چند گرم از شکر طبیعی (میوه) را نمی توان در صورت مصرف و کاهش چربی بدن تا حد امکان حذف کرد؟ : تغذیه


گوندیگ:

من تفاوت بین شکر طبیعی (میوه) و شکر افزوده شده (غذای فرآوری شده) را می دانم. AFAIK ، منابع سازمان های مختلف بهداشتی پیشنهاد می کنند که کمتر از 25 گرم شکر اضافه در روز بخورید. دیگران پیشنهاد می کنند به جای خوردن شکر به اضافه محدودیت 38 گرم در روز.

من فکر می کنم این دو منبع قابل اعتماد هستند اضافه sonkor وقتی بتوانم از آن اجتناب کنم ، هر چند خوب است.

سوالات:

  1. هدف من این است که تا حد امکان چربی بدن را کاهش دهم (دریافت حدود 10 درصد چربی بدن). حداکثر ، چقدر گرم شکر طبیعی باید هر روز خورده شود؟

  2. MyFitnessxty پیشنهاد می کند که من زیر حد قند 92 گرم باشم. چرا؟ آیا این پیشنهاد در مورد من که در سوال آخر بحث کردم قابل اعتماد است؟

  3. فرض کنید من (به عنوان مثال) آب میوه را با آب برقی خود درست می کنم. آیا قند طبیعی موجود در آب میوه همانند تمام میوه ها (آب میوه ها) بر بدن من تأثیر می گذارد؟

دیدگاهتان را بنویسید