رژیم لاغری سریع

پیتزا کاپرز (روی نان نان)


به دستور غذا بروید – چاپ کنید

پیتزا کاپرز یک غذای گیاهی خوشمزه، سریع و آسان است، به خصوص زمانی که از نان نان برای کراست استفاده می کنید! شما فقط نیاز دارید ۲۰ دقیقه و ۵ ماده برای تهیه پیتزا Caprese naan. با لایه‌هایی از موزارلای تازه، گوجه‌فرنگی رسیده، ریحان تازه، روغن زیتون، و لعاب بالزامیک، چه چیزی را در مورد این نان مسطح با طعم و مزه در سالاد کاپرز دوست ندارید؟

عکس بالای پیتزا کاپرسه روی نان نان با موزارلای تازه، گوجه فرنگی، ریحان تازه و بالزامیک.

پیتزا نان مربا برای شب های شلوغ است. من همیشه یک جعبه نان را در فریزر خود نگه می دارم تا پیتزای خانگی آسان را هر زمان که شما بخواهید.

ترفندهایی برای درست کردن پیتزای عالی نان هر بار وجود دارد (از جمله برشته کردن نان قبل از افزودن رویه ها تا ترد تر شود.) برای این دستور به سس نیاز ندارید – فقط یک قطره روغن زیتون و کمی پودر سیر قبل از اضافه کردن گوجه فرنگی و پنیر، و همچنین یک قطره روغن زیتون و کمی نمک و فلفل بپاشید. فر!

این یک پایان عالی برای دستور پخت تابستانی است، زمانی که گوجه فرنگی در اوج خود است و ریحان تازه فراوان است. فقط کافیست چند دقیقه فر را روشن کنید.

دستی که تکه ای از پیتزای کپرسه نان را در دست گرفته است.

مواد لازم برای پیتزا Caprese on Naan (و جایگزینی)

  • نان نان – شما می توانید این را تقریبا در هر فروشگاه مواد غذایی خریداری کنید. از خمیر پیتزای معمولی برای این دستور هم استفاده کنید (به پرسش های متداول و یادداشت های دستور العمل در مورد نحوه انجام این کار مراجعه کنید.)
  • روغن زیتون
  • پودر سیر
  • پنیر موزارلای تازه پنیر موزارلای رنده شده را می توان به صورت پینگ استفاده کرد.
  • گوجه فرنگیها – من برش‌های بزرگ و ضخیم گوجه‌فرنگی بزرگ را دوست دارم، اما گوجه‌فرنگی‌های گیلاسی نصف شده نیز به همان اندازه کار می‌کنند.
  • ریحان تازه
  • پوشش بالزامیک / کاهش – اختیاری، اما به شدت توصیه می شود (می توانید این را از فروشگاه بخرید یا خودتان نرم کننده بسازید.)
  • نمک و فلفل

لطفاً برای دستور پخت کامل از جمله مقادیر مواد و دستورالعمل های دقیق به انتهای پست بروید.

نمای نزدیک از تکه‌های نان پیتزا با پنیر موزارلا، گوجه‌فرنگی، ریحان و رویه‌های بالزامیک روی آن.

طرز تهیه پیتزا کاپرسه نان

  1. فر را گرم کنید. در حین گرم کردن، نان نان را روی یک ورقه پخت بپزید در حین تهیه سایر مواد این به قهوه ای شدن آن ها قبل از افزودن لایه بیرونی کمک می کند و از ترد شدن پوسته آن اطمینان حاصل می کند. مراقب آن باشید – اگر فر شما خیلی طول می کشد تا از قبل گرم شود، ممکن است بخواهید آن را قبل از اینکه همه چیز گرم شود بیرون بیاورید زیرا نمی خواهید بسوزد!
  2. روغن زیتون بپاشید و پودر سیر بپاشید روی نان
  3. گوجه فرنگی و پنیر موزارلا را روی آن قرار دهید.
  4. نان تا زمانی که پنیر آب شود و حباب بزند.
  5. برگ های ریحان را روی آن قرار دهید.
  6. پاشیده شده با روغن زیتون، نمک و فلفل بپاشید، و همچنین نم نم نم نم از لعاب بالزامیک، در صورت استفاده
  7. برش داده و سرو کنید!

لطفاً برای دستور پخت کامل از جمله مقادیر مواد و دستورالعمل های دقیق به انتهای پست بروید.

پرسش و پاسخ

آیا باید بعد از پختن پیتزا در نان روغن زیتون و نمک به آن اضافه کنم؟

آره! من به خوبی به یاد دارم که در خارج از کشور در منطقه ناپل ایتالیا تحصیل کردم، پیتزای با موزارلا و ریحان تازه بوفالو برداشتم، و آشپز را تماشا کردم که روغن زیتون و نمک را روی یک پیتزای کاملا پخته می پاشد. شگفت انگیز. مواد تشکیل دهنده این پیتزا شور خاصی ندارند، بنابراین افزودن نمک بیشتر طعم آن را افزایش می دهد. اگر نمی خواهید می توانید آن را بیرون بگذارید.

آیا می توانم از خمیر پیتزا معمولی استفاده کنم؟

مسلما! من توصیه می کنم خمیر را قبل از اضافه کردن مواد رویه بپزید، درست مانند نان نان. خمیر را پهن کرده و بعد از گرم کردن فر به مدت حدود ۱۰-۵ دقیقه بسته به ضخامت آن بپزید. سپس به تزیین پیتزا ادامه دهید.

چگونه می توانم یک سهم داشته باشم؟

با استفاده از نان مینی نان می توانید به راحتی یک وعده غذایی درست کنید. حتی اگر نمی خواهید فر را به طور کامل گرم کنید، می توانید از توستر استفاده کنید.

دو تکه پیتزا نان کاپرسه روی سینی فر.

سایر دستور العمل های پیتزا نان

پیتزا نان یکی از روش های مورد علاقه من برای تهیه پیتزای سریع و آسان در خانه است! یک تعدادی از بهترین هاش اینجاست:

دیگر دستور العمل های الهام گرفته از Caprese

من فقط عاشق ترکیب گوجه فرنگی رسیده، موزارلای تازه و ریحان تازه در سالاد کاپرز هستم. در اینجا چند راه دیگر برای لذت بردن از این ترکیب خوشمزه وجود دارد:

آیا می دانستید که نظر دادن و رتبه بندی دستور العمل ها یکی از بهترین راه هایی است که می توانید از وبلاگ نویسان غذای مورد علاقه خود حمایت کنید؟ اگر این دستور غذا را درست می‌کنید، لطفاً روی ستاره‌های زیر کلیک کنید تا نظر بدهید و به این دستور غذا امتیاز دهید و/یا عکس‌ها را در رسانه‌های اجتماعی با استفاده از هشتگ #bowlofdelicious به اشتراک بگذارید یا @bowlofdelicious را تگ کنید!

تصویر مربعی از پیتزای کاپرسه روی نان نان.

پیتزا کاپرسه روی نان نان

پیتزا Caprese روی نان نان یک دستور غذای گیاهی ۵ ماده‌ای آسان با موزارلای تازه، گوجه‌فرنگی، ریحان و لعاب بالزامیک است که با کمی روغن زیتون و پاشیدن نمک و فلفل به پایان می‌رسد.

دستگاه چاپ
سنجاق
متوسط

یک مسیر: پیتزا

ظرف ها: ایتالیایی

زمان آماده سازی: ۵ دقایق

زمان پخت و پز: ۱۵ دقایق

زمان کل: ۲۰ دقایق

سهام: ۴ سهمیه ها

کالری: ۴۳۷کالری

نویسنده: الیزابت لیندمن

عناصر

  • ۲ نان نان
  • ۲ قاشق های بزرگ روغن زیتون اضافی تقسیم شده
  • ۱/۲ قاشق کوچک پودر سیر تقسیم شده
  • ۲ گوجه فرنگی متوسط ​​یا بزرگ به ۸-۱۰ برش برش دهید
  • ۸ اونس. پنیر موزارلای تازه ۱۰ برش بزنید
  • ۱۲ برگ های بزرگ ریحان تازه
  • نمک و فلفل تازه ترک خورده چشیدن
  • لعاب بالزامیک برای اسپری کردن (انتخاب من)

دستورالعمل ها

  • فر را با دمای ۴۲۵ درجه فارنهایت گرم کنید. نان نان را روی سینی فر تقویت شده قرار دهید (در صورت تمایل برای تمیز کردن آسان با پوست کاغذی بپوشانید). در حالی که فر از قبل گرم می شود، نان نان را در فر قرار دهید تا کمی برشته شود و روی آن قرار دهید. (اگر فر شما دیر گرم می شود مراقب باشید تا نسوزد!). در حالی که فر از قبل گرم می شود و نان نان برشته می شود، رویه ها را درست کنید.

  • تمام نان را بریزید نصف قاشق غذاخوری روغن زیتون. افشانه نصف قاشق چایخوری پودر سیر روی هر کدام لایه ای از برش های گوجه فرنگی تازه و پنیر موزارلا (من دوست دارم آنها را به صورت دایره ای در اطراف محیط نان روی هم بگذارم).

  • در دمای ۴۲۵ درجه فارنهایت به مدت ۱۰ دقیقه یا تا زمانی که پنیر ذوب شده و شروع به قهوه ای شدن کند بپزید.

  • از فر خارج کرده و برگ های ریحان را روی هر پیتزا تقسیم کنید. باقیمانده را بپاشید نصف قاشق غذاخوری روی هر کدام روغن زیتون بپاشید و کمی نمک و فلفل بپاشید و در صورت استفاده از مخلوط بالزامیک بریزید. ۴ برش بزنید و سرو کنید.

یادداشت

  • در هر وعده غذایی: برای سهولت کار برای یک وعده غذایی می توانید از فر نان نان و توستر مینی فلت استفاده کنید.
  • آن را وگان کنید: از یک جایگزین پنیر موزارلای وگان استفاده کنید.
  • آن را بدون گلوتن کنید: از نان بدون گلوتن استفاده کنید.
  • اطلاعات تغذیه ای ارائه شده شامل هیچ گونه سدیم اضافه شده از چاشنی به طعم، هیچ گونه مواد اختیاری نیست و برندها را در نظر نمی گیرد. با استفاده از این ماشین حساب یا با اضافه کردن دستور غذا به Yummly، خودتان آن را محاسبه کنید.

خوراک

سرویس: ۲برش ها | کالری: ۴۳۷کالری | کربوهیدرات ها: ۳۵g | پروتئین: ۱۸g | چربی: ۲۵g | چربی های اشباع شده: ۹g | چربی اشباع نشده: ۱g | چربی های تک غیر اشباع: ۹g | کلسترول: ۵۰میلی گرم | سدیم: ۷۸۴میلی گرم | پتاسیم: ۲۶۷میلی گرم | اساسی: ۲g | قند: ۵g | ویتامین A: ۱۲۰۷IU | ویتامین سی: ۱۳میلی گرم | کلسیم: ۳۳۷میلی گرم | اهن: ۱میلی گرم

این پست در ابتدا در ۱۶ فوریه ۲۰۱۴ در The Bowl of Delicious منتشر شد. با عکس‌های جدید، دستورالعمل‌ها، دستور العمل‌های بهبودیافته و اطلاعات مرتبط بیشتر بازنشر شده است.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/