سالاد دتاکس فارو گرم با کلم پیچ {وگان و جی اف}


۳ ژانویه ۲۰۲۲

توسط آلیسا

سالاد گرم دتاکس فارو با کلم پیچ، سیب زمینی شیرین، دانه کدو تنبل و سس بالزامیک یک غذای جانبی سالم و گیاهی است که برای زمستان عالی است.

سالاد فارو با شلغم و سبزی

من عاشق انواع سالاد هستم. اما وقتی هوا سرد است، یک سالاد خام و تازه همیشه آن چیزی نیست که من می خواهم. سپس به سراغ سالادهای غلات غنی و پر از سبزیجات می روم.

و اگر بعد از یک تعطیلات آخر هفته، هفته یا ماه کمی بیشتر از آنچه عادت کرده اید احساس آرامش می کنید، این دستور غذایی است که نیاز دارید.

آنها مملو از مواد مغذی، سبزیجات رنگارنگ و مهمتر از همه، مملو از طعم هستند. سس خردل بالزامیک برای بسته بندی لوبیاهای نرم ساخته شده است. این یک غذای جانبی گیاهی خوشمزه است اما می تواند به عنوان یک دستور غذای آماده یا یک وعده غذایی کامل نیز استفاده شود.

مواد تشکیل دهنده سالاد با فارو، کدو حلوایی، کلم پیچ و پیاز

مواد لازم در سالاد گرم فرارو

آنچه برای این سالاد سالم نیاز دارید به شرح زیر است:

  • سیب زمینی شیرین. این یک شیرینی لطیف و یک بافت خوب به ظرف اضافه می کند.
  • پیاز قرمز. می توانید از پیاز سفید یا زرد نیز استفاده کنید.
  • سیر. سیر را تفت دهید تا طعم شیرینی به سس سالاد اضافه شود.
  • زعتر. اگر گیاهی متفاوت می‌خواهید، رزماری یا آویشن را امتحان کنید.
  • امیر این غلات کامل سالم مملو از فیبر و پروتئین هستند (یا با خیال راحت غلات بدون گلوتن مورد علاقه خود را جایگزین کنید!).
  • کلم. سبزی سالم که سرشار از فیبر است و با فارو به خوبی خشک می شود.
  • آلبالو خشکه. در صورت تمایل می توانید از کرن بری یا خرمای خرد شده استفاده کنید.
  • دانه کدو تنبل. برای چربی های سالم و کرانچ.

سس بالزامیک را روی سالاد فارو بریزید

سس بالزامیک

این سالاد سم زدایی گرم با یک سس بالزامیک صاف، غلیظ و کمی شیرین ترکیب می شود. فارو به خوبی بانداژ را جذب می کند، بنابراین می تواند بانداژی ضخیم تر از حد معمول را تحمل کند. در اینجا چیزی است که برای تحقق آن نیاز دارید:

  • روغن زیتون. شما فقط به ۲ قاشق غذاخوری نیاز دارید تا سس خوب و غلیظ بماند.
  • سرکه بازامیک. اگر می توانید سرکه خوب و باکیفیت را انتخاب کنید.
  • خردل دیژون. برای کمی طعم فلفل و مرکبات.

برگرداندن سالاد فارو با سبزیجات و سیب زمینی

ایده های بیشتر برای مخلوط کردن سالاد فرارو

می توانید به راحتی با طعم و بافت این سالاد بازی کنید. در اینجا چند سبزی، میوه و آجیل دیگر برای اضافه کردن به مخلوط آورده شده است:

  • به جای سیب زمینی شیرین از کدو تنبل استفاده کنید
  • کلم بروکسل یا لوبیا سبز را اضافه کنید
  • کلم پیچ را با اسفناج یا هر سبزی خرد شده دیگری جایگزین کنید
  • به جای تخمه کدو تنبل از خلال بادام، گردو یا فندق استفاده کنید

سالاد سبز و کدو حلوایی با فارو

پیشنهادات ذخیره سازی

باقیمانده سالاد فارو را در ظرف دربسته در یخچال تا چهار روز بدون چاشنی نگهداری کنید. پس از چاشنی، سالاد را برای یک یا دو روز نگه دارید.

فاروی پخته شده نیز به خوبی یخ می‌زند، پس ادامه دهید و یک دسته بزرگ درست کنید تا بتوانید هفته آینده دوباره سالاد سم زدایی خود را درست کنید.

برای تهیه غذا عالی است!

روز بعد با توفو بالزامیک کبابی یا مرغ کینوا، پروتئین اضافی اضافه کنید.

سالاد فارو با شلغم و سبزی

دستور العمل های بیشتر سالاد غلات

دستور العمل های سالاد سالم و وگان زیر را امتحان کنید:

اگر این سالاد گرم فرارو را برای سم زدایی درست می کنید، حتما نظر خود را با نظرات زیر به من بگویید!

سالاد دتاکس فارو گرم با کلم پیچ

این دستور تهیه سالاد سم زدایی گرم سالم، غذای جانبی گیاهی برای زمستان است.

برای قدرت:

  • ۱ سیب زمینی شیرین بزرگ ، مکعبها
  • ۱ پیاز قرمز متوسط ، مکعبها
  • ۵ حبه های سیر پوست کنده و خرد شده
  • ۵ برگ های اویشن ، به علاوه موارد دیگر برای دکوراسیون
  • ۱ قاشق سوپخوری روغن زیتون
  • ۱ فنجان امیر (یا با کینوا جایگزین کنید)
  • ۲ فنجان ها آب سبزیجات
  • ۱ کلم کلم پیچ درشت خرد شده (حدود ۵ فنجان)
  • ½ فنجان آلبالو خشک
  • ½ فنجان دانه کدو تنبل
  • نمک و فلفل برای چشیدن
  • فر را با دمای ۴۰۰ درجه فارنهایت گرم کنید.

  • در سینی فر، سیب زمینی شیرین، پیاز، سیر و آویشن را با روغن و ½ قاشق چایخوری نمک و فلفل بریزید. به مدت ۲۰ تا ۲۵ دقیقه تفت دهید تا سیب زمینی ها با چنگال نرم شوند و تا نیمه هم بزنید.

    ۱ عدد سیب زمینی شیرین بزرگ، ۱ عدد پیاز قرمز متوسط، ۵ حبه سیر، ۵ شاخه آویشن، ۱ قاشق غذا خوری روغن زیتون

  • در همین حین، فارو را در یک قابلمه متوسط ​​قرار دهید. آبگوشت و یک قاشق چایخوری نمک اضافه کنید. بجوشانید، روی آن را بپوشانید و به مدت ۳۵ دقیقه بپزید، تا زمانی که لوبیاها نرم شوند.

    ۱ فنجان فارو

  • وقتی فررو پخته شد، برگ های کلم را اضافه کنید، در قابلمه را ببندید و بگذارید ۱۰ دقیقه بماند. سپس درپوش را بردارید و هم بزنید تا ترکیب شوند.

    ۱ سر کلم

  • سبزیجات را از فر خارج کنید. حبه های سیر را برای چاشنی روی تخته برش قرار دهید. شاخه های آویشن را دور بریزید. سیر تفت داده شده را له کنید و به صورت خمیری روی تخته برش دهید، سپس آن را به شیشه یا فنجان منتقل کنید.

  • برای تکمیل سس، بقیه مواد ماریناد را اضافه کنید و هم بزنید یا تکان دهید تا امولسیون شود. ادویه ها را با سلیقه تنظیم کنید.

    ۲ قاشق غذاخوری روغن زیتون، ۲ قاشق غذاخوری سرکه بالزامیک، ۱ قاشق چایخوری خردل دیژون، ½ قاشق چایخوری نمک، فلفل سیاه به مزه

  • در یک کاسه سرو، فارو، سبزیجات بوداده، آلبالو خشک و دانه کدو تنبل را با هم ترکیب کنید. سس را اضافه کنید و هم بزنید تا یکدست شود. تزیین شده با آویشن.

    ½ فنجان آلبالو خشک، فنجان دانه کدو تنبل، نمک و فلفل برای چشیدن

سرویس: ۱.۵فنجان ها | کالری: ۴۷۷کالری | کربوهیدرات ها: ۷۵g | پروتئین: ۱۴g | چربی: ۱۶g | چربی های اشباع شده: ۲g | چربی اشباع نشده: ۳g | چربی های تک غیر اشباع: ۹g | چربی اشباع نشده: ۱g | سدیم: ۳۷۹میلی گرم | پتاسیم: ۸۸۰میلی گرم | اساسی: ۱۲g | قند: ۱۳g | ویتامین A: ۱۶۹۹۴IU | ویتامین سی: ۱۰۷میلی گرم | کلسیم: ۱۹۶میلی گرم | اهن: ۴میلی گرم

درباره آلیسا

سلام، من آلیسا ریمر هستم، متخصص تغذیه جامع، عاشق یوگا، مادر سگ ها و بنیانگذار Simply Quinoa. از ملاقات شما خوشبختم! من SQ را به‌عنوان راهی برای ارائه راه‌حل‌هایی به زنانی مانند خودم، که در تلاش برای یافتن اطلاعات مفید در مورد چگونگی زندگی سالم و رضایت‌بخش هستند، ایجاد کردم. امیدوارم اینجا در SQ الهام بگیرید – در داستان من، در دستور العمل های من، در صدها مقاله مرتبط با سلامتی، و در جامعه شگفت انگیز ما. سلام!



رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/