روز از آن سپاسگزار هستید و غیره.

نشان داده شده است که یک مجله بدن با قلم و کاغذ به افزایش عملکرد شناختی و نگهداری اطلاعات به جای دیجیتال کمک می کند – بنابراین قالب قدیمی را امتحان کرده و آن را بررسی کنید.

پس از تمرین میانجیگری ، دو دقیقه وقت بگذارید تا بنویسید و درباره احساس خود ، آنچه در طول تمرین ظاهر شد و هدف خود از روز خود (یا روز بعد اگر شب فکر می کنید) فکر کنید. لحظه کنونی هوشیاری پس از مدیتیشن مکرر ، شما را در مورد نحوه بهبود ذهن و بدن راهنمایی می کند و می تواند به شما در آموزش عمیق کمک کند.

3. نوت بوک برای پشتیبانی از شما

اگر در حال یادگیری نحوه تفکر یا کشف فرهنگ های ذهنی مختلف هستید ، داشتن چند کتاب که می توانید به راحتی آنها را تهیه کرده و راهنمایی و تشویق کنید که از کجا شروع کنید واقعاً می تواند مفید باشد.

برخی از کتابهای مورد علاقه من که می توانند از سفر ذهنی شما پشتیبانی کنند عبارتند از:

4. بهبود آب و هوا

اگر می خواهید منطقه مشاهده خود را واقعاً منحصر به فرد کنید ، در عین حال به شما کمک می کند تا در موقعیت امن تری قرار بگیرید ، می توانید برخی تقویت کننده ها را اضافه کنید. اینها برای شروع فکر کردن ضروری نیست ، اما می تواند به لذت بخش تر شدن تجربه کمک کرده و به ایجاد ثبات کمک کند.

عطرها

من عاشق این هستم که چگونه بوی آرامش می تواند من را در یک حالت بسیار آرام قرار دهد ، بنابراین شما همچنین می توانید دریابید که یک روغن پخش کننده اسانس ، اسپری اتاق یا عطر نیز می تواند مفید باشد. فقط به خاطر داشته باشید که سموم غیر سمی بخرید

صدا

من همچنین از داشتن یک کاسه آواز در نزدیکی که بخشی از آموزش من است لذت می برم. داشتن بخشی از صدا یک راه زیبا برای عمق بخشیدن به تجربه شماست ، من واقعاً از شروع و پایان دادن به تفکر جلسه خود با جلسه صوتی لذت می برم.

طبیعت

حالا من یک اتاق جداگانه در خانه مان دارم با پنجره های زیبا مشرف به طبیعت. من همچنین گیاهان زیادی در اتاق دارم تا فضایی آرامش بخش ایجاد کنم. اگر پنجره ای دارید می توانید نزدیک آن بنشینید یا چند درخت را بردارید تا به آن نزدیک شوید ، برخی رفتارها برای کاهش استرس نشان داده می شود.

ایجاد منطقه میانجیگری شما

هر یک از حوزه های تفکر ما بسته به خواسته ها ، نیازها و موقعیت ما منحصر به فرد به نظر می رسد. نکته اصلی این است که دریابید که چه چیزی باعث می شود احساس کنید هر روز برای توسعه فرهنگ میانجیگری خود به آن سایت مراجعه می کنید.

اکنون که چند ایده در مورد آنچه می توانید اضافه کنید دارید ، متعهد باشید که تصمیم خود را در این هفته متمرکز کنید!

کلید را در دست بگیرید: تکیه بر یک طرز فکر منحصر به فرد یکی از بهترین کارهای رایگان است که می توانید برای حمایت از رفاه خود انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید