ساندویچ های صبحانه را از قبل درست کنید – یک کاسه از غذاهای خوشمزه


به دستور غذا بروید – چاپ کنید

تاکوی صبحانه یک دستور غذای ساده برای صبحانه است که برای یک جمعیت یا غذای آماده عالی است. فقط مواد را روی تورتیلا قرار دهید (من از لوبیا، تخم‌مرغ، بیکن و پنیر استفاده می‌کنم، اما گزینه‌های زیادی از جمله گیاه‌خواری یا وگان وجود دارد)داخل فویل بپیچید و بگذارید در فر گرم شود تا زمانی که برای سرو آماده شوید! می توانید آنها را چند روز قبل برای تهیه یک وعده غذایی فوق العاده آسان درست کنید یا حتی آنها را فریز کنید.

تاکوی صبحانه با تخم مرغ، بیکن و پنیر که در فویل آلومینیومی پیچیده نشده باشند.

اینها برای یک ایده سریع برانچ یا برای مهمانانی که ممکن است در ساعات مختلف صبح از خواب بیدار شوند، عالی هستند. آنها را می توان برای تهیه غذای آسان تهیه کرد، سپس در یخچال یا فریز کرد تا آماده گرم کردن مجدد شوند. حتی می توانید از آنها بخواهید که آتش کمپ بگیرند و آنها را روی آتش گرم کنند! و علیرغم نامشان، تاکوهای صبحانه برای ناهار یا شام نیز عالی هستند.

دلیل شما برای تهیه این تاکوهای صبحانه هر چه باشد (نه اینکه نیاز به دلیل خاصی داشته باشید)شما عاشق این خواهید شد که چقدر خوشمزه و آسان است!

تنها کاری که می کنیم این است که یک لایه از فیلینگ ها را داخل تورتیلا می ریزیم، آن را گرد می کنیم و داخل فویل می بندیم، سپس در فر گرم می گذاریم تا آماده سرو شویم. (برای دریافت دستورالعمل گرم کردن مجدد آنها از یخچال یا فریزر به مطالعه ادامه دهید.)

مواد لازم در تاکو صبحانه

برای این دستور پخت، شما نیاز دارید:

  • تورتیلا (من آرد را توصیه می کنم، اما می توانید از ذرت نیز استفاده کنید – برای اطلاعات بیشتر در این مورد به زیر مراجعه کنید).
  • و شما نیاز خواهید داشت چند ماده برای پر کردن تاکو.

من از این ترکیب از پر کردن استفاده کردم:

اما بسیاری از ترکیبات دیگر وجود دارد که می توانید استفاده کنید! در اینجا چند ایده برای پر کردن تاکو برای صبحانه وجود دارد:

امکانات بی پایان هستند! و شما می توانید از هر ترکیبی از مواد کاملا وگان، تمام وگان یا کاملاً بدون گلوتن استفاده کنید، بنابراین تاکوهای صبحانه تقریباً برای هر رژیم غذایی عالی هستند.

طرز تهیه تاکو صبحانه

  1. اولین، تورتیلا را روی یک تکه فویل حلبی قرار دهید.
  2. سپس، تورتیلا را با مواد پر کنید. من با لوبیا سرخ شده شروع کردم، بعد تخم مرغ، بعد بیکن و بعد پنیر.
  3. در تاکو بپیچید و سپس فویل حلبی را مانند بوریتو دور تاکو بپیچید، قسمت پایین، سپس کناره ها را تا کنید، سپس رول کنید تا تمام شود.
  4. تاکوها را بپوشانید در یک ورقه پخت یا در یک ظرف پخت آن را به فر گرم منتقل کنید
  5. بعد از حدود ۲۰ دقیقه، تاکوها کاملا گرم و آماده می شوند، اما می توانند چند ساعت در فر گرم بمانند. (بیشتر از ۲۰۰ درجه).

لطفاً برای دستور پخت کامل از جمله مقادیر مواد و دستورالعمل های دقیق به انتهای پست بروید.

کلاژی که مواد تشکیل دهنده لایه لایه تاکوی صبحانه را در تورتیلا روی یک تکه قلع نشان می دهد.
تاکوهای صبحانه که در فویل روی یک ورقه پخت تا شده پیچیده شده اند.

پرسش و پاسخ

آیا می توانم از تورتیلاهای ذرت استفاده کنم؟

آره! این یک گزینه عالی بدون گلوتن است. تورتیلاهای ذرت کاملاً از بسته بندی جدا می شوند، بنابراین توصیه می کنم قبل از استفاده آنها را تفت دهید یا حداقل آنها را گرم کنید.

آیا می توانم آن را از قبل درست کنم و قبل از گرم کردن آن را خنک کنم؟

آره! این محلول برای آماده سازی وعده های غذایی یا یک صبح راحت تر عالی است. می توانید آنها را تا ۳ روز در یخچال و در فویل پیچیده شده در یخچال نگهداری کنید. وقتی آماده گرم کردن مجدد شدید، به سادگی فر را از قبل گرم کنید (با فویل پیچیده شده) قبل از اینکه فر را خاموش کنید تا گرم شود به مدت ۱۵ دقیقه با دمای ۳۵۰ درجه فارنهایت بپزید. از طرف دیگر، می توانید آن را یک یا دو بار در مایکروویو گرم کنید – فقط ابتدا فویل را بردارید. (همچنین می توانید آن را در یک حوله کاغذی مرطوب بپیچید تا گرم شود). آن را برای حدود ۱ دقیقه روی حرارت زیاد در تاکو گرم کنید.

آیا می توانم تاکو را برای صبحانه منجمد کنم؟

آره! تاکوهای رول شده را در یک ظرف یا کیسه دربسته قرار دهید. وقتی آماده پختید، تاکوهای بسته بندی شده یخ زده را در فر با دمای ۳۵۰ درجه حدود ۲۰ دقیقه قرار دهید، سپس فر را برگردانید تا گرم شود. از طرف دیگر، می توانید آنها را یکی دو بار در مایکروویو گرم کنید – ابتدا فویل حلبی را بردارید و در یک حوله کاغذی مرطوب بپیچید تا گرم شود، حدود ۲ دقیقه در هر تاکو.

از چه نصب کننده هایی استفاده کنم؟

من عاشق سرو تاکو با سالسا، گشنیز، پیاز، سس تند و آووکادو هستم. بهتر است این مواد را بعد از پخت اضافه کنید تا خیس نشوند.

نمای نزدیک از تاکوهای صبحانه در تورتیلاهای نرم.

دیگر دستور العمل های صبحانه را از قبل تهیه کنید

آیا می دانستید که نظر دادن و رتبه بندی دستور العمل ها یکی از بهترین راه هایی است که می توانید از وبلاگ نویسان غذای مورد علاقه خود حمایت کنید؟ اگر این دستور غذا را درست می‌کنید، لطفاً روی ستاره‌های زیر کلیک کنید تا نظر بدهید و به این دستور غذا امتیاز دهید و/یا عکس‌ها را در رسانه‌های اجتماعی با استفاده از هشتگ #bowlofdelicious به اشتراک بگذارید یا @bowlofdelicious را تگ کنید!

عکس مربعی از تاکوی صبحانه که روی یک تکه فویل قلع بسته بندی نشده باز شده است.

تاکو صبحانه را از قبل درست کنید

تهیه تاکو زودتر از موعد برای غذا دادن به جمعیت، درست کردن یک وعده غذایی یا حتی رفتن به کمپینگ آسان است! این دستور غذا از لوبیا، تخم مرغ، بیکن و پنیر استفاده می کند، اما هر ترکیبی از مواد را می توان استفاده کرد، از جمله گزینه های گیاهی و وگان. (برای ایده ها به یادداشت های دستور غذا مراجعه کنید). به سادگی تاکوها را جمع کنید، در فویل حلبی بپیچید و در فر گرم کنید تا زمانی که آماده سرو شوید! امتیاز: می توانید آن را نیز منجمد کنید.

دستگاه چاپ
سنجاق
متوسط

یک مسیر: صبحانه

ظرف ها: تکس-مکس

زمان آماده سازی: ۲۰ دقایق

زمان پخت و پز: ۲۰ دقایق

زمان کل: ۳۰ دقایق

سهام: ۸ تاکو

کالری: ۳۰۵کالری

نویسنده: الیزابت لیندمن

عناصر

  • ۸ تورتیلاهای آردی یا ذرت – به یادداشت ها مراجعه کنید
  • ۱/۲ فنجان لوبیا سرخ شده
  • ۸ تخم مرغ شلوغ
  • ۸ برش ها گوشت پخته شده پخته و خرد شده
  • ۱ فنجان پنیر رنده شده به سبک مکزیکی چدار، جک، میکس و غیره
  • لوازم سرو: برش های آووکادو گشنیز، خامه ترش، چاتنی، هالاپینو، سس تند و غیره.

دستورالعمل ها

  • تورتیلا را روی یک تکه فویل حلبی قرار دهید. حدود ۱ قاشق غذاخوری لوبیا سرخ شده، تخم مرغ همزده، تکه بیکن خرد شده و ۲ قاشق غذاخوری پنیر رنده شده را در نان تورتیلا قرار دهید. (یا هر ترکیبی که استفاده می کنید).

  • تاکوها را حلقه حلقه کنید و مانند بوریتو در فویل حلبی بغلتانید. آن را در سینی فر یا در یک ظرف پخت قرار دهید.

  • در فر گرم (حداکثر ۲۰۰ درجه فارنهایت) تا آماده سرو – حداقل ۲۰ دقیقه و حداکثر ۲ ساعت نگهداری کنید.

  • با موادی مانند سالسا، آووکادو، گواکامول، پیاز قرمز، گشنیز یا سس تند سرو کنید.

یادداشت

  • چیپس ذرت همچنین قابل استفاده است (گزینه بدون گلوتن) قبل از استفاده باید آنها را برشته یا گرم کنید زیرا اگر مستقیماً از بسته بندی استفاده کنید معمولاً از بین می روند.
  • ایده های برتر – سبزیجات برشته، سیب زمینی خورشتی، تخم مرغ سرخ شده، توفو اسکرامبل، فلفل و پیاز، کیسو، سوسیس، ژامبون و هر چیزی که واقعاً می خواهید گزینه های عالی برای این هستند!
  • ایده تاکو صبحانه وگان از لوبیا خشک وگان، سیب زمینی پخته شده و پنیر گیاهی استفاده کنید.
  • ایده های تاکو صبحانه وگان ترکیب ساده پنیر و تخم مرغ عالی است و لوبیاهای وگان سرخ شده نیز یک افزودنی عالی هستند.
  • یک پا درست کنید و آن را خنک کنید – تا ۳ روز قبل هر لایه مایع (مانند سس کچاپ یا گوجه فرنگی خام) ممکن است باعث ایجاد پوسته پوسته شود، بنابراین من همیشه توصیه می کنم آن ها را بعد از پختن اضافه کنید. برای گرم نگه داشتن فر، آن را در فویل بسته بندی کنید و به مدت ۱۵ دقیقه در دمای ۳۵۰ درجه بپزید، سپس اگر آماده سرو نیستید، فر را گرم کنید. همچنین می توانید تاکوهای خنک شده را پس از برداشتن فویل حلبی به مدت ۱ دقیقه به صورت جداگانه در مایکروویو قرار دهید. (دادن یا گرفتن).
  • پیشروی و یخ زدن – آن را در فویل بپیچید و در یک ظرف در بسته یا کیسه در فریزر نگهداری کنید. بپزید و داخل فویل بپیچید و از فریزر در فر با دمای ۳۵۰ درجه به مدت ۲۰ دقیقه بپزید و اگر آماده سرو نیستید فر را روشن کنید تا گرم شود. همچنین می توانید پس از برداشتن فویل به مدت چند دقیقه به صورت جداگانه در مایکروویو فریز کنید (بدهید یا بگیرید – در یک حوله کاغذی مرطوب بپیچید تا بهترین نتیجه را در هنگام گرم شدن در مایکروویو از یخ زدگی بدست آورید).
  • اطلاعات تغذیه ای ارائه شده شامل هیچ گونه سدیم اضافه شده از چاشنی به طعم، هیچ گونه مواد اختیاری نیست و برندها را در نظر نمی گیرد. با استفاده از این ماشین حساب یا با اضافه کردن دستور غذا به Yummly، خودتان آن را محاسبه کنید.

خوراک

سرویس: ۱ساندویچ مکزیکی | کالری: ۳۰۵کالری | کربوهیدرات ها: ۱۸g | پروتئین: ۱۵g | چربی: ۱۹g | چربی های اشباع شده: ۷g | چربی اشباع نشده: ۳g | چربی های تک غیر اشباع: ۸g | چربی اشباع نشده: ۱g | کلسترول: ۱۹۲میلی گرم | سدیم: ۵۹۸میلی گرم | پتاسیم: ۱۶۲میلی گرم | اساسی: ۱g | قند: ۲g | ویتامین A: سیصد و پنجاهIU | کلسیم: ۱۵۵میلی گرم | اهن: ۲میلی گرم

این پست در ابتدا در ۱۵ فوریه ۲۰۱۴ در The Bowl of Delicious منتشر شد. با عکس‌های جدید، دستورالعمل‌ها، دستور العمل‌های بهبود یافته و اطلاعات مرتبط بیشتر بازنشر شده است.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/