عدس بنفش طبیعی سرراست (مصور دال)


۸ آوریل ۲۰۲۲

توسط آلیسا

این عدس بنفش آسان طبیعی منصفانه وعده غذایی مقوی است کدام ممکن است در کمتر اجتناب کرده اند ۲۰ دقیقه تهیه تبدیل می شود. همراه خود کینوآ هر دو برنج سرو کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید بقیه را {برای درست} کردن وعده های غذایی ذخیره کنید!

نمای بالای عدس قرمز دال در دو کاسه، یکی با برنج سفید و نان

چه به صورت به طور منظم کار کنید، چه دانشجوی به طور منظم باشید، هر دو روزهایی را سپری کنید کدام ممکن است مسکن در مسیرتان قرار خواهد گرفت، تهیه منصفانه وعده غذایی مفید روی میز هفت روز هفته ممکن است دردسرساز باشد. حتی {افرادی که} اجتناب کرده اند تهیه شام ​​ لذت می برند، {هر روز} روزی برای تهیه شام ​​ ندارند! از گرفتن منصفانه یخچال مناسب در کنار همراه خود وعده های غذایی کنار هم قرار دادن ممکن است تفریحی را تنظیم دهد.

این عدس بنفش وگان یکی اجتناب کرده اند بهتر از انتخاب ها برای روزهای شلوغی است کدام ممکن است منصفانه ساعت – هر دو حتی نیم ساعت وقت ندارید! – برای پختن شام اجتناب کرده اند ابتدا. آنها ۹ تنها فوری هستند، اما علاوه بر این بودجه هستند را انتخاب کنید و انتخاب کنید به شکوه منجمد می شوند.

اوه، را انتخاب کنید و انتخاب کنید علاوه بر این باید ردیابی کنم کدام ممکن است دال یکی اجتناب کرده اند آن اصل العمل های جادویی است کدام ممکن است سبک آن برابر است بیشتر بعد اجتناب کرده اند یکی ۲ روز در یخچال. برد!

نمای بالای عدس قرمز دال در کاسه سرو مشکی دسته دار، تزئین شده با شیر نارگیل، گشنیز و ادویه جات

دال چیست؟

D به معنای واقعی کلمه هستند ۲ تکنیک دارد. این اصطلاحی است کدام ممکن است در هند برای حبوبات خشک را انتخاب کنید و انتخاب کنید دانش شده (مربوط به عدس، نخود را انتخاب کنید و انتخاب کنید لوبیا) استفاده می‌شود، با این حال به طیف گسترده ای از سوپ‌ها هر دو خورش‌های مجهز همراه خود این حبوبات نیز ردیابی دارد.

این چرخ دنده جزء بی نظیر غذاهای هندی (را انتخاب کنید و انتخاب کنید علاوه بر این سایر کشورهای جهان مربوط به نپال، پاکستان را انتخاب کنید و انتخاب کنید سریلانکا) در نظر گرفته می آیند از بودجه هستند را انتخاب کنید و انتخاب کنید سرشار اجتناب کرده اند چرخ دنده مغذی هستند. آنها سرشار اجتناب کرده اند پروتئین را انتخاب کنید و انتخاب کنید سرشار اجتناب کرده اند ویتامین های گروه B را انتخاب کنید و انتخاب کنید چرخ دنده معدنی مربوط به آهن را انتخاب کنید و انتخاب کنید روی هستند.

اگر اجتناب کرده اند دال عدس بنفش لذت می برید، این اصل وعده های غذایی را بررسی کنید: چانا دال سرراست همراه خود نان پهن کینوا نارگیل

نمای بالا از مواد تشکیل دهنده عدس قرمز سبزی دال

چه چیزی خواستن خواهید داشت

اجتناب کرده اند عدس بنفش شناخته شده به عنوان اساس استفاده می کنیم، سپس برای کرمی شدن اصولاً آن را در شیر نارگیل را انتخاب کنید و انتخاب کنید آب می جوشانیم را انتخاب کنید و انتخاب کنید همراه خود ترکیب کردن آسان ادویه ها مزه دار می کنیم.

  • اب
  • عدس بنفش
  • شیر نارگیل پر چرب هر دو سبک همراه خود شیر نارگیل مناسب نیاز غنی‌تر را انتخاب کنید و انتخاب کنید خامه‌ای خواهید داشت، در حالی کدام ممکن است شیر نارگیل سبک انرژی کمتر را انتخاب کنید و انتخاب کنید چربی کمتری ارائه می دهیم می‌دهد.
  • پودر کاری – تنوعی کدام ممکن است استخدام می کنید ارائه می دهیم متکی است! پودر کاری مدرس پرخطر تر است، هر دو می توانید پودر کاری ملایمی را انواع کنید کدام ممکن است حرارت فوق العاده به سختی دارد.
  • زردچوبه
  • زیره
  • زنجبیل
  • نمک را انتخاب کنید و انتخاب کنید فلفل
یک قاشق چوبی عدس قرمز روی یک قابلمه دال قرار داده شده است

تمایز بین عدس را انتخاب کنید و انتخاب کنید عدس بنفش چیست؟

اول اینکه عدس اسپرسو ای هر دو بی تجربه را انتخاب کنید و انتخاب کنید عدس بنفش سبک های متفاوتی دارند، عدس بنفش به عادی تر است در حالی کدام ممکن است عدس های تولید دیگری سبک خاکی واضح تری دارند. دوم اینکه عدس بنفش پیش فرض در حین پخته شدن ناهموار شود، با این حال طیف گسترده ای از تولید دیگری عدس انگشت نخورده باقی می مربوط به. عدس بنفش منافذ و پوست کنده را انتخاب کنید و انتخاب کنید شکافته تبدیل می شود، این دلیل است است کدام ممکن است برای عجله پخته تبدیل می شود را انتخاب کنید و انتخاب کنید به بافتی تمیز را انتخاب کنید و انتخاب کنید کرمی تغییر تبدیل می شود.

چهار تصویر مراحل تهیه عدس قرمز سبزی را نشان می دهد

طرز تهیه دال عدس بنفش

مناسب کردن این عدس بنفش وگان چقدر سرراست است!

عدس بنفش رسیده. آب را در یک واحد قابلمه عظیم هر دو فر هلندی به جوش آورید، سپس عدس را انتخاب کنید و انتخاب کنید شیر نارگیل را اضافه کنید. ترکیب کردن را یک بار دیگر به جوش بیاورید، سپس حرارت را کم کنید به همان اندازه بجوشد. به مدت ۱۰ دقیقه هر دو به همان اندازه روزی کدام ممکن است عدس ناخوشایند شده را انتخاب کنید و انتخاب کنید آغاز به تجزیه شدن تنبل بپزید. (در مقابل عدس اسپرسو ای هر دو بی تجربه، ممکن است ممکن است می خواهید عدس بنفش ناخوشایند را انتخاب کنید و انتخاب کنید خامه ای تبدیل می شود!)

ادویه جات را اضافه کنید. ادویه ها را همراه خود عدس ترکیب کردن کرده را انتخاب کنید و انتخاب کنید ۵ دقیقه تولید دیگری بجوشانید. اجتناب کرده اند روی شومینه برداشته را انتخاب کنید و انتخاب کنید سرو کنید.

نمای بالای دال عدس قرمز وگان در یک کاسه با برنج، نان و گشنیز برای تزیین

پیشنهاداتی حاضر کنید

دال بیشتر است همراه خود برنج کینوا، برنج گل کلم منجمد هر دو خانگی هر دو نان تشک سرو شود. (اگر آرزو می کنم مسیر نان تشک را انواع کنم، قابل انجام است راهنمایی کنم منصفانه پوسته پیتزای کینوآ مناسب کنم را انتخاب کنید و انتخاب کنید غیر از آب اجتناب کرده اند شیر نارگیل استفاده کنم؟)

اطلاعات تهیه وعده های غذایی

می توانید کاسه کنار هم قرار دادن سازی وعده های غذایی را همراه خود برنج را انتخاب کنید و انتخاب کنید دال مرتب کنید، مقداری سبزیجات اضافه کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید سپس آنها را به مدت ۳ به همان اندازه ۴ روز در یخچال قرار دهید. ممکن است ناهار (هر دو شام) را کنار هم قرار دادن می‌کنید، را انتخاب کنید و انتخاب کنید دوستان ممکن است، این جایی است کدام ممکن است از اجتناب کرده اند آن می‌شود. خواه یا نه این مناسب است به کار موجود است. می توانید فریزر شخصی را ذخیره کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید یخچال ممکن است!

نمای بالای عدس قرمز دال در یک کاسه با قاشق، برنج سفید، نان تخت و گشنیز

نحوه نگهداری را انتخاب کنید و انتخاب کنید خوب و دنج کردن باقی مانده وعده های غذایی

چون آن است قبلا اشاره کردن شد، عدس بنفش روزی کدام ممکن است در یک واحد ظرف در بسته نگهداری شود به همان اندازه ۴ روز در یخچال ماندگاری دارد. می توانید آن را یک بار دیگر در مایکروویو هر دو روی محدوده روی حرارت متداولگرم کنید. قابل انجام است اجباری باشد به سختی آب هر دو شیر نارگیل اضافه کنید به همان اندازه هنگام خوب و دنج کردن مجدد به سختی رایگان شود.

دستورالعمل انجماد

بسته به میزان فضای فعلی در فریزر، دال را می توان در یک واحد ظرف نگهداری در بسته هر دو در کیسه های فریزر منجمد کرد. به همان اندازه ۳ ماه یکپارچه ممکن است داشته باشد؛ سپس می توانید آن را اجتناب کرده اند فریزر در مایکروویو هر دو روی محدوده خوب و دنج کنید هر دو در گذشته اجتناب کرده اند خوب و دنج کردن مجدد آن را در یخچال بگذارید به همان اندازه زمان پخت کاهش یابد.

دو دست یک کاسه عدس قرمز با قاشق، نان تخت و گشنیز برای تزیین در دست گرفته اند.

اندیشه های فوری را انتخاب کنید و انتخاب کنید سرراست شام اصولاً:

دال عدس بنفش طبیعی آسان

تنها همراه خود استفاده اجتناب کرده اند منصفانه کاسه را انتخاب کنید و انتخاب کنید در کمتر اجتناب کرده اند ۲۰ دقیقه کنار هم قرار دادن می‌شود، این عدس‌های بنفش وگان همراه خود سبک سرراست، منصفانه غذای طبیعی خوش ذوق است! همراه خود کینوآ هر دو برنج سرو کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید بقیه را {برای درست} کردن وعده های غذایی ذخیره کنید!

  • آب را به جوش بیاورید، سپس عدس را انتخاب کنید و انتخاب کنید شیر نارگیل را اضافه کنید. ترکیب کردن را یک بار دیگر به جوش بیاورید را انتخاب کنید و انتخاب کنید سپس ترکیب کردن را روی حرارت به عادی کم کنید. ۱۰ دقیقه بپزید به همان اندازه عدس ها ناخوشایند شوند سپس ادویه ها را اضافه کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید ۵ به همان اندازه تولید دیگری بپزید.

  • همراه خود کینوآ، برنج گل کلم، برنج سفید/اسپرسو ای هر دو نان تشک سرو کنید!

دستورالعمل ذخیره سازی: سعدس ادویه به همان اندازه ۴ روز در یخچال ماندگاری دارد کدام ممکن است در ظرف دربسته نگهداری شود. می توانید آن را یک بار دیگر در مایکروویو هر دو روی محدوده روی حرارت متداولگرم کنید. قابل انجام است اجباری باشد به سختی آب هر دو شیر نارگیل اضافه کنید به همان اندازه هنگام خوب و دنج کردن مجدد به سختی رایگان شود.
دستورالعمل انجماد: بسته به میزان فضای فعلی در فریزر، دال را می توان در یک واحد ظرف نگهداری در بسته هر دو در کیسه های فریزر منجمد کرد. به همان اندازه ۳ ماه یکپارچه ممکن است داشته باشد؛ سپس می توانید آن را اجتناب کرده اند فریزر در مایکروویو هر دو روی محدوده خوب و دنج کنید هر دو در گذشته اجتناب کرده اند خوب و دنج کردن مجدد آن را در یخچال بگذارید به همان اندازه زمان پخت کاهش یابد.

انرژی: ۳۵۸انرژی | کربوهیدرات ها: ۳۹g | پروتئین: ۱۷g | چربی: ۱۶g | چربی های اشباع شده: ۱۳g | سدیم: ۲۱۱میلی خوب و دنج | پتاسیم: ۷۶۷میلی خوب و دنج | اساسی: ۱۸g | قند: ۱g | ویتامین A: ۳۵IU | ویتامین سی: ۳.۵میلی خوب و دنج | کلسیم: ۵۶میلی خوب و دنج | اهن: ۷.۷میلی خوب و دنج



رژیم تحت وب دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/