پروتکل روده 4 هفته و 4 هفت در هر راه


اگر با درد معده دست و پنجه نرم می کنید ، تنها نیستید. مواردی مانند استرس ، خواب ، ورزش و غذایی که می خورید همگی می توانند بر سلامت روده شما تأثیر بگذارند.

مربی Super Beach Beach و متخصص تغذیه Fall Calabrese با مشکلات معده بیگانه نیست.

او در طول سالها با این مشکل دست و پنجه نرم می کرد – اما پس از آزمایش و خطای زیاد و همکاری نزدیک با پزشک ، سرانجام یاد گرفت که چگونه “محرک” های خود را کشف کند.

و حالا شما نیز می توانید.

ساده است: غذاهایی که باعث ایجاد حساسیت می شوند را کنار بگذارید. تمرینات غیر تهاجمی را اضافه کنید.

فال با ترکیب تجربیات و تخصص خود ، راهی برای مقابله با مسائل متابولیک از نظر جسمی و احساسی با پیوند دادن به برنامه تمرینی که به راحتی دنبال می شود و برای مفاصل آسان است ، پیدا کرده است.

همه چیز از آنجا شروع می شود پروتکل روده 4 هفته -یک برنامه تغذیه ای منحصر به فرد و کامل که از برنامه حذف گام به گام پیروی می کند تا به شناسایی و طبقه بندی محرک های غذایی کمک کند.

این برنامه می تواند به شما در شناسایی غذاهایی که بر سلامت دستگاه گوارش شما تأثیر می گذارد ، کمک کند و ابزارهایی را در اختیار شما قرار دهد که به شما کمک می کند بر ناراحتی خود غلبه کنید.

از آنجا که مطالعات نشان می دهد ورزش آرام می تواند به شما در تأثیر مثبت بر سلامت روده شما کمک کند ، پاییز نیز ایجاد کرده است 4 هفته از هر جهت به حداکثر رساندن مزایا پروتکل روده 4 هفتهبه

حتی اگر مشکلات معده را تجربه نمی کنید ، 4 هفته هر راهی می تواند به تنهایی انجام شود و برای افرادی مناسب است که می خواهند تاثیر مفاصل خود را کاهش دهند.

با یکدیگر، پروتکل روده 4 هفته و 4 هفت در هر راه این می تواند به شما کمک کند تا از شیوه زندگی سالم خود حمایت کنید و رژیم غذایی متعادل و ورزش مناسب خود را ایجاد کنید.

پروتکل روده 4 هفته

پروتکل گردان 4 چیست؟

پروتکل روده 4 هفته ای یک برنامه تغذیه ای منحصر به فرد و جامع است که برای کمک به ارتقاء سلامت کلی روده با شناسایی و حذف محرک های غذایی که اغلب باعث ناراحتی معده می شوند ، طراحی شده است.

از این برنامه چه انتظاری می توان داشت؟

اجازه ندهید کلمه “نابود کردن” شما را بترساند-پاییز فیلم های آموزشی مرحله به مرحله را طی می کند تا دقیقاً به شما نشان دهد که چه کاری باید انجام دهید ، چه موقع این کار را انجام دهید و چگونه از غذاهای مشکل ساز اجتناب کنید.

به مدت 4 هفته ، به شما نشان می دهد که چگونه 7 ماده غذایی که در طبیعت مشکل هستند را حذف ، تغییر و تعادل دهید ، حذف کنید.

چه کسی ملزم به ساخت این برنامه است؟

هر کسی که مشکلات گوارشی دارد می تواند از پروتکل روده 4 هفته بهره مند شود.

آیا دستورالعمل ها و نکاتی در مورد غذاهایی که می خورم دریافت خواهم کرد؟

البته! شما دستورالعمل هایی را پیدا خواهید کرد که شما را در راه نگه دارد ، 8 فیلم آشپزی مرتبط با برنامه و فایل های PDF و نکات هفتگی برای ایجاد انگیزه و آموزش در این راه.

چه مکمل هایی باید مصرف کنم؟

پاییز Beachbody Optimize را برای آنزیم های گوارشی که به جذب و بازسازی مواد مغذی کمک می کند پیشنهاد می کند. Early Beachbody و Probiotic Beachbody برای کمک به حمایت از فلور مفید در روده ، و Shakeology Vegan – که روزانه به منظور کمک به حداکثر استفاده از آن استفاده می شود ، جوان سازی کنید. پروتکل روده 4 هفته ای.

این مکمل ها می توانند به سلامت گوارش کمک کرده و به بدن در حفظ محیط فلور روده سالم کمک کنند.

پاییز می تواند به شما در یافتن جایگزین هایی که در بازار شما موجود نیستند کمک کند.

آیا برای انجام این برنامه باید Portion Fix یا 2B Mindset را دنبال کنم؟

نه ، هیچ کس نمی تواند روی این برنامه بپردازد ، اگرچه بر اساس ظرف است و به خوبی با Portion Fix جفت شده است.

آیا در طول رژیم ورزش می کنم؟

تحقیقات نشان می دهد که ورزش می تواند بر سلامت روده تأثیر مثبت بگذارد و انجام این کار در طول پروتکل روده 4 هفته می تواند به بهبود نتایج شما کمک کند ، اما لازم نیست.1

برای جلوگیری از مصرف بیش از حد فیزیکی ، Fall یک برنامه تناسب اندام اختیاری ایجاد کرده است ، بدون هیچ تاثیری 4 هفته در هر راهی که می تواند به تنهایی انجام شود یا با قانون 4 هفته روده همراه شود.

4 هفته از هر جهت

چه نوع تمریناتی در برنامه گنجانده شده است؟

4 هفته از هر بدن همراه خوبی برای برنامه Fall-Prout Gut Protocol-بدون ضربه است که قوام و نتایج را در هر راهی قابل دستیابی می کند.

اگرچه هنگام برنامه رژیم غذایی ورزش توصیه می شود ، اما نباید خیلی سخت باشد و عملکرد روده بدن شما را مختل کند.

در پاییز ، او به طور ماهرانه این تمرینات را بدون هیچ زحمتی و بدون تهاجم ، برای سفر ترمیم روده شما آماده کرده است.

شما در مجموع 16 تمرین – 4 تمرین در هفته به مدت 4 هفته – همه در کمتر از 30 دقیقه (شامل گرمایش و سرمایش!) انجام می دهید.

همچنین 4 دوچرخه سواری اختیاری در داخل خانه وجود دارد که می توانید به تمرینات معمول خود اضافه کنید.

تمرکز بر تمرینات بیش از حد (طولانی مدت) است که از زمان بحران برای به حداکثر رساندن نتایج استفاده می کند.

هر لحظه هدفمند و م effectiveثر است – و برای تکمیل نتایجی که می توانید با پروتکل 4 روده به دست آورید طراحی شده است.

هر هفته 4 هفته کیست؟

4 هفته بدنسازی برای هر کسی است که به دنبال راهی برای دستیابی به نتایج است – یک برنامه ورزشی ساده اما بسیار تاثیرگذار و م effectiveثر که به راحتی از مفاصل بیرون می آید.

آموزش حفظ ثبات را بدون تمرینات م thatثر که به قدرت ، تحرک و سرزندگی کلی شما کمک می کند ، آسان تر می کند ، به طوری که در هر صورت می توانید نتیجه بگیرید.

به چه وسایلی نیاز دارم؟

شما به دو دمبل احتیاج دارید و یک توپ کلیدی توصیه می شود.

چه زمانی می توانم هفته 4-روده و 4 هفته راه را دریافت کنم؟

هر دو برنامه در مارس 2022 در دسترس خواهند بود.

سقوط کالابرس کیست؟

Fall of Calabrese یک برنامه 4 هفته ای برای هر مسیر ، کنترل 9 هفته ای ، نگهداری 21 روزه و سایر برنامه های تناسب اندام ، و همچنین برنامه های تغذیه 4 هفته ای در پروتکل روده و سیستم کاهش وزن است.

نویسنده ای که شما را می فروشد حتی اگر زندگی دیوانه واری دارید وزن خود را مانند دیوانه ها تکان دهید و مجری برنامه آشپزی FIXATE ، او یک مربی کامل و دارای گواهینامه IIN با مدرک از NASM و AFPA است.

1اخبار سلامت امروز

محصولات همه محصولات موجود در بازار شما نیستند.

دیدگاهتان را بنویسید