سلامت باشید ، سلامت باشید


با شروع فصل رزومه به سلامت باز می گردیم؟ در اینجا چند روش برای پیگیری این برنامه پاییزی و روشن کردن رژیم سالم پیش بند آبی وجود دارد. این مقاله توسط Blue Apron حمایت می شود.

بازگشت به برنامه مدرسه

اکثر ما خاطرات خوبی از بازگشت به مدرسه داریم. بعد از تعطیلات فوق العاده تابستانی ، اغلب مملو از بستنی و سفر ، واقعاً امیدوارم برنامه معمول خود را از سر بگیرم! من فکر می کنم حتی بیشتر از روز سال نو ، ماه سپتامبر بسیار جذاب است – و رطوبت از بین می رود ، آشپزی در خانه دائمی شده است و همه در طول تابستان به سلامتی خود برمی گردند.

در اینجا چند عادت وجود دارد که از شروع آنها خوشحال می شوم:

پیاده روی تا مدرسه

پس از گذراندن حدود 2 ساعت رانندگی به اردوگاه های تابستانی و برگشت ، نمی توانم صبر کنم تا دوباره به مدرسه بروم! مدرسه مازن یک مایل ، و توس 10 دقیقه پیاده روی دارد ، بنابراین اگر پیاده و جلو بروم ، 4 مایل پیاده طی می کنم.

مازن کوچک در سال 2019!

کتابخانه مدرسه

بازی های ورزشی

فوتبال Co-Rec با من و توماس ، و یک بازی جدید برای Mazen! شروع با بیس بال لیگ کوچک در پاییز! او ضربه سختی برای بازی زد و ما هیجان زده هستیم که او را در حال انجام کارهای جدیدی می بینیم. توس در پاییز امسال بسیار کوچکتر از فوتبال است ، اما ما در حیاط جلو بیشتر ورزش می کنیم تا پیشرفت کنیم 🙂

دست های میانی ورزش

من می خواهم آن را به لیست “تمرین مجدد” اضافه کنم ، اما افسوس که هنوز در کارت ها نیست.

زمان شام خانوادگی

تابستان در اینجا رایج است و گاهی اوقات به بچه ها اجازه می دهیم در استخر غذا بخورند یا مسافرت می کنیم و شام می خوریم. من هیجان زده ام که شام ​​خانوادگی را برگردانم (و مشتاقانه منتظر معرفی مجموعه جدیدی از میز کارهایی هستم که می شناسید!). ما دور میز می گشتیم و تک تک روزهایمان را می گفتیم – چیزی عادی که در تابستان از دست رفت. بیا برگردونیمش!

در اواخر ژانویه ، من یک پست وبلاگ در مورد غذاهای سالم که به تازگی راه اندازی شده اند ، نوشتم. دستورالعمل های سلامتی با چند ارتقاء دیگر به سلامت رسیده است: اکنون در خدمات 4 نفره در دسترس است ، هر هفته گزینه های بیشتری وجود دارد و برخی از گزینه های سفارشی متناسب با رژیم شما است. شما می توانید غذاهای امضا شده را با غذاهای خوب هر هفته ترکیب کرده و مقایسه کنید ، یا می توانید کل منوی خود را Wellness تهیه کنید – انتخاب با شماست.

Wellness Recipes رژیم های بسیار متراکم و مکمل های فوق ستاره را معرفی می کند که بر کربوهیدرات های جامد ، فیبر و آنتی اکسیدان ها تمرکز دارد. آنها همچنین مواد سبک تری دارند (به جای کرم فرش ماست یونانی را در نظر بگیرید). آنها صادقانه احساس می کنند چیزی است که من از ابتدا در آشپزخانه ام ایجاد می کنم (منظورم این است که واقعاً!).

غذاهای سالم را در برنامه غذایی خود قرار دهید و برای همه 5 جعبه اول خود 120 دلار دریافت کنید! (بهترین پیشنهادی که آنها در طول سال دارند.)

در اینجا سه ​​ماده غذایی است که ما تهیه کرده ایم:

  • ماهی قزل آلا با ادویه ماهی آزاد و گیاهی کینوا با چاشنی خرما بادام
  • سبزیجات تند شاورما و ظروف کوسکوس با آروگولا و لیمو پخته ماست
  • گوشت خوک بوداده و مایو کالابریایی با سالسا ورد و کدو سبز

سلامت غذای آبی پیش بند و مواد اولیه روی میز

ماهی قزل آلا اسپانیایی با کینوا سبزیجات

من این غذا را با غذای شیرین و خوشمزه اش دوست داشتم. از ترکیب ادویه اسپانیایی گرفته تا خرما و غلات بادام ، پر طعم است. ماست ماست ته ظرف را بسیار دوست داشتم (این یک پیشنهاد خلاقانه است).

پر از غذای واقعی

کینوا ، کدو سبز ، هویج ، ماست یونانی ، ماهی قزل آلا ، فلفل قرمز بو داده ، سیر ، خرما و لیمو = یک غذای واقعی موفق !!

نکاتی از آشپزخانه

سیر له شده یا میکروفون له شده را برای بریدن ترجیح می دهم. و اگر ابتدا خرما را چند ثانیه در مایکروویو قرار دهید ، حذف سوراخ ها و بریدن آنها بسیار ساده تر است!

شام سرو می شود

غذاهای خوب را در برنامه غذایی خود قرار دهید و با ثبت نام و امتحان کردن آن در اینجا 16 روز رایگان در پنج جعبه اول دریافت کنید.



دیدگاهتان را بنویسید