فنجان های تخم مرغ کدو دلیکاتا (تخم مرغ در سوراخ)


به دستور غذا بروید – چاپ کنید

فنجان های کدو حلوایی دلیکاتا مانند یک تخم مرغ در سوراخ هستند، بدون پختن. اگر به دنبال راهی سرگرم‌کننده و خوشمزه برای خوردن سبزیجات بیشتر برای صبحانه هستید، دیگر دنبال آن نباشید! کدو حلوایی را از دلیکات به حلقه های ضخیم برش دهید، در ماهیتابه سرخ کنید، یک تخم مرغ را در مرکز آن بشکنید و کاملا سرخ کنید. بهترین چیزی است که شما نیاز دارید دو جزء اصلی و ۲۰ دقیقه برای همه چیز!

تصویر بالا از یک تخم مرغ کدو تنبل خوشمزه در سوراخ روی یک بشقاب سفید.

چه به دنبال دستور پخت تخم مرغ کم کربوهیدرات باشید، یک گزینه صبحانه کامل ۳۰/ Paleo یا مقداری کدو حلوایی خوشمزه که می خواهید استفاده کنید، این دستور العمل فنجان تخم مرغ مطمئناً مناسب است. نه تنها زیبا به نظر می رسد، بلکه این دستور صبحانه سالم و خوشمزه نیز هست.

و از آنجایی که می توانید پوست کدو حلوایی را بخورید، آمادگی بسیار کمی برای این کار وجود دارد. بدون لایه برداری! هورا!

مواد تشکیل دهنده و جایگزین

  • کدو حلوایی نازک می‌توانید از کدوهای دیگری که نیازی به پوست‌گیری آن‌ها ندارید، مانند بلوط یا عسلک، یا حتی کدو سبز بسیار بزرگ یا کدو تابستانی در صورت داشتن، استفاده کنید.
  • تخم مرغ
  • روغن زیتون، نمک و فلفل

طرز تهیه لیوان تخم مرغ کدو حلوایی

  1. اولین، کدو حلوایی را آماده کنید. چهار برش بزنید (یا هر چیزی که در حال پختن هستید) حلقه بزنید، سپس دانه ها را بردارید.
  2. سپس، حلقه های کدو حلوایی را سرخ کنید از هر طرف به مدت ۵ دقیقه در روغن زیتون چاشنی شده با نمک و فلفل. دما را خیلی زیاد نکنید، در غیر این صورت قسمت بیرونی می سوزد و قسمت داخلی بسیار سفت می ماند.
  3. سرانجام، یک تخم مرغ بشکن در هر سوراخ بپزید تا سفیده ها نرم شوند و زرده ها به دلخواه پخته شوند.
کلاژی که نشان می دهد چگونه یک تخم مرغ کدو تنبل برای صبحانه درست کنید.

نکات و ترفندها

  • برای سرعت بخشیدن به فرآیند پخت کدو و تخم مرغ، می توانید روی تابه را با درب بپوشانید.
  • سفیده تخم مرغ احتمالاً به خوبی در سوراخ حلقه کدو قرار نمی گیرد – اشکالی ندارد! وقتی آنها را از ماهیتابه خارج کردید، فقط آنها را زیر کدو حلوایی بریزید تا سرو کنید.
  • سعی کنید از یک کدو حلوایی بزرگ و پهن استفاده کنید زیرا این کار فضای بیشتری برای نگهداری تخم مرغ می دهد.
بشقاب سفید با تخم مرغ کدو تنبل در سوراخ ها، گیاهان و کدو تنبل در پس زمینه و پیش زمینه.

پرسش و پاسخ

آیا می توانم به جای آن کدو را تفت دهم؟

مسلما! اگرچه مدت زمان بیشتری طول خواهد کشید. حلقه ها را با روغن زیتون، نمک و فلفل برشته کنید و روی یک ورقه یا ماهیتابه ایمن فر برشته کنید. من ۴۲۵ درجه را برای حدود ۳۰ دقیقه توصیه می کنم. سپس می‌توانید آن را به اجاق گاز منتقل کنید تا تخم‌مرغ بشکند یا یک تخم‌مرغ را در سوراخ روی سینی بشکنید و پخت را ادامه دهید تا سفیده سفت شود.

آیا می توانید کل پوست کدو تنبل را بخورید؟

بله، از نظر فنی، می توانید پوست کدو تنبل را بخورید. اما ممکن است آن را دوست نداشته باشید، زیرا بافت آن خشن خواهد بود و طعم آن تلخ است (مثل کدو حلوایی). به همین دلیل است که توصیه می کنم پس از پخت از کدو حلوایی با پوست نازک و نرم استفاده کنید – کدو حلوایی دلیکات مناسب است، همچنین بلوط و عسل.

آیا این باقی مانده های خوب هستند یا می توانم آنها را از قبل تهیه کنم؟

این دستور تازه بهتر است، به خصوص اگر زرده ها را مایع بگذارید. در صورت تمایل، می توانید حلقه های کدو حلوایی را از قبل بپزید، سپس آنها را روی اجاق گاز در ماهیتابه گرم کنید و زمانی که می خواهید غذا بخورید، یک تخم مرغ را وسط آن بشکنید تا در زمان و آماده سازی صرفه جویی کنید.

نمای نزدیک از یک تخم مرغ سرخ شده با زرده مایع در حلقه کدو حلوایی.

سایر دستور العمل های صبحانه آسان و سالم با سبزیجات

آیا می دانستید که نظر دادن و رتبه بندی دستور العمل ها یکی از بهترین راه هایی است که می توانید از وبلاگ نویسان غذای مورد علاقه خود حمایت کنید؟ اگر این دستور غذا را درست می‌کنید، لطفاً روی ستاره‌های زیر کلیک کنید تا نظر بدهید و به این دستور غذا امتیاز دهید و/یا عکس‌ها را در رسانه‌های اجتماعی با استفاده از هشتگ #bowlofdelicious به اشتراک بگذارید یا @bowlofdelicious را تگ کنید!

تصویر مربعی از فنجان های تخم مرغ کدو حلوایی خوشمزه در یک بشقاب سفید.

فنجان های تخم مرغ کدو دلیکاتا (تخم مرغ در سوراخ)

کدو حلوایی دلیکاتا را حلقه حلقه می کنند، دانه می ریزند و در ماهیتابه سرخ می کنند تا طلایی شوند، سپس یک تخم مرغ در مرکز آن می شکند تا یک ایده صبحانه سالم بخورد. شما این جایگزین ۲ ماده ای، کم کربوهیدرات، بدون گلوتن و سالم را به جای جایگزین سنتی تخم مرغ در سوراخ دوست خواهید داشت!

دستگاه چاپ
سنجاق
متوسط

یک مسیر: صبحانه

ظرف ها: آمریکایی

زمان آماده سازی: ۵ دقایق

زمان پخت و پز: ۱۵ دقایق

زمان کل: ۲۰ دقایق

سهام: ۴ سهمیه ها

کالری: ۱۱۳کالری

نویسنده: الیزابت لیندمن

عناصر

  • ۴ برش ها کدو حلوایی ظریف در صورت امکان کدوهای بزرگ و پهن را به حلقه هایی به ضخامت ۱/۲ اینچ برش داده و بکارید
  • ۴ تخم مرغ
  • ۲ قاشق های بزرگ روغن زیتون
  • نمک و فلفل چشیدن
  • جعفری تازه خرد شده برای تزئین (اختیاری)

دستورالعمل ها

  • روغن زیتون را گرم کنید (۲ قاشق غذاخوری) در یک تابه بزرگ روی حرارت متوسط. هر طرف حلقه های کدو حلوایی را با نمک و فلفل مزه دار کنید. کدو تنبل را به ماهیتابه اضافه کنید.

  • کدوها را از هر طرف به مدت ۵ دقیقه بپزید. اگر خیلی داغ است و قسمت بیرونی کدو خیلی سریع پخته می شود، حرارت را به متوسط ​​یا متوسط ​​کم کنید. در صورت تمایل می توانید در ظرف را بپوشانید تا به سرعت پخت کمک کنید.

  • در سوراخ هر حلقه کدو یک تخم مرغ بشکنید. ۲ تا ۳ دقیقه یا تا زمانی که سفیده ها سفت شده و زرده ها به دلخواه نرم شوند بپزید. در صورت تمایل در ظرف را بپوشانید تا سرعت پخت بیشتر شود.

  • در صورت تمایل با نمک، فلفل و جعفری خرد شده سرو کنید.

یادداشت

  • سفیده تخم مرغ به احتمال زیاد از مرز کدو حلوایی بیرون می آید. اگر این اتفاق افتاد، اجازه دهید بپزد و سپس هنگام سرو، آن را زیر تخم مرغ داخل سوراخ بریزید.
  • برای آماده شدن از قبلمی توانید کدو را از قبل بپزید (در ماهیتابه یا توستر) سپس قبل از شکستن تخم مرغ برای سرو، آن را در تابه گرم کنید. تخم مرغ پخته مدت زیادی نگه نمی دارد، مخصوصا اگر زرده مایع باشد، پس بهتر است این قسمت را درست قبل از سرو درست کنید. کدو حلوایی پخته شده به مدت ۴ تا ۵ روز در یخچال نگهداری می شود.
  • می توانید از کدو حلوایی دیگری استفاده کنید آنها پوست خوراکی دارند، مانند گردو یا عسل، یا حتی حلقه های کدو سبز بسیار بزرگ یا کدو تابستانی.
  • بقیه کدوهای خوشمزه را برای دستور العمل دیگری ذخیره کنید، مانند کدوی افرای تفت داده شده، که در آن فقط از قسمتی از یک کدو برای به دست آوردن چهار حلقه مورد نیاز خود استفاده می کنید.

خوراک

سرویس: ۱فنجان تخم مرغ | کالری: ۱۱۳کالری | کربوهیدرات ها: ۵g | پروتئین: ۶g | چربی: ۸g | چربی های اشباع شده: ۲g | چربی اشباع نشده: ۱g | چربی های تک غیر اشباع: ۴g | چربی اشباع نشده: ۱g | کلسترول: ۱۶۴میلی گرم | سدیم: ۶۵میلی گرم | پتاسیم: ۲۵۹میلی گرم | اساسی: ۱g | قند: ۱g | ویتامین A: ۱۰۱۳IU | ویتامین سی: ۷میلی گرم | کلسیم: ۴۱میلی گرم | اهن: ۱میلی گرم

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟ من دوست دارم بشنوم که چگونه گذشت! در زیر نظر دهید و به آن امتیاز دهید 🙂

تعاملات خواننده

این سایت از Akismet برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. با نحوه پردازش داده های نظر خود آشنا شوید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/