چرا خوشحال نیستی؟


هر لا تعلیق است در تعریف مدر مدرس فاصلی

تهران (پانا) – بسیاری از افراد در زندگی خود خوشحال نیستند، اما ممکن است دلایلی وجود داشته باشد که شاد و آرام نیستند.

به گزارش نمناک، بی پولی و تفریح ​​مانع از شادی ما می شود. در واقع، عادت‌های سمی ما می‌توانند به ما نفوذ کنند و شادی ما را بدزدند. امروز زمانی است که به شما توضیح می دهیم که اگر اشتباه می کنید، اشتباه خود را می دانید و اولین قدم را برای توقف خودتخریبی بردارید و جا برای شادی بیشتر باز کنید.

در این بخش رازهای موفقیت در زندگی و نحوه حذف ۸ عادت زیر را به شما نشان خواهیم داد. همچنین نکاتی را در مورد چگونگی شروع تغییر قوانین پیرامون آنها خواهید یافت زیرا شادی چیزی است که ما به تنهایی مسئول آن هستیم.

۱- احساسات خود را سرکوب می کنید

اغلب به ما گفته می شود که احساسات منفی را نشان ندهیم. این داستان از کودکی شروع می شود. کلماتی مانند “گریه نکن”، “غمگین نباش” را شنیده ایم و یاد گرفته ایم که چگونه احساسات خود را پنهان کنیم، اما این رفتار تجربه بدتری در زندگی است.

به گفته کارشناسان، نبرد با احساسات، سرکوب احساسات نیست، زیرا ما نمی توانیم آنچه را که می خواهیم یا نمی خواهیم انتخاب کنیم. همچنین منجر به کمبود ارتباطات و روابط می شود و بر بسیاری از بخش های زندگی ما تأثیر می گذارد و به یاد داشته باشید که خاموش کردن احساسات می تواند منجر به مشکلات سلامتی زیادی شود. به عنوان مثال، راه های غیررسمی زیادی مانند انجام حرکات موزون وجود دارد که بتوانیم احساسات خود را بیان کنیم.

۲. به خود اجازه اشتباه نمی دهید

فراموش نکنید که برخی از اعمال تغییر زندگی تصادفی هستند. آنها شامل باتری های قلب، اجاق های مایکروویو، حتی پنی سیلین هستند و مهمتر از آن، شما می توانید ادعا کنید که بهترین فرد در سن خود هستید. اما آیا واقعا در زندگی خود راضی هستید؟

ما اینطور فکر نمی کنیم، زیرا شما دائماً در حال تلاش برای چیزهایی هستید که واقعاً وجود ندارند و حتی اشتباهات کوچک می توانند باعث استرس، اضطراب، اختلالات خوردن و سایر مشکلات سلامتی شما شوند.

شما باید اشتباه را بپذیرید و دیدگاه خود را نسبت به شکست تغییر دهید، تا این راه جدید آسان تر شود، سخنان توماس ادیسون را به خاطر بسپارید، ۱۰۰۰۰ بار من شکست نخورده ام. من ۱۰۰۰۰ روش پیدا کرده ام که کار نمی کنند.

۳. شما عاشق قربانی شدن هستید

سرزنش دیگران یا شرایط برای شکست خود راهی سریع برای عصبانیت است. آیا خیلی آسان است که همه چیز را سرزنش کنیم؟ تقصیر من نیست، پارکینگ است. نمی توانید به تعطیلات بروید؟ تقصیر من نیست، این مردم هستند که نمی خواهند بیشتر از من پول بدهند، به دلیل این وضعیت، شما نمی توانید از عهده مسائل “غیر ضروری” برآیید.

بیایید نگاهی دقیق تر به سناریوی اول بیندازیم تا وضعیت را روشن تر کنیم. وقتی می گویید مشکل بازاریابی است، نمی توانید آن را انجام دهید؟ ماشین ها امروز، فردا و چند روز پیش هنوز آنجا هستند. پس آیا تا آخر عمر دوام خواهید آورد؟

اما اگر بگویی مسئول تاخیر به عهده خودت هستی، اقیانوس بزرگی به خودت می دهی. می توانید زود از خواب بیدار شوید یا می توانید از رئیس خود بخواهید برنامه کاری شما را تغییر دهد.

شما می توانید تصمیم بگیرید که صبح به باشگاه ورزشی نزدیک دفتر خود بروید تا بتوانید بعداً به کار خود ادامه دهید و سعی کنید به هر چیزی که زندگی شما را تحت تأثیر قرار می دهد از این زاویه نگاه کنید که به جای موانعی که شروع به دیدن می کند شما فرصت دارید.

۴. فکر می کنید یک روان خوان هستید

شما فقط یک انسان هستید و نمی توانید ادعا کنید که ذهن مردم را می خوانید. با این حال، افکاری مانند “من در چشم آنها احمق به نظر می رسم” یا “آنها فکر می کنند من واقعاً خسته کننده هستم” هر روز به ذهن ما می رسد.

در اینجا چند نکته ساده برای این نوع موقعیت ها وجود دارد. خودتان را دست کم نگیرید، اما باور کنید که مردم برای شما بهترین هستند. این بینش اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد و به شما کمک می کند واضح صحبت کنید و همچنین درخواست کمک در زمانی که انتظارش را ندارید راحت تر خواهید بود.

۵- شما کینه دارید

اول اینکه خشم می تواند تأثیر منفی بر سلامتی داشته باشد. از افسردگی خفیف گرفته تا مشکلات عاطفی جدی، شاد بودن زمانی که افسرده هستید یا با مشکلات عاطفی سروکار دارید، سخت است.

دوم اینکه باید بدونی که اگه اینجوری باشی باید برات سخت تر باشه. این مشکل می تواند ناشی از اعتماد به نفس پایین یا دلایل دیگری باشد که مناسب شما نیست.

به عنوان یک مثال کوچک، اگر کسی به شما بگوید که شما احمق هستید، آیا به شما آسیب می رساند که بدانید این درست نیست؟ به هیچ وجه، بنابراین این نکته مهمی است که شما باید بدانید. اگر بدانید، زمانی که فکر می کنید کسی به شما صدمه می زند، می توانید پیشرفت کنید.

سوم اینکه فقط به خودت صدمه میزنی. وقتی آن موقعیت بد را به یاد می آورید، در ذهن شما می ماند و احساس عصبانیت یا درماندگی می کنید.

شما وقت و انرژی گرانبهای خود را صرف چیزی می کنید که نمی توانید تغییر دهید. آیا بهتر نیست به یک درمانگر مراجعه کنید و یاد بگیرید که چگونه رها کنید و زندگی خود را با چیزهای بهتر پر کنید؟

۶. به نظرات دیگران اعتماد دارید

یک دقیقه وقت بگذارید و به این فکر کنید که چگونه می‌توانید تأثیر «درست» روی دیگران بگذارید و این کار چقدر شما را شادتر می‌کند. اگر متوجه شدید که این مقیاس برای شما مناسب نیست، وقت آن است که در ارزش های خود تجدید نظر کنید و خودتان را انتخاب کنید، زیرا به گفته کارشناسان، اعتماد به افراد و غمگین بودن و ناتوانی در غلبه بر محدودیت های آنهاست.

فقط فکر کنید که گاهی می خواهیم مردم را تحت تاثیر قرار دهیم و دوست نداریم چیزی را به کسانی که برایشان مهم نیست ثابت کنیم. از این به بعد، باید از خود بپرسید، “آیا من خوب هستم یا برای دیگران کار می کنم؟ در هر شرایطی. می توانید پاسخ ها را برای ایجاد “زندگی من” به “زندگی” تغییر دهید ممکن است با این محصولات مشکل داشته باشید. ، اما شما را مجبور می کند حرکت کنید و خود را باور کنید.

۷- روی موفقیت دیگران تمرکز می کنید

در شبکه های اجتماعی، سخت است که در “تله مقایسه” نیفتیم، ما به اندازه دختران دیگر شیک لباس نمی پوشیم، مانند آنها راه نمی رویم، ما کامل نیستیم رابطه ما خوب است. خواستن این چیزها به راحتی می تواند شما را ناراحت کند اما چیزهای مهم را فراموش نکنید.

اولاً، مردم فقط قسمت هایی را نشان می دهند که شما می خواهید ببینید، هیچ تضمینی وجود ندارد که زندگی آنها برای آنها عالی باشد، علاوه بر این، دریایی از شواهد وجود دارد که آنها یکسان هستند. فیس بوک یا اینستاگرام پخش می شود، رنگی نیست و در نهایت، در حالی که مراقب زندگی دیگران هستید، خود را فراموش می کنید، زمانی را که می توانستید برای رسیدن به موفقیت خود صرف کنید، از دست می دهید.

به زندگی خود ادامه دهید و مراحل ساده زیر را برای شروع در این مسیر امتحان کنید. هر روز باید ۵ کاری را که انجام داده اید و به آنها افتخار می کنید علامت بزنید و بنویسید. این به شما کمک می کند ارزش زندگی خود را ببینید و به سمت موفقیت حرکت کنید.

۸. اجازه ندهید گذشته و آینده شما وارد زندگی شما شود

ما دوست نداریم بگوییم که فکر کردن به گذشته یا آینده ما را غمگین می کند، اما بهتر است در آنجا گیر نکنیم. تمرکز در گذشته ممکن است نشان دهنده یک مسئله حل نشده باشد که شما را تحت فشار قرار داده است. با وجود تمام تمرکز روی آینده، مشکلات و نگرانی هایی دارید.

علاوه بر این، تحقیقات نشان داده است که افرادی که بر زمان حال تمرکز می کنند، شادتر هستند، ارتباط بهتری با دیگران دارند و مهارت های ساده ای دارند که می تواند به شما در زندگی کمک کند.

روی گوش دادن تمرکز کنید. سعی کنید روی صداهای دور، نزدیک، کوچک یا بلند تمرکز کنید. صداها و صداهای دوردست را انتخاب کنید که از سکوت بیرون می آیند.

برو عطرها را کشف کن قوی، سبک، رایحه ها می آیند و می روند.

به ابرهای متحرک نگاه کنید. سعی کنید تا جایی که می توانید روی جزئیات تمرکز کنید. شکل ها را برای خود توضیح دهید.