شیرینی های سالم و ملاس زنجبیل


۲۰ دسامبر ۲۰۲۱

توسط آلیسا

این شیرینی های ملاس زنجبیل سالم بدون لبنیات، بدون گلوتن هستند و بهترین بافت صاف را دارند. آن را به شیرینی های کریسمس خود اضافه کنید!

کوکی‌های ملاس زنجبیل جویدنی - سالم، فقط یک قابلمه و وگان!

هیچ چیز بهتر از پختن کلوچه من را به فصل تعطیلات سوق نمی دهد.

من دوست دارم روز قبل از روز شکرگزاری را شروع کنم و معمولاً تا کریسمس متوقف نمی شوم.

هر سال، این شیرینی ملاس و شیرینی زنجبیلی برای خانواده من ضروری است. اگر به دنبال یک کوکی سبک تر و گیاهی و بدون گلوتن هستید، باید این دستور غذا را ذخیره کنید.

کوکی‌های ملاس زنجبیل جویدنی - سالم، فقط یک قابلمه و وگان!

مواد تشکیل دهنده شیرینی ملاس زنجبیل

این کوکی ها حاوی ادویه، شیرینی و مواد مفیدی مانند دانه کتان و کره بادام هستند. برای تهیه شیرینی زنجبیلی بدون گلوتن به موارد زیر نیاز دارید:

  • تخم کتان. از ترکیب کنجاله بذر کتان و آب تهیه می شود. برای شروع از این راهنما برای تخم کتان استفاده کنید.
  • کره بادام. من عاشق کره بادام صاف و بدون شیرینی برای کوکی ها هستم.
  • شکر نارگیل. یک گزینه محلی عالی و تصفیه نشده. شکر قهوه ای نیز موثر خواهد بود.
  • ملاس. برای طعم غنی کاراملی ضروری است.
  • وانیل. از مواد واقعی برای بهترین طعم استفاده کنید.
  • زنجبیل و ادویه ها. برای گرم نگه داشتن، طعم را به آرامی مزه دار کنید.
  • جوش شیرین. برای کمک به رشد کوکی ها
  • آرد نارگیل. این آرد بدون گلوتن کلوچه ها را غلیظ می کند.

طرز کار کوکی های ملاس

برای درست کردن این کوکی ها به یک ورقه پخت، کاسه همزن و توری سیمی نیاز دارید. اگر یکی دارید، یک اسکوپ بیسکویت می تواند برای جمع کردن خمیر به قسمت های مساوی مفید باشد. اما اگر نه، دو قاشق غذاخوری نیز موثر خواهد بود.

خوب است کوکی ها را به شکل توپ های گرد درآورید تا خوشرنگ و گرد شوند.

کوکی‌های ملاس زنجبیل جویدنی - سالم، فقط یک قابلمه و وگان!

ذخیره سازی پیشنهادات

می‌توانید باقی‌مانده کوکی‌های ملاس سبزیجات را در یک ظرف دربسته در دمای اتاق تا پنج روز نگهداری کنید. آنها یک هدیه خوراکی عالی می سازند!

برای نگهداری طولانی تر، تا سه ماه در فریزر قرار دهید. کوکی ها را قبل از سرو در دمای اتاق چند ساعت روی پیشخوان یخ زده کنید.

کوکی‌های ملاس زنجبیل جویدنی - سالم، فقط یک قابلمه و وگان!

نکاتی برای کوکی های نرم تر و جویدنی

برای من، بافت عالی برای شیرینی های ملاس زنجبیل جویدنی زمانی است که لبه های ترد و مرکز چسبناکی داشته باشند.

این دقیقاً همان چیزی است که این کوکی ها دارند، اما چند ترفند برای به دست آوردن آنها وجود دارد:

  1. آن را به آرامی با انگشتان خود پخش کنید تا مطمئن شوید که پخش و پف کرده است
  2. قبل از انتقال به توری خنک کننده اجازه دهید ۱۰ دقیقه در تابه خنک شوند
  3. در نهایت آنها را قبل از شیرجه زدن روی قفسه کاملاً خنک کنید!

شیرینی های ملاس زنجبیل چوی بسیار سالم، بدون گلوتن، بدون غلات و وگان هستند!!

ایده های تزئینی

این کوکی های نرم و جویدنی به تنهایی طعم زیادی دارند. اگر مایل هستید، می توانید آنها را با شکر ترد مانند توربینادو برای بافت بعدی بپوشانید.

اگر می خواهید دکور جشن اضافه کنید، بیسکویت کامل خنک شده را با کره نارگیل بپاشید.

شیرینی های ملاس زنجبیل چوی بسیار سالم، بدون گلوتن، بدون غلات و وگان هستند!!

کوکی های هدیه

هدایای خوراکی یک گزینه واقعا عالی برای بودجه هستند یا اگر برای کسی خرید می کنید که به چیزی نیاز ندارد (سلام، مادربزرگ!). برای آنها یک دسته از کوکی ها بپزید و به آنها قول دهید که آنها را دوست خواهند داشت!

چند گزینه برای بسته بندی وجود دارد، اما من دوست دارم از این کیسه های سلفون با الهام از تعطیلات با برچسب کوچک استفاده کنم، اما می توانید آنها را در جعبه های کوکی با یک یادداشت دست نویس نیز بسته بندی کنید. این متفکرانه، خلاقانه و چیزی است که آنها واقعاً قدردانی خواهند کرد!

تعطیلات شیرینی پزی بر شما و شما مبارک باد! به زودی کوکی های سالم بیشتری در راه است، پس با ما همراه باشید!

طرز تهیه شیرینی جویدنی ملاس زنجبیل: ویدیوی گام به گام

دستور العمل های بیشتر کوکی تعطیلات

اگر کوکی‌های ملاس زنجبیل سالم درست می‌کنید، نظر خود را در زیر بنویسید تا نظر خود را به من بگویید!

شیرینی های سالم و ملاس زنجبیل

کلوچه های شیرینی زنجبیلی یک خوراکی سالم و عالی برای تعطیلات هستند! بدون گلوتن و غلات و همچنین گیاهخواری!

  • فر را با دمای ۳۵۰ درجه فارنهایت گرم کنید. یک سینی فر را با کاغذ کره ای بپوشانید و کنار بگذارید.

  • در یک کاسه، تخم کتان، کره بادام، شکر نارگیل، ملاس و وانیل را با هم مخلوط کنید. با همزن برقی بزنید تا یکدست شود.

  • ادویه ها، نمک، جوش شیرین و آرد نارگیل را اضافه کنید و دوباره هم بزنید تا خمیر چسبناکی به دست آید.

  • با استفاده از یک قاشق کوچک بیسکویت، خمیر را روی یک ورقه پخت، حداقل ۲ اینچ از بیسکویت ها فاصله دارید، این کار را تکرار کنید تا تمام خمیر تمام شود.

  • بیسکویت ها را به آرامی با دست پهن کرده و شکر بپاشید. در طبقه وسط به مدت ۱۱ دقیقه بپزید.

  • از فر خارج کنید و اجازه دهید ۱۰ دقیقه روی تابه خنک شود و سپس به توری سیمی منتقل کنید تا خنک شود.

  • پس از خنک شدن، وسایل خود را بسته بندی کنید و/یا از آن لذت ببرید!

کالری: ۱۰۴کالری | کربوهیدرات ها: ۱۱g | پروتئین: ۳g | چربی: ۶g | چربی های اشباع شده: ۱g | سدیم: ۵۱میلی گرم | اساسی: ۲g | قند: ۸g



رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/