شیر شکلاتی: غذای بعد از کار؟


ما سالهاست می شنویم که مردم می گویند شیر شکلاتی یک نوشیدنی مناسب برای بهبود بعد از تمرین است…

آنها می گویند: “این ترکیب کاملی از پروتئین و کربوهیدرات است.”

به طور معمول ، شرکت ها و مکان های مختلف از عبارات شکلاتی برای بازاریابی شکلات استفاده می کنند ، که من در اینجا برای شما آورده ام:

نوشیدنی اصلی بازیابی

بدن شما پس از تمرینات شدید به مایعات ، کربوهیدرات و پروتئین برای افزایش ریکاوری و افزایش کارایی نیاز دارد.

بازگشت آب

وقتی عرق می کنید ، بدن شما آب و الکترولیت ها (سدیم و پتاسیم) را از دست می دهد. شیر شکلات منبع طبیعی الکترولیت ها از جمله سدیم و پتاسیم است.

سوخت

کربوهیدراتها سوخت اصلی بدن هستند که در طول فعالیتهای شدید برای تولید انرژی تولید می کنند. مطالعات نشان می دهد که شیر شکلات برای 30 دقیقه ورزش به ذخیره کربوهیدرات های مهم کمک می کند تا شما را برای تمرین فردا آماده کند.

بازسازی

ورزش شدید به ماهیچه ها آسیب می رساند. شیر شکلات حاوی پروتئین با کیفیت بالا است که به بازسازی ، ساخت و تغذیه ماهیچه ها کمک می کند تا طولانی تر ، طولانی تر ، سریعتر و قوی تر کار کنند.

تکرار

مربیان و ورزشکاران حرفه ای اهمیت بازیابی فیزیکی را در ورزش روزانه درک می کنند. نه فقط گاه به گاه. همیشه.

درست است که میان وعده های بعد از تمرین ترکیبی از پروتئین و کربوهیدرات است. به نظر من ، علیرغم اینکه شیر شکلات حاوی پروتئین و کربوهیدرات است ، اما بعد از تمرین یک میان وعده عالی است. اشتباه!

بیایید این موضوع را کمی دقیق تر بررسی کنیم تا ببینیم چگونه (داده های شکلات شکلاتی شیر از وب سایت من به -saaraha):

فقط برای یک مرور کلی ، باید بدانید که در حال خوردن یک لیوان شکلات میهن هستید ، روزانه 26 گرم قند اضافی و تقریبا 8 گرم پروتئین (کمی بیشتر از میزان پروتئین تخم مرغ دریافت می کنید). ) این جدید اگر صبحانه یک لیوان شیر شکلات بخورید و اگر بیشتر بخورید ، مقدار قندی که دریافت می کنید بسیار بیشتر است !!!

حتی بر اساس تحقیقات جدید ، جذب مواد مغذی کاکائو (مانند آنتی اکسیدان ها) با وجود شیر گاو می تواند تضعیف شود. در نتیجه ، شیر بادام یا کتان بسیار بهتر است.

حالا من می خواهم یک چیز را روشن کنم. من هم مثل بقیه شکلات را دوست دارم! و وقتی برای خرید ماست بیرون می روم ، به شما بگویم ، من شکلات یا هر چیزی که حاوی شکلات باشد خریداری می کنم. مشکل این است که به دلیل شیر جو ، کاکائو بعد از تمرین به یک نوشیدنی “کامل” و “سالم” تبدیل می شود. آنچه از شما می خواهم انجام دهید این است که وقتی به این نوشیدنی نگاه می کنید ، فکر می کنید این یک غذای خوشمزه است که باید در حد اعتدال مصرف شود و در مواقع خاصی رها شود ، بعد از هر ورزش یا بازی آن را به کودک خود ندهید.

بنابراین بیایید و پس از انجام تعهدات آموزشی ، ایده های زیر را برای خود یا فرزندان خود استفاده کنید:

  • شیر و میوه ساده ماست یونانی
  • 2 عدد تخم مرغ و میوه
  • شام با سیب زمینی شیرین و گوشت باقی مانده است
  • اسموتی پروتئینی با یک قاشق پودر پروتئین و میوه

بسیاری از مکمل های غذایی دیگر وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید ، اما تمرکز اصلی رژیم غذایی یا میان وعده شما بعد از تمرین باید در مورد کربوهیدرات ها و پروتئین باشد.

امیدوارم این مقاله به شما کمک کند تا در تبلیغات موثرتر باشید!

من دوست دارم بشنوم که بعد از تمرین چه می خورید.

وعده غذایی یا میان وعده خود را در قسمت نظرات زیر بنویسید!

شاد و سلامت باشید.

دیدگاهتان را بنویسید