چه غذاهایی باید همیشه با هم خورده شوند تا مواد مغذی به خوبی جذب شوند؟ (و چرا؟): تغذیه


رفتم بالای سرم

آهن و ویتامین C (جذب آهن را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد)

ویتامین D و کلسیم (شکل فعال ویتامین D در بدن در چرخه دخیل است که جذب کلسیم را از طریق روده افزایش می دهد)

غذاهای غنی از ویتامین های محلول (A ، D ، E ، K) با چربی های سالم برای افزایش جذب.

من معتقدم که تحقیقات اخیر نیز نشان داده است که ترکیبی از سولفورافان (موجود در جوانه کلم بروکلی ، کلم پیچ ، گل کلم) و سلنیوم (سرشار از آجیل برزیلی و غذاهای غنی از پروتئین) شناخته شده است. دارای خواص آنتی اکسیدانی قوی است که ممکن است سرطان را نشان دهد. اثرات روی بدن

مکمل های غنی از گوجه فرنگی با چربی (مانند روغن زیتون) جذب و فراهمی زیستی آنتی اکسیدان قوی موجود در گوجه فرنگی به نام لیکوپن را افزایش می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید