سوسیس تابه ای ساج و سیب زمینی شیرین


به دستور غذا بروید – چاپ کنید

سلام، شام سوسیس و سیب زمینی شیرین رویاهای شما! شما فقط نیاز دارید پنج ماده تشکیل دهنده و چند دقیقه آماده سازی برای این غذای آسان و سالم در ماهیتابه سوسیس، و بهتر از همه – فقط می خواهید یک ظرف برای شستن. ارزان و سالم است. ایده آل برای صبحانه، ناهار یا شام. هورا!

سوسیس و سیب زمینی شیرین در یک بشقاب سفید.

من در دو ماه گذشته یک بار در هفته از ورقه سوسیس یک شام ماهیتابه درست می کنم. من برای به اشتراک گذاشتن آن با شما هیجان زده هستم – در نهایت توانستم در برابر غواصی به اندازه کافی مقاومت کنم تا عکس بگیرم و دستور غذا را بنویسم!

بهترین بخش در مورد این دستور غذا این است که شما فقط به یک بشقاب نیاز دارید – یعنی فقط یک ظرف را می شویید. بهترین بخش دیگر در مورد این دستور غذا این است که شما فقط به پنج ماده، از جمله هر ادویه ای که می خواهید استفاده کنید، نیاز دارید. یکی دیگر از بهترین چیزها این است که سالم و آسان است و می توانید از هر سوسیس که می خواهید استفاده کنید. اوه، و باقی مانده برای صبحانه شگفت انگیز است. بهترین بخش های بسیاری در مورد این دستور العمل آسان وجود دارد!

مواد تشکیل دهنده و جایگزین

  • سیب زمینی شیرین در صورت تمایل می توانید از سیب زمینی سفید یا مخلوط استفاده کنید.
  • سوسیس دودی – یا سوسیس پخته شده به روش دیگری. کیلباسا، آندویی، سوسیس مرغ، سوسیس بوقلمون… یا حتی یک جایگزین گیاهی یا وگان. تا زمانی که از قبل پخته/دودی شده باشد، شما خوب هستید!
  • پیاز و سیر
  • ادویه های دلخواه – برای ساده نگه داشتن آن فقط می توانید از نمک و فلفل در اینجا استفاده کنید، اما همه چیز درست می شود. من از چاشنی مرغ مورد علاقه ام استفاده کردم (Chicken Shimmy از Crimson Creek BBQ، که می توانید آن را ارسال کنید!). چاشنی تاکو، چاشنی یونانی، چاشنی ایتالیایی، ادویه مراکشی، مالش BBQ… هر چه شما بخواهید!
  • روغن زیتون یا روغن پخت و پز ترجیحی دیگر.

طرز تهیه سرخ کن کاغذی و سیب زمینی شیرین

  1. سیب زمینی شیرین، سیر و پیاز را به مدت ۳۵ دقیقه در روغن زیتون و ادویه جات تفت دهید و بعد از ۲۰ دقیقه یک بار هم بزنید.
  2. سپس سوسیس خرد شده را اضافه کنید و ۱۰ دقیقه دیگر بجوشانید. این هست! شما انجام دادید!
فرآیند کولاژ، سیب زمینی شیرین، پیاز و سیر را در سینی نشان می دهد، سپس سوسیس را پس از تفت دادن به آن اضافه کنید.

نکات و ترفندها

  • حتما سیب زمینی، پیاز و سیر را تقسیم کنید بعد از دور ریختن همه چیز تا حد امکان روی سینی کاغذ. این امر پخت یکنواخت و حداکثر تردی و کاراملی شدن را تضمین می کند.
  • با مقدار روغنی که استفاده می کنید سخاوتمند باشید. اگر کم استفاده کنید، ممکن است سبزیجات کمی خشک شده و پیاز و سیر بیش از حد بسوزند.
  • مراقب نمک باشید مقدار ادویه ای که استفاده می کنید به میزان نمک موجود در آن بستگی دارد. اگر نمک نداشت حتما کمی اضافه کنید! همیشه می توانید بعد از پختن چاشنی را تنظیم کنید، بنابراین اگر مطمئن نیستید از قسمت پایین آن صرفنظر کنید.
تصویر بالای یک ماهیتابه با سوسیس کبابی و سیب زمینی شیرین با پیاز و سیر.

پرسش و پاسخ

چرا پیاز و سیر می سوزند؟

اگر به نظر می رسد پیاز و سیر در حال سوختن هستند، نگران نباشید. مال من معمولا خیلی تیره و ترد می شود (تصاویر را در پست ببینید)اما طعم آن شگفت انگیز است. تا زمانی که از روغن کافی استفاده می کنید، حتی اگر کمی سوخته به نظر برسد، باید خوب باشد. این فقط بخش های کوچکی از طعم ترد است (مشابه این دستور پخت سیب زمینی و پیاز سرخ شده)

باقی مانده ها چه مدت خوب می مانند؟

حدود ۲-۳ روز. سوسیس و سیب زمینی شیرین از کاغذ باقیمانده برای صبحانه عالی هستند، به خصوص با مقداری تخم مرغ همزده!

سوسیس و سیب زمینی شیرین در بشقاب سفید کنار سینی.

من همیشه توصیه می کنم برای تمام نیازهای سینی پخت خود از نصف ورقه پخت آرد پاشی شده Nordicware استفاده کنید. من از این ماده برای همه چیز استفاده می کنم، از مرغ کبابی گرفته تا پخت کلوچه. و این چیزی است که در مورد آن عالی است – بسیار قوی است، بنابراین تحت تغییرات دما تغییر شکل نمی دهد. می توانید با آن تهاجمی رفتار کنید و چیزها را با قاشق فلزی بخراشید. من با چیزهایی که بیش از حد گیر کرده اند مشکلی ندارم (و یک قاشق فلزی نازک برای خراش دادن چیزهای کمی چسبنده عالی است.)

سایر ایده های شام تابه کاغذی

تصویر مربعی از یک بشقاب سفید با یک شام سوسیس سیب زمینی شیرین روی آن.

سوسیس تابه ای ساج و سیب زمینی شیرین

سیب زمینی شیرین، پیاز و سیر را تفت دهید، سپس سوسیس از قبل پخته شده را در انتهای پخت به ماهیتابه اضافه کنید. این شام ماهیتابه سوسیس آسان فقط یک ظرف برای شستن دارد، فقط از پنج ماده استفاده می کند و فقط چند دقیقه زمان می برد تا آماده شود!

دستگاه چاپ
سنجاق
متوسط

یک مسیر: شام

ظرف ها: آمریکایی

زمان آماده سازی: ۱۰ دقایق

زمان پخت و پز: ۴۵ دقایق

زمان کل: ۵۵ دقایق

سهام: ۴ سهمیه ها

کالری: ۵۱۸کالری

نویسنده: الیزابت لیندمن

عناصر

  • ۲ سیب زمینی شیرین بزرگ پوست کنده و مکعبی شده
  • ۱ پیاز زرد بزرگ مکعبها
  • ۳ میخک سیر قطعه
  • ۲-۳ قاشق های بزرگ روغن زیتون اضافی یا هر روغن آشپزی دیگری
  • ۱-۲ قاشق های کوچک چاشنی انتخابی (یادداشت ها را ببینید)
  • ۱۶ اونس. دودی (یا از قبل پخته نشده باشد) سوسیس به نوارهای ۱ اینچی برش دهید – مانند آندویل، کیلبسا و غیره (به یادداشت ها مراجعه کنید)

دستورالعمل ها

  • فر را با دمای ۴۲۵ درجه فارنهایت گرم کنید.

  • مکعب های سیب زمینی شیرین را اضافه کنیدو پیاز خرد شده و سیر خرد شده به چینی ها. آن را با روغن زیتون اسپری کنید (۲ قاشق غذاخوری) و ادویه ها را روی آن اضافه کنید (۱-۲ قاشق چایخوری؛ به یادداشت ها مراجعه کنید). آن را برگردانید تا پوشانده شود و همه چیز را به طور یکنواخت پخش کنید.

  • سیب زمینی، پیاز و سیر را به مدت ۲۰ دقیقه تفت دهید. برداشته، هم بزنید، پهن کنید و ۱۵ دقیقه دیگر تفت دهید. برداشتن، هم زدن (من دوست دارم برای این کار از یک قاشق فلزی استفاده کنم)و همه رو پخش کن

  • سوسیس خرد شده را به سینی بین سیب زمینی ها اضافه کنید، مطمئن شوید که قسمت بریده شده با صفحه داغ تماس داشته باشد.

  • ۱۰ دقیقه دیگر تفت دهید تا سوسیس قهوه ای شود. خدمت.

یادداشت

  • یادداشت ادویه جات: من از چاشنی مرغ استفاده کردم (به نام مرغ شیمی). می توانید از چاشنی کاجون، چاشنی یونانی، چاشنی تاکو یا حتی نمک و فلفل ساده قدیمی استفاده کنید. همه چیز اینجا می رود! من ۱-۲ قاشق چایخوری را در دستورالعمل مشخص کردم زیرا بسته به مقدار نمک در مخلوط ادویه ممکن است بخواهید بیشتر یا کمتر استفاده کنید. اگر نمک در مخلوط ادویه وجود نداشت، حتما کمی بیشتر اضافه کنید!
  • یادداشت سوسیس: من از سوسیس چدار دودی محلی استفاده کردم که دوستش دارم. می توانید از هر سوسیس از قبل پخته شده استفاده کنید. Kielbasa عالی عمل می کند، مانند سوسیس مرغ یا بوقلمون که گزینه ای سبک تر است. حتی یک جایگزین سوسیس گیاهی یا وگان نیز در اینجا کار خواهد کرد.
  • اگر به نظر می رسد پیاز و سیر می سوزندزیاد نگران نباش طبق تجربه من، آنها بسیار تیره و ترد می شوند (که در تصاویر مشاهده می کنید) اما طعم سوختگی ندارند.
  • در مورد روغن کوتاهی نکنید! حداقل به ۲ قاشق غذاخوری نیاز دارید، در غیر این صورت ممکن است سیب زمینی، پیاز و سیر خیلی خشک شوند و کمی بسوزند.
  • باقی مانده ها شما آن را به مدت ۲ تا ۳ روز در یخچال نگه دارید و می توانید آن را برای صبحانه دوباره گرم کنید (در صورت تمایل با مقداری تخم مرغ همزده همراه آن).

خوراک

کالری: ۵۱۸کالری | کربوهیدرات ها: ۲۹g | پروتئین: ۱۶g | چربی: ۳۷g | چربی های اشباع شده: ۱۱g | چربی اشباع نشده: ۴g | چربی های تک غیر اشباع: ۱۹g | کلسترول: ۸۱میلی گرم | سدیم: ۱۰۲۶میلی گرم | پتاسیم: ۶۶۰میلی گرم | اساسی: ۴g | قند: ۶g | ویتامین A: ۱۶۰۵۳IU | ویتامین سی: ۵میلی گرم | کلسیم: ۷۲میلی گرم | اهن: ۲میلی گرم

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟ من دوست دارم بشنوم که چگونه گذشت! در زیر نظر دهید و به آن امتیاز دهید 🙂

تعاملات خواننده

این سایت از Akismet برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. با نحوه پردازش داده های نظر خود آشنا شوید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/