نگرانی؟ این را امتحان کن!


امروز می خواهم در مورد این واقعیت صحبت کنیم که ما زمان زیادی را صرف می کنیم ، تلاش زیادی برای انتخاب غذای سالم و ما رژیم داریم (از خواندن پیام های اینستاگرام گرفته تا برنامه ریزی برای خرید محصولات رژیم غذایی سالم و رژیم غذایی و …) اما می بینیم که همه اینها را انجام داده ایم ، اما نتیجه مطلوب است متوجه نشدم!

به طور خلاصه ، نظریه ای به نام نقطه نظر وجود دارد که میزان انرژی را بیان می کند الزامات ما مشروط است

مشکلات عصبی مانند استرس می تواند انرژی لازم را تأمین کند تغییر بدن در نتیجه فرایند وزنه زدن ، مشکلات و شکست هایی را به دنبال خواهد داشت.
وقتی صحبت از استرس و نقش آن در کاهش وزن می شود ، ابتدا باید استرس را در نظر بگیرید اختلالات عصبی مانند افسردگی نیستند ، استرس یک حالت طبیعی است. مثل استرس جزئی (به عنوان مثال: رانندگی یا کار و موقعیت های استرس زا و)

بنابراین کاری که باید انجام دهیم این است این موقعیت های استرس زا را محدود کنید یا واکنش ما را نسبت به آنها تغییر دهید.
بنابراین فردی که اغلب غذا می خورد به جای اینکه به مسائل مربوط به سبک زندگی نگاه کند ، چه می کند؟، مصرف وی را محدود کرده و فشار بیشتری به بدن او وارد می کند. اما وزنش را نمی دانم کم نخواهد کرد.

وقتی از متقاضیان می پرسیم ، “برای کاهش استرس 9 بار در 10 بار چه کار می کنید؟ می گویند ما می خوریم!

خوب ، شما آزمون را می خواهید ، پس ما چه کنیم؟ یکی از راه حل هایی که ما ارائه می دهیم این است یک لیست شخصی از فعالیت هایی که به شما کمک می کند از استرس خارج شوید بهت خوش بگذره ، آماده باش!

برای ایجاد و تهیه یک لیست شخصی بر اساس تجربه من ، این ایده ها می تواند به موارد زیر کمک کند:

روی صندلی بنشینید و پاهایتان را روی بال ها بگذارید ، چشمان خود را ببندید و استراحت کنید.

دوش گرفتن

کتاب یا مجله خوب بخوانید

اگر حیوانات خونخوار را دوست دارید ، می توانید با آنها خرید کنید و از آنها لذت ببرید.

با دوست خوب تماس بگیرید

بازی های آنلاین انجام دهید

به قلب طبیعت بروید (حتی پارکینگ خوب است)

نقاشی یا طراحی

ماساژ

فیلم تماشا کنید ، به تئاتر بروید (به ویژه کمدی)

یوگا کار کن.

تمرینات تنفس عمیق را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید