میگو و بلغور کتو | بلغورهای کم کربوهیدرات!


این دستور تهیه میگو و بلغور کتو، تمام آن ترد خوشمزه ای را به شما می دهد که از یک غذای کلاسیک جنوبی بدون تمام کربوهیدرات انتظار دارید! این دستور سریع، آسان و بسیار خوب است.

میگو و بلغور کتو

پرش به:

چرا این دستور تهیه میگو و بلغور کتو بسیار عالی است؟

سه چیز مشترک اکثر دستور العمل های جنوبی وجود دارد: آنها معمولاً غذاهای راحتی هستند که سرگرم کننده، خوشمزه و دارای کربوهیدرات بسیار بالایی هستند.

من با دو مورد اول مشکلی ندارم، اما قسمت کربوهیدرات بالا که به سختی می توانم آن را قورت دهم.

به‌عنوان طرفدار بزرگ غذاهای جنوبی و سبک زندگی کم کربوهیدرات، اغلب سعی می‌کنم یک غذای غنی از کربوهیدرات را به یک غذای کتوپسند تبدیل کنم. و این دقیقاً همان کاری است که من با آن انجام دادم دستور تهیه میگو و بلغور کتو.

مجبور شدم جایگزینی بیابم که کربوهیدرات کم باشد و خوش طعم. تصمیم گرفتم باهاش ​​برم جایگزین بلغور گل کلم برای این میگو و بلغور کتو، و بگذارید به شما بگویم، به طرز شگفت انگیزی خوب می شود.

می دانم که احتمالاً به این فکر می کنید که “گل کلم؟! واقعا؟” اما اجازه دهید به شما اطمینان دهم که بسیار خوب کار می کند. روی آن کره و پنیر پارمزان، و روی آن میگوی خوشمزه ترشی شده با کاجون، این کتو گریت ها شبیه هیچ چیز دیگری نیستند. حالا بیایید آشپزی را شروع کنیم!

طرز تهیه میگو و بلغور کتو

  1. گل‌های گل کلم را به مدت ۵ دقیقه در آب بپزید تا نرم شوند. آب اضافی را تخلیه کنید.
  2. کره، پنیر، نمک و فلفل را اضافه کرده و با مخلوط کن غوطه‌وری پوره کنید. در صورت نیاز کمی خامه اضافه کنید تا رقیق شود.
  3. در یک ماهیتابه ۱۰ اینچی، کره را روی حرارت متوسط ​​رو به پایین گرم کنید. سیر را اضافه کنید و ۳۰ ثانیه تفت دهید.
  4. میگو، ادویه کاجون و خامه را اضافه کنید و بپزید تا میگو پخته شود (حدود ۵ دقیقه). آب لیمو و جعفری را با هم مخلوط کنید.
  5. میگو را روی رنده کلم بروکلی سرو کنید.

نکات و ترفندهایی برای تهیه قرص میگو و کتو

  • اگر بلغور سنتی را ترجیح می‌دهید و کربوهیدرات‌ها را در نظر نمی‌گیرید، می‌توانید از این دستور پنیر بلغور به جای بلغور گل کلم استفاده کنید.
  • اگر دانه ها خیلی غلیظ هستند کمی خامه بیشتر به مخلوط اضافه کنید.
  • مراقب پختن بیش از حد میگو باشید! میگوی بیش از حد پخته شده می تواند سفت باشد و این را درست کند میگو و بلغور کتو تجربه آنچنان که می‌توانست خوب نیست.
  • در حین پختن میگوها حتما به دقت مراقب آنها باشید و بعد از اینکه به رنگ صورتی یکنواخت درآمدند و کمی فر شدند آنها را از روی حرارت بردارید.

چه تعداد کربوهیدرات خالص در شن وجود دارد؟

یک فنجان فریکه حاوی ۳۸ گرم کربوهیدرات است که ۲ گرم آن فیبر رژیمی است. این بدان معناست که ۳۶ کربوهیدرات خالص در یک فنجان گرانول استاندارد وجود دارد.

با این حال، یک فنجان بلغور کتو لذیذ فقط حاوی حدود ۶ گرم کربوهیدرات است که تقریباً ۳ گرم از آن از فیبر رژیمی است. یعنی فقط ۳ کربوهیدرات خالص در هر فنجان!

یک وعده میگو و بلغور کتو حاوی تنها ۷ کربوهیدرات خالص است، بنابراین می‌توانید این غذای کلاسیک جنوبی را کاملاً بدون احساس گناه میل کنید.

به دنبال دستور العمل های میگوی عالی تر هستید؟ اینو ببین!

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/