سionsالات مربوط به پرورش میوه و تغذیه: تغذیه


سرم پر از اطلاعات متناقض است تا حدی که جمع بندی همه آنها در کلمات بسیار دشوار است.

من آموخته ام که مزیت اصلی کاشت بذر کاهش فیتات ها است ، که در مواد مغذی و مواد معدنی (مانند روی / منیزیم) وجود دارد که از مکیدن مناسب بدن جلوگیری می کند.

با این حال ، شخصی به من گفت این نگرانی نیست ، زیرا با گذشت زمان باکتری های روده با میزان مصرف فیتات ها سازگار می شوند و مشکل قبلی در نهایت برطرف می شود. وی همچنین خاطرنشان کرد: از آنجا که غذاهای غنی از ویتامین حاوی فیبر هستند که باعث رشد باکتری های خوب روده می شود ، جذب مواد مغذی را افزایش می دهند و خوردن غذاهای غنی از آهن غنی از ویتامین C (راهی برای دریافت غذا) باعث جذب مواد مغذی می شود. به طور کلی وی در پایان خاطرنشان می کند که غذاهای غنی از فیتات باعث جذب مواد مغذی می شود ، اما به هیچ یک از این ادعاها اشاره ای نمی کند.

من همچنین دریافتم که 80 درصد مواد مغذی موجود در آرد در عرض 3 روز اکسیده می شوند. (دوباره ، بدون چشم) اگر چنین است ، اگر آرد تازه آسیاب شده ، بلافاصله در یک خمیر ورز داده شود و برای یخ زدن / یخ زدن بماند ، چه اتفاقی برای مواد مغذی می افتد؟

حیف است ، کدام یک درست است؟

دیدگاهتان را بنویسید