معکوس کردن اسکریپت در سطح دقت: بیشتر، نه کمتر


مادری به پسرش دوچرخه سواری را به عنوان تصمیم سال نو برای زمان بیشتری با خانواده آموزش می دهدفصل Resolutions دوباره شروع می شود، و من می خواهم چیزی کمی متفاوت را امسال پیشنهاد کنم.

اگر همه توافق کنیم که بیشتر حل کنیم چه؟ دیگه چی؟ بیش از هر چیزی که به زندگی شما معنا یا خوشبختی می آورد. چیزهای بیشتری برای پر کردن سطل ضرب المثل خود.

من پیشنهاد می کنم برای سال آینده تغییری در ذهنیت ایجاد شود. به جای اینکه به زندگی خود نگاه کنید و بپرسید “چه چیزی نیاز به تعمیر دارد؟” یا “چه رفتارهای “بد” را باید تغییر دهم؟ چه می شود اگر از خود بپرسید:

  • “چه چیزی می توانم اضافه کنم تا سال آینده شادتر شود؟”
  • “از چه راه هایی می خواهم آن را در سال آینده رشد دهم؟”
  • “چگونه می توانم به خودم کمک کنم تا پیشرفت کنم؟”

همه ما اکنون به خوبی های بیشتری نیاز داریم و مستحق آن هستیم. در اینجا چند ایده برای استفاده بیشتر از سال آینده وجود دارد.

سبز تر

نه، نه پول (اگرچه اگر آن را به دست آورید برای شما خوب است!). من در مورد طبیعت صحبت می کنم.

اگر نمی پرید گیاه خانگی واگن پارسال منتظر چی هستی؟ گیاهان آپارتمانی می توانند به کاهش استرس و احساسات منفی کمک کنند. برای بهبود توجه و بهره وری، چند گیاه را در محل کار خود قرار دهید.

امسال یک باغچه کوچک بکارید. باغبانی می تواند باورنکردنی باشد درمانییکی از فعالیت هایی است که کمک می کند مناطق آبی جمعیت تا دهه نهم و دهم خود فعال باقی می ماند و در عین حال غذای تازه را نیز فراهم می کند.

شست قهوه ای دارید؟ مشکلی نیست، شما می توانید محیط بیشتری را به محیط خود بیاورید با رنگ آمیزی دیوار یا اضافه کردن قطعات سبز به دکوراسیون خود. یک رشته مطالعاتی کامل به نام “روانشناسی رنگ” نشان می دهد که رنگ سبز احساس آرامش و هماهنگی را برمی انگیزد. برای تقویت خلاقیت، مقداری رنگ سبز به فضای کاری خود اضافه کنید.

ورزش سبز بیشتری داشته باشید، به معنای تمرینی است که در طبیعت انجام می شود. فضای سبز بی شماری تولید می کند فواید سلامتی از کاهش استرس گرفته تا بهبود عملکرد سیستم ایمنی و طول عمر. لازم نیست این کار زمان بر یا ورزش سنگین باشد. تحقیقات نشان می دهد که تنها پنج دقیقه پیاده روی در طبیعت یا باغبانی می تواند خلق و خو و عزت نفس را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد.

تمرین ژاپنی از حمام کردن در جنگل، یا شینرین یوکو، شامل پیاده روی آهسته و عمدی در میان جنگل ها (یا سایر فضاهای سبز مانند پارک ها) است. به منظور بهره مندی از فواید بسیاری برای سلامت جسمی و روانی، باید برق را از برق جدا کرده و تلاش کنید تا در لحظه حضور داشته باشید و به مناظر، صداها و بوهای اطراف خود توجه کنید. (دوش گرفتن بیشتر در جنگل هدف شماره یک من برای سال آینده است.)

موسیقی بیشتر

علاوه بر لذت خالصی که انسان از گوش دادن به موسیقی به دست می آورد، موسیقی درمانی برای همه چیز از سرطان گرفته تا اوتیسم و ​​زوال عقل عالی است. با این حال، من در مورد آن صحبت نمی کنم استماع برای موسیقی اینجا، من در مورد آن صحبت می کنم صنعت موسیقی. (اما به هر حال، سال آینده موسیقی بیشتری گوش دهید!)

نواختن ساز جدید یا تکان دادن آن کلارینت را از یک گروه دبیرستانی یاد بگیرید. مارک در چند سال گذشته درام می نواخت و اخیراً در مورد چیزهای چشمگیر زیادی نوشت فواید مغز شما آن را از پخش موسیقی دریافت می کنید.

طبل ها عالی هستند زیرا علاوه بر ساخت موسیقی، تمرین و فرصتی برای رهایی از استرس نیز دارید. اما اگر طبل مورد علاقه شما (یا هم خانه هایتان) نیست، بررسی کنید آوردنو برنامه ای که توسط متخصص مغز و اعصاب و علاقه مندان به سلامت اجدادی، دکتر جاش ترکنت، توسعه یافته است، که “علم نوروپلاستیسیتی را برای بهبود یادگیری ادغام می کند.”

دلخوری بیشتر

رشد زمانی اتفاق می افتد که ما بخواهیم از مناطق راحتی خود خارج شویم. ما آدم‌های بدوی قبلاً عادت کرده‌ایم خودمان را بیرون بگذاریم و چیزهای جدید را امتحان کنیم، بنابراین احتمالاً این شخص به اندازه یک فرد معمولی برای شما غیرجذاب به نظر نمی‌رسد.

فکر فعالیت هایی که ترسناک، هیجان انگیز یا جذاب به نظر می رسند اما حواس پرت کننده هستند. شاید یادگیری یک ماشین جدید این کادر را برای شما علامت بزند. آیا امسال سالی است که بالاخره تئاتر اجتماعی را امتحان می کنید، خاطرات خود را می نویسید یا برای اولین ۵K خود ثبت نام می کنید؟

چند تفاوت دما را امتحان کنیدقرار گرفتن در معرض سرما و گرما درمانی. از قدرت استرس هورمونی استفاده کنید!

خواب بیشتر

این کار بیهوده ای است و ما داریم تن پست های وبلاگ در مورد چگونگی برای بهبود برای شما خوابیدن. دو فرآیندی که من واقعاً در حال حاضر و برای سال جدید روی آن کار می کنم عبارتند از:

  • با فرض زمان خواب ثابت
  • اندکی پس از بیدار شدن از خواب نور طبیعی دریافت کنید.

هر دو قوی هستند ریتم شبانه روزی ، که با تعهد قاطع بسیار قابل انجام هستند (به جز والدین کودکان خردسال و کارگران شیفت).

اسکات بیشتر

چه چیزی را در چمباتمه زدن دوست ندارید؟ به عنوان یکی از حرکات اولیه اولیهآنها در اینجا جایگاه ویژه ای در قلب ما دارند.

اسکات های بیشتری را در روز خود بگنجانید تمرینات کوچک. دوره های عدم تحرک را بشکنید، عضلات خود را تحریک کنید، روی تعادل و حرکت به طور همزمان کار کنید! ادغام انواع اسکات برای به چالش کشیدن بدن خود به روش های مختلف.

متعهد شوید که زمان کمتری را روی صندلی یا روی مبل بگذرانید و زمان بیشتر چمباتمه زدن. چمباتمه زدن باید یک انسان مجازی باشد وضعیت زانو، همانطور که توسط فرهنگ های سراسر جهان نشان داده شده است. با این حال، بسیاری از ما حتی برای قرار گرفتن در وضعیت چمباتمه زدن تلاش می کنیم، چه رسد به اینکه آن را راحت کنیم.

و هی، می تواند به شما کمک کند مدفوع کردن!

آفتاب بیشتر

هرگز واضح نبوده است که کمبود ویتامین D یک بحران بهداشت عمومی است و قرار گرفتن در معرض نور خورشید بهترین راه برای افزایش سطح ویتامین D است (بله) مکمل). این دلیل کافی برای گذراندن زمان بیشتری در زیر نور خورشید است، اما البته، اشعه های خورشید نیز فواید فوری و ملموسی برای احساس هر روز شما دارند.

متعهد شوید که هر روز زیر نور خورشید بیرون بروید و حرکت کنید، اگر آب و هوا اجازه دهد، از مزایای تقویت خلق و خو، تقویت کننده سیستم ایمنی و افزایش طول عمر ورزش سبز نیز بهره مند خواهید شد. زودتر بروید تا ترفند خوابی را که در بالا ذکر شد به دست آورید و کفش‌هایتان را در بیاورید تا کمی کفش‌هایتان را بردارید زمین.

هر زمان که ممکن است، وعده های غذایی، کار، و تماس های تلفنی را در فضای باز داشته باشید. حتی اگر حرکت نمی کنید، همچنان ویتامین D شیرین و ترش دریافت می کنید.

خود دلسوزی بیشتر

آیا اکنون همه ما نمی توانیم از مهربانی و درک بیشتر در زندگی خود استفاده کنیم؟ خوب، می توانید با مهربانی با خودتان شروع کنید.

«مراقبت از خود» کاملاً لحظه فعلی است، اما معمولاً با نوازش کردن، «وقت من» و تعیین مرزهای خوب با خون آشام های انرژی در زندگی شما همراه است. در حالی که من از صمیم قلب از همه این چیزها حمایت می کنم، معتقدم خودخوری این عمل نهایی مراقبت از خود است.

شفقت به خود اساساً راهی برای نشان دادن لطف و درک خود در زمانی است که با هر دلیلی مشکل دارید. تحقیقات نشان می دهد که افراد خوددلسوز بیشتر نیز رنج می برند

  • روابط بهتر با شرکای عاشقانه
  • احساسات منفی را کاهش دهید
  • افسردگی و اضطراب کمتر
  • شادی بیشتر
  • مثبت ترین تصویر بدن

با این حال، شفقت به خود به طور طبیعی برای همه به وجود نمی آید. خودگویی منفی و باورهای محدودکننده بسیار رایج هستند. خبر خوب این است که شفقت به خود، مانند ذهن آگاهی، مهارتی است که می توانید با تمرین منظم آن را توسعه دهید. استفاده مدیتیشن های هدایت شده مانند آن اینجایا کتاب یا کارگاه.

خوب، من در اینجا توقف می کنم، اما موارد بسیار بیشتری وجود دارد که می توانستم ذکر کنم. حالا نوبت شماست. در سال آینده به چه چیز بیشتری نیاز دارید و چگونه می خواهید آن را بدست آورید؟

primitive_fuel_640x80


درباره نویسنده

لیندسی تیلور، دکترا، نویسنده ارشد و مدیر جامعه برای تغذیه اولیه، یک مربی معتبر بهداشت اولیه، و یکی از نویسندگان سه کتاب آشپزی کتو است.

ماموریت لیندزی به‌عنوان نویسنده‌ای برای Mark’s Daily Apple و رهبر جوامع پررونق بازنشانی کتو و استقامت اولیه، کمک به مردم برای یادگیری علل، علل و راه‌های داشتن یک زندگی متمرکز بر سلامتی است. قبل از پیوستن به تیم پریمال، او مدرک کارشناسی ارشد و دکتری خود را دریافت کرد. او دکترای خود را در روانشناسی اجتماعی و شخصی از دانشگاه کالیفرنیا، برکلی دریافت کرد و در آنجا به عنوان محقق و مربی نیز کار کرد.

لیندسی با همسر و دو پسرش که به ورزش علاقه زیادی دارند در کالیفرنیای شمالی زندگی می کند. او در اوقات فراغت خود از دویدن فوق العاده، سه گانه، کمپینگ و شب های بازی لذت می برد. در اینستاگرام @theusefuldish دنبال کنید زیرا لیندزی سعی می‌کند در کار، خانواده و تمرین‌های استقامتی، همه اینها در عین حفظ تعادل سالم و مهم‌تر از همه، لذت بردن از زندگی را انجام دهد. برای اطلاعات بیشتر به lindsaytaylor.co مراجعه کنید.

اگر می خواهید یک آواتار به همه نظرات خود اضافه کنید اینجا را کلیک کنید!



رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/